quote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Om maar even iets anders aan te snijden:
Ik zag zojuist (eigenlijk al een paar uurtjes terug) een gifje van een kut die met een kutscheet een bel blies van bellenblaas.
Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik snap ook prima hoe hij zich voelt en waarom en dat accepteer ik ook. Maar je gaat toch niet zonder iets te zeggen naar de verjaardag van je moeder?quote:Op maandag 6 juni 2011 07:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap wel dat ie zich zo voelt, niet dat ie er niet over wil praten.
Is het wel zo handig om bij elkaar te blijven wonen?
En zelfs uit bezorgdheid....quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap wel dat het zo voelt wanneer mensen allerlei vragen op je afvuren, maar iig de door mij afgevuurde vragen zijn uit interesse en een soort van willen adviseren of steunen of weet ik wat belangstelling...
Oh, zo lang gaat het bij mij niet duren hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 08:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
En zelfs uit bezorgdheid....
Ik ben zelf 6 jaar op die manier bij iemand blijven zitten. Met geen relatie zeg maar...
denk niet dat wonder daar veel Nederlandse reclame voorbij ziet komen...quote:Op maandag 6 juni 2011 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij doelt DP op de reclame waar de slagzin is "Komt wel goed, schatje."
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Expliciet dus he, niet op het werk openen. Tenzij je werk doet waar naakte vagina's wel mogen.Zal daar een theekopje in passen? Ik heb geen zin om de afwas te doen en als ze er nou gewoon wat zeepsop ingiet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Het zou uit de hoge hoed van fiets kunnen komen...quote:Op maandag 6 juni 2011 11:40 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat iemand dat
1. verzint (nou ja, oké, twijfelgeval dan).![]()
daar zie ik dan djeez wel weer voor aan......quote:2. bedenkt om dat te filmen![]()
ja dat snap ik dan weer totaal niet.quote:3. dat nog online zet ook
Ik ga eens proberen een ballon op te blazen, momentje.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het zou uit de hoge hoed van fiets kunnen komen...
Leef jij in een vacuüm dan? En ik at net kippensoep.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:46 schreef lezzer het volgende:
Had je lucht bij de hand dan?
Wat heb jij net gedaan?
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zocht of d'r ook een .gif bestond van een ballon en toen vond ik dit.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090816152734AAzL7kC
[..]
quote:It's so much fun, my husband invited some bikers that he knows home one night and we played this all night long!
Troll?quote:Leef jij in een vacuüm dan? En ik at net kippensoep.
Ik ben geen troll, ja.quote:
Ik laat het even over aan een ander, om uit te leggen hoe die lucht dan daar komt dat je er een ballon mee op kunt blazen op dezelfde wijze als bellenblaas uit het gifje van Erik...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, ja.Bovendien eten trollen geen kippensoep maar geiten en wonen ze onder een brug.
Trollen en nog liegen ookquote:Op maandag 6 juni 2011 13:45 schreef Bakfiets. het volgende:
De tering, denk je dat ik dat niet snap?
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef lezzer het volgende:
Uiteraard![]()
Ik mis voeling met de jeugd![]()
Ik ben oud![]()
Huize Avondrood is in zicht![]()
Ik mag alleen nog maar posten in 40+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |