Balans.. anders gaan ze met ze tweeën constant in op het technische aspect, dat werkt niet denk ik, of je moet heel goed elkaar laten uitpraten. Ik vind dit gewoon goed werken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:03 schreef dapluiz het volgende:
Waarom niet gewoon Rutten en Rogen als commentatoren ?R&R, klinkt nog leuk ook
Hahahahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Balans.. anders gaan ze met ze tweeën constant in op het technische aspect, dat werkt niet denk ik, of je moet heel goed elkaar laten uitpraten. Ik vind dit gewoon goed werken.
En Goldie heeft fantastische uitspraken man, His precision is... precise!![]()
Michael Jordan esc.. is Travis Lutter in his grappling.. Joe: No.. no he's not!
Schiavello dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef raistlin6 het volgende:
Zolang ze niet die gast in gaan huren die die debiele grappen maakt, die lijken alsof ie ze van papier af leest (bijvoorbeeld: he has more submissions than a dominatrix) en non-stop aan het schreeuwen is, ben ik allang blij met de commentatoren.
Linkje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Countdown to UFC 131 hypah hypah!!
Die is het ongetwijfeld idd. 1 zo'n grapje kan ik wel om glimlachen maar ongeveer 3 per ronde en voor de rest alles schreeuwend trek ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jason Miller?
'He's taking more hits than Google!'
Zijn commentaar in Bully Beatdown vond ik altijd wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |