al begonnen aan die website?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:45 schreef Gridlok het volgende:
niks meer aan gedaan, zocht het niet te werken met frames.
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef Devvie het volgende:
[..]dit zijn altijd mooie tijdstippen om ergens aan te beginnen
om dan rond 6u er achter te komen dat de zon al een tijdje schijntquote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef Devvie het volgende:
[..]dit zijn altijd mooie tijdstippen om ergens aan te beginnen
en dan slapen tot 8quote:Op maandag 6 juni 2011 01:48 schreef n8n het volgende:
[..]
om dan rond 6u er achter te komen dat de zon al een tijdje schijnt
De moeite waardquote:Op maandag 6 juni 2011 01:49 schreef Devvie het volgende:
Ik heb de bank gepwnt trouwens
had 40eu op mn chipknip gezet, en hij gaf een error.. dus ik kijken; saldo is 40euro
log ik net in op mn internetbankieren, staat er dat er 40is afgeschreven en 1minuut later correctie van 40euen dat is al zo'n 2weken geleden
wat ga je doen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef Gridlok het volgende:
Weet alleen niet of we Brainfreeze wel moeten aanhouden, sowieso concept van 5 jaar geleden ofzo, kijken wat Patje vind van " Ruckuz Industries " of " Custom Ruckuz "
Maar kun je er ergens mee betalen in een winkelquote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
vanaf nu ga ik hele dagen aan chipknipapparaten hangen en telkens proberen 250eu te ronselen
Gaan company starten in Web/Grafisch, en heb mijn oud-toekomstig bedrijfsnaam aangehouden, heb er alleen weinig mee tbh :/quote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
wat ga je doen dan?
geld verdienen met je tekenskilz?
appie heijn meestal.. en broodjes @ school halenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar kun je er ergens mee betalen in een winkel
ik ken iemand die schoenen verft met spange tekeningenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaan company starten in Web/Grafisch, en heb mijn oud-toekomstig bedrijfsnaam aangehouden, heb er alleen weinig mee tbh :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |