Balans.. anders gaan ze met ze tweeën constant in op het technische aspect, dat werkt niet denk ik, of je moet heel goed elkaar laten uitpraten. Ik vind dit gewoon goed werken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:03 schreef dapluiz het volgende:
Waarom niet gewoon Rutten en Rogen als commentatoren ?R&R, klinkt nog leuk ook
Hahahahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Balans.. anders gaan ze met ze tweeën constant in op het technische aspect, dat werkt niet denk ik, of je moet heel goed elkaar laten uitpraten. Ik vind dit gewoon goed werken.
En Goldie heeft fantastische uitspraken man, His precision is... precise!![]()
Michael Jordan esc.. is Travis Lutter in his grappling.. Joe: No.. no he's not!
Schiavello dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef raistlin6 het volgende:
Zolang ze niet die gast in gaan huren die die debiele grappen maakt, die lijken alsof ie ze van papier af leest (bijvoorbeeld: he has more submissions than a dominatrix) en non-stop aan het schreeuwen is, ben ik allang blij met de commentatoren.
Linkje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Countdown to UFC 131 hypah hypah!!
Die is het ongetwijfeld idd. 1 zo'n grapje kan ik wel om glimlachen maar ongeveer 3 per ronde en voor de rest alles schreeuwend trek ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jason Miller?
'He's taking more hits than Google!'
Zijn commentaar in Bully Beatdown vond ik altijd wel grappig.
Hij zei dat ie op 159lbs zat. Niet onmogelijk in drie dagen, maar Florian heeft er op lightweight altijd al uitgemergeld uitgezien natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef Fyodor het volgende:
@ Taz, uiterlijk zaterdag plaats ik nieuwe voorspellingen + onderbouwing. Ik denk dat ik 3 gevechten ga wijzigen![]()
Eén factor die ik nog afwacht is hoe Florian er vrijdag bij de weging uitziet. Want volgens mij moet hij heel erg ver gaan om 145 te halen.
dan moet ie nog even iets meer dan 7 kg kwijt.... Das veel, heel veel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij zei dat ie op 159lbs zat. Niet onmogelijk in drie dagen, maar Florian heeft er op lightweight altijd al uitgemergeld uitgezien natuurlijk.
Belachelijk inderdaad, 45 kilo aankomen in zes maanden. En vervolgens weer graatmager worden voor Rescue Dawn, aankomen voor The Dark Knight en weer afvallen voor The Fighter. Dat kan niet goed zijn voor een lichaam.quote:
met paardevleesquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik denk dat hij wel een Oostblokse dokter had in die tijd die wat paardenmiddeltjes uit de hoge hoed toverde
Ik vind Sonnen toch wel zo'n klap mongool he. Totaal geen respect voor de sportquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef Geo3kant het volgende:
lol Chael Sonnen is herrie aan het schoppen in Brazilië
"Hey Anderson, stick to what your country does best; like soccer or harboring infectious disease. Oh, and tell Lyoto that I'M CALLING HIM OUT"
"The women here are stunning; you almost can't see the slums and vagrants around them."
Haha hij is mastertroll 'i'm gonna put anderson silva more on his back than a whore with a mortgage'quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Sonnen toch wel zo'n klap mongool he. Totaal geen respect voor de sport
Achja hopelijk neemt Machida de challenge aan knocked hij hem de fuck out.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Haha hij is mastertroll 'i'm gonna put anderson silva more on his back than a whore with a mortgage'
Moet hij eerst nog een licentie krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Achja hopelijk neemt Machida de challenge aan knocked hij hem de fuck out.
Tja, vele zeggen nu ook dat hij relevant wil blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Als sonnen gewoon goed zou vechten zonder roids en blijft trollen en trashtalken is ie geniaal, maar hij heeft met de hele roid zaak en ook met zn zwendelpraktijken als makelaar bij mij flink respect verloren
Van Nunes iigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef Geo3kant het volgende:
Florian vs Nunes wordt een legkick clinic
quote:UFC President Dana White had a lot to say on Thursday, as the promotion head made several announcements regarding the promotion's future for 2011 and beyond.
First, three-round main events are soon to be extinct in the UFC. The organization will move to five-round headliners for all bouts signed in the future, regardless of whether a title is contested.
White had previously mentioned that five-round main events were eminent for the promotion, but he declined to offer a concrete time table during that announcement. On Thursday, White gave those in attendance a more definitive picture, revealing that headlining non-title bouts will no longer be signed as three-round affairs. However, fights that have already been inked as three-rounders will remain 15-minute contests, such as in the case of Phil Davis and Rashad Evans’ duel at UFC 133.
Additionally, the UFC boss also revealed that the promotion will unveil a flyweight division in the near-future, possibly even by year's end. While the promotion is currently in talks to acquire new flyweight talent, two names in particular jump out as likely candidates for the new, 125-pound division. Two of the UFC's smaller bantamweights, both Joseph Benavidez and Demetrious Johnson have long been rumored as candidates for a potential cut to flyweight if such an opportunity existed, though nothing has been confirmed as of yet.
While the promotion will begin to promote 125-pound affairs in the near-future, While also asserted that it will take time to build the division and eventually crown a champion.
On a different note, White revealed that Strikeforce welterweight king Nick Diaz will vacate his title in order to challenge UFC champion Georges St. Pierre for his strap at UFC 137 in October. Henceforth, Diaz will be regarded as a UFC fighter, though he could return to Strikeforce at a hypothetical point in the future. As a result, two to-be-named Strikeforce contenders will battle later this year to decide a new 170-pound ace of the hexagonal cage.
Afgelopen woensdag met sparren ook de binnenkant van iemand zijn knie paar keer vol gepakt, voelt best lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Nunes iighij zit iig in het camp van de leg kick king Aldo
Ben de laatste tijd ook meer met kickboxen bezig maar ik merk dat ik nog iets te stijfjes ben met het indraaien van mijn heupen bij lowkicks..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag met sparren ook de binnenkant van iemand zijn knie paar keer vol gepakt, voelt best lekker
kennen ze die in de vs als het op verkoop aankomt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Geldt hier niet de parodie regel?
kerel vliegt de hele wereld over. Ik denk dat het er een beetje bij hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Hoe Dana van maand tot maand aan komt en dan afvalt kan ook nooit 'normaal'/goed zijn..
Ja het aankomen wel.. maar hoe hij zo snel is afgevallen is een vraag. Kijk maar eens video blogs van 1 of 2 ufc's terug toen was hij dik hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
kerel vliegt de hele wereld over. Ik denk dat het er een beetje bij hoort.
UFC.tv is HD, Sherdog is vaak xvid maar wellicht hebben hun nu ook dezelfde feed met hoge kwaliquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef Fyodor het volgende:
Kijk via sherdog, maar een puike kwaliteit zeg.
Is wel de laatste kans voor Beltran he... Anders 3x op rij verloren, dus exit...
ik kijk via mmajunkie, stream komt van ufc af en die is echt hdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
UFC.tv is HD, Sherdog is vaak xvid maar wellicht hebben hun nu ook dezelfde feed met hoge kwali
Die draak/demoon op Syszsynsnsksksnksi's rug vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Echt vaak lelijke kut tattoo's (vaak tribals) hebben die gasten
Die vent hoort ook niet thuis in de UFC, one trick ponyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Hooidraad het volgende:
Yves Edwards, the only man to escape the McKenzietine.
Nee, ach, leuke publiekstrekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die vent hoort ook niet thuis in de UFC, one trick pony
Gaat Rogan weer praten over hoe de transition van voetbal naar kickbox/muay thai je zo'n voordeel geeft dat je je benen zo lomp kan zwaaienquote:
Snelheid + bokstechniek gaan naar JDS .. maar een goede klap en Carwin puts you away.. Echt een coinflip.. maar ik denk/hoop ook JDSquote:
Brock moest altijd cutten, die woog 280. Carwin vroeger ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[domme vraag] Cutten die heavy weights? Zoals Carwin/JDS, denk het niet toch? Want limit is 265
In principe niet. Carwin eerst wel, hij was altijd 265. Maar door zijn nieuwe dieet zat hij al ruim onder de 265. Dos Santos hoeft zeker niet te cutten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[domme vraag] Cutten die heavy weights? Zoals Carwin/JDS, denk het niet toch? Want limit is 265
Met zijn overwinningen op Gonzaga en Mir was niets mis, Gonzaga was in 2009 nog een beest en Mir is gewoon Mir. Verder is het snelheidsvoordeel van JDS aardig ingeperkt, Carwin is door zijn nieuwe dieet en conditietrainingen namelijk een stuk sneller dan voorheen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
We zullen zien hoe Carwin omgaat met een striker als JDS, heeft ook niet de beste bevochten, Gonzaga is allang op zijn retour, Mir is lange na niet zo snel als JDS en Lesnar tja.
Ben benieuwd
Een beest, records zeggen niet alles maar: 7-5 in de UFC is geen beest enige notable win is tegen Crocop, daarnaast veel nonames en verloren van Couture, Werdum, Carwin, JDS, Schaub. Lijkt erop dat hij tegen toplevel vechters dus niet opkan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Met zijn overwinningen op Gonzaga en Mir was niets mis, Gonzaga was in 2009 nog een beest en Mir is gewoon Mir. Verder is het snelheidsvoordeel van JDS aardig ingeperkt, Carwin is door zijn nieuwe dieet en conditietrainingen namelijk een stuk sneller dan voorheen.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Het is óf Carwin in round 1 óf JDS in round 2
1:10 odds als je wed op decisionquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik lach me rot als het een decision wordt, na alle KO-voorspellingen
Die is ook lastig ja, ADCC champ, Golden Glory training + size advantage.. maar lang eruit geweest, Peewee best goede stats..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Herman/Einemo twijfel ik ook nog steeds over
Waar is je Main event?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef McNulty het volgende:
Maincard
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muñoz
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Preliminary card (Televised)
Sam Stout vs. Yves Edwards
Jesse Bongfeldt vs. Chris Weidman
Preliminary card (Facebook)
Nick Ring vs. James Head
Dustin Poirier vs. Jason Young
Joey Beltran vs. Aaron Rosa
Michihiro Omigawa vs. Darren Elkins
Taz wordt gek van ons geswitchquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Sorry Taz, ik wil ook nog één laatste aanpassing doen
Florian zag er goed uit bij de weigh-ins namelijk, beter dan ik had verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |