Doet me inderdaad hieraan denken:quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Z'n boodschap is goed, maar hoe hij het brengt, ugh!
- come on son (20x ofzo)
Iverson vergelijken met Jonesquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Doet me inderdaad hieraan denken:
Ja waarom Elkins > Omigawa bijvoorbeeld. Of Ring > Head. En waarom Carwin > JDS. En Young > Poirier? En Stout > Yves?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Deels op gevoel, deels door naar de records te kijken en deels door wat ik heb gezien van sommigen. Of wil je het nog gedetailleerder.
Hij zat ook achter de vrouw van Bas Rutten aan, de rest van het verhaal kan je wel raden,lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jones is fenomenaal in de ring, maar buiten dat erger ik me dood aan dat heilige gedrag van hem. En een broekie van 24 die een veteraan als Rampage 'son' noemt? Come on son, get your head out of your ass!
Hypocriet mannetje; altijd een oordeel klaar over anderen, maar vervolgens wel anderen neuken terwijl hij een vrouw en kind heeft.
Of je Nunes nou kent of niet, Kenny is uiteindelijk toch de winnaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop echt dat er meer mensen voor Florian gaan omdat ze hem wel kennen en die Diego Nunes niet
Bron?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jones is fenomenaal in de ring, maar buiten dat erger ik me dood aan dat heilige gedrag van hem. En een broekie van 24 die een veteraan als Rampage 'son' noemt? Come on son, get your head out of your ass!
Hypocriet mannetje; altijd een oordeel klaar over anderen, maar vervolgens wel anderen neuken terwijl hij een vrouw en kind heeft.
OMGquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Doet me inderdaad hieraan denken:
Shavello is een baas! Kick Goldberg eruit en gooi Shavello erin!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Geo3kant het volgende:
In This Corner with.. Is ook wel leuk van HD net, krijg je bijv van Badr Hari en Alistar Overeem hun carričre hoogtepunten te zien
Je moet alleen wel Shavello tolereren met zijn nuthugging en geschreeuw
Bij Shavello kan ik het wel tolereren (snap dat sommige het niet kunnen) maar die mafkezen bij Strikeforce schreeuwen ook maar dan irriteer ik me er mateloos aan..quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Shavello is een baas! Kick Goldberg eruit en gooi Shavello erin!
Snap ik ook wel maar dan nog kan ik me er aan ergeren. Het is een stuk fijner om naar Goldberg te luisteren bij de early UFC'squote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bij Shavello kan ik het wel tolereren (snap dat sommige het niet kunnen) maar die mafkezen bij Strikeforce schreeuwen ook maar dan irriteer ik me er mateloos aan..
Je snapt zelf ook wel waarom Goldberg erbij zit.. Rogan wil die kut commerciele praatjes etc gewoon niet doen + dat is het evenwicht net als Bas en Kenny @ insidemma
Jason Miller?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef raistlin6 het volgende:
Zolang ze niet die gast in gaan huren die die debiele grappen maakt, die lijken alsof ie ze van papier af leest (bijvoorbeeld: he has more submissions than a dominatrix) en non-stop aan het schreeuwen is, ben ik allang blij met de commentatoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |