Ben de laatste tijd ook meer met kickboxen bezig maar ik merk dat ik nog iets te stijfjes ben met het indraaien van mijn heupen bij lowkicks..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag met sparren ook de binnenkant van iemand zijn knie paar keer vol gepakt, voelt best lekker
kennen ze die in de vs als het op verkoop aankomt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Geldt hier niet de parodie regel?
kerel vliegt de hele wereld over. Ik denk dat het er een beetje bij hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Hoe Dana van maand tot maand aan komt en dan afvalt kan ook nooit 'normaal'/goed zijn..
Ja het aankomen wel.. maar hoe hij zo snel is afgevallen is een vraag. Kijk maar eens video blogs van 1 of 2 ufc's terug toen was hij dik hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
kerel vliegt de hele wereld over. Ik denk dat het er een beetje bij hoort.
UFC.tv is HD, Sherdog is vaak xvid maar wellicht hebben hun nu ook dezelfde feed met hoge kwaliquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef Fyodor het volgende:
Kijk via sherdog, maar een puike kwaliteit zeg.
Is wel de laatste kans voor Beltran he... Anders 3x op rij verloren, dus exit...
ik kijk via mmajunkie, stream komt van ufc af en die is echt hdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
UFC.tv is HD, Sherdog is vaak xvid maar wellicht hebben hun nu ook dezelfde feed met hoge kwali
Die draak/demoon op Syszsynsnsksksnksi's rug vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Echt vaak lelijke kut tattoo's (vaak tribals) hebben die gasten
Die vent hoort ook niet thuis in de UFC, one trick ponyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Hooidraad het volgende:
Yves Edwards, the only man to escape the McKenzietine.
Nee, ach, leuke publiekstrekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die vent hoort ook niet thuis in de UFC, one trick pony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |