Maybe Tees erbij pakkenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ken iemand die schoenen verft met spange tekeningenen die verkoopt ze dan ook weer
Dat kun je nou wel zo leuk zeggen, maar wat voeg jij dan toe?quote:
nee gast, lees nou goed wat ik schreefquote:
Ja gast, maar daarna las ik ook iets over een gevonden pasquote:Op maandag 6 juni 2011 01:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee gast, lees nou goed wat ik schreef
ik had 40eu opgeladen
er was 40eu afgeschreven
maar toen weer een correctie van 40eu
en die 40eu staat nogsteeds op mn pinpas, dus als ik die terugstort op mn rekening heb ik 40eu meer dan voorheen
dat is een ander verhaalquote:Op maandag 6 juni 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja gast, maar daarna las ik ook iets over een gevonden pas
Vind je dit lomp? o_Oquote:Op maandag 6 juni 2011 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, ik hou wel van lompe tshirts, maar dit,.. nee
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:56 schreef Gridlok het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik iets teken en het kk vet vind en niemand mijn mening deelt, terwijl als ik iets teken wat ik afzichtelijk vind mensen het wel mooi vinden.
fml
Haha ok die vind ik ook kk vet, maybe een assortiment maken van shirtsquote:Op maandag 6 juni 2011 01:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar zou ik wel mee rondlopen
Krijg ik m graties omdat ik de eerste klant ben?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ok die vind ik ook kk vet, maybe een assortiment maken van shirts
Mijn mening, jij?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kun je nou wel zo leuk zeggen, maar wat voeg jij dan toe?
Als je die gast met baard was op foto die je laatst linkte mag je em hebben, heb dan ook mannequins nodig om ze te presenterenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Krijg ik m graties omdat ik de eerste klant ben?
welke? die van wintersport?quote:Op maandag 6 juni 2011 02:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je die gast met baard was op foto die je laatst linkte mag je em hebben, heb dan ook mannequins nodig om ze te presenteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |