abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98008872
Het komt allemaal door de UP-championship, anders maakte het ons geen fuck uit.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_98008884
Maincard
Shane Carwin vs. Junior dos Santos
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muñoz
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha

Preliminary card (Televised)
Sam Stout vs. Yves Edwards
Jesse Bongfeldt vs. Chris Weidman

Preliminary card (Facebook)
Nick Ring vs. James Head
Dustin Poirier vs. Jason Young
Joey Beltran vs. Aaron Rosa
Michihiro Omigawa vs. Darren Elkins

[ Bericht 4% gewijzigd door McNulty op 11-06-2011 00:09:44 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_98008924
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef McNulty het volgende:
Maincard

Nick Ring vs. James Head
Waar is je Main event? :D
pi_98008997

Karate achtige stance.. Frontkick KO van JDS? :P Hij deed wel een frontkick tegen Nelson dacht ik :P
pi_98010495
-

[ Bericht 42% gewijzigd door Geo3kant op 11-06-2011 11:35:33 ]
pi_98010860
Dan zal ik ook maar een poging wagen.

Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
pi_98010963
Ik hoop gewoon op een double KO .. en dan JDS gewoon zijn originele titleshot geven.. :P
pi_98011484
Of moet ik nou voor Carwin gaan.. aaaaaaah
  zaterdag 11 juni 2011 @ 01:00:19 #284
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98011721
Cerrone en Brittney Palmer zijn volgens mij niet echt lekker uit elkaar gegaan. Ze moest echt d'r best doen er een glimlach uit te persen toen hij het podium op kwam :P
pi_98011995
pi_98012044
heb einemo voor +200
diego nunes voor +250
Joey beltran voor +155

voor iets van 1000e in total :P
pi_98012260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Paxlie het volgende:
HOLY SHIT, HERE WE GO BITCHES
Bring it on C'mon ~O>
pi_98013196
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_98013234
Watjes, durft niemand voor Carwin te gaan :P
pi_98013507
Ik had al geëdit hoor!
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_98013659
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:57 schreef McNulty het volgende:
Ik had al geëdit hoor!
Ah, nog een Carwin _O_
pi_98013788
Maincard
Junior dos Santos vs. Shane Carwin

Nick Ring vs. James Head

Ik twijfel nog wel over Florian fight. Maar voordat ik vergeet te kiezen, nu maar even neer gezet.
En Carwin, tsja, ben altijd wel voor hem geweest. Hij vecht altijd om zijn tegenstander KO te krijgen, en heeft dus een aanvallende stijl daar hou ik van :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:27:56 #293
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98016727
Vanaf het moment dat Lesnar out is en Carwin de nieuwe tegenstander werd heb ik het gevoel gehad dat deze fight voor Shane is. Dos Santos heeft een klein voordeel in de stand up, maar het verschil is véél kleiner dan iedereen denkt. Ik ben erg benieuwd in hoeverre JDS dit gevecht staand kan houden mocht Carwin ervoor kiezen om voor de takedown te gaan en vervolgens brute GnP toe te passen.

Carwin 2.0 zag er goed uit en ik denk dat hij door deze zet aan snelheid heeft gewonnen en slechts weinig aan kracht heeft hoeven inleveren. Ik kan niet wachten tot beide heren tegenover elkaar in de Octagon staan want dit keer ben ik het volledig met Dana eens; maybe the best heavyweight fight in recent years!! _O_

Net als Poirier op de undercard klopt Nunes aan bij de top 10 featherweights en met een win over Florian kruipt hij steeds dichter richting de absolute top maar ik denk dat Florian slim genoeg is om de sterke punten van Nunes te neutraliseren en zelf met een finish te kunnen winnen. Nunes mag dan wel roepen dat hij precies weet wat Florian in elke situatie van plan is maar het is heel iets anders om er ook daadwerkelijk iets tegen te doen.

Daarnaast is het natuurlijk een awesome verhaal als het speel kameraadje van Aldo verliest en Florian naast Mendes top contender voor de belt van Aldo wordt 8-)

Het is doodzonde dat Einemo er zolang is uitgeweest. There is really no telling hoe hij voor de dag zal komen en of hij nou bij GG of extreme couture of waar dan ook getraind heeft zegt te weinig in dit geval. Herman is jonger, veel betere wrestler, veel sneller en is de laatste jaren wel flink actief geweest i.t.t. Einemo. }:|

We weten allemaal waar Maia toe in staat is maar ik zie hem deze gewoon niet pakken.
Munoz is een uitstekende wrestler en is daarbij ook ontzettend slim met wat hij in de Octagon doet. Als je de Sonnen fight erbij pakt zou je misschien naar Demian neigen maar ik vind niet dat je de fights zomaar 1-op-1 moet vergelijken. Staande geef ik de edge ook aan Munoz al heeft Maia zijn stand-up gelukkig verbeterd. >:)

Conclusie: ik zie het niet gebeuren dat Munoz in een submission trap van Maia loopt.

Ook Vagner Rocha ken ik niet goed, dus wederom uitgaande de skills van zijn tegenstander ga ik vol overtuiging voor Cerrone die dit gevecht vroeg zou moeten kunnen beslissen. Ik ga voor een muay thai show and win by brutal body shot! *O*

Sammie Stout is een sympathieke gast die het verdient om in de UFC te vechten. Zijn laatste fights eindigde allemaal in decisions dus laten we hopen dat hij dit keer de (T)KO kan forceren.
Yves vind ik vaak een 'net niet' fighter al heeft hij nu een 3 fight win-streak, maar dat zegt natuurlijk weinig. :Y)

Hele mooie test voor Weidman, die mag laten zien hoeveel kaas hij heeft gegeten van Jiu-Jitsu.

Weidman gaat het ver schoppen in MMA en zeker als hij zich op dit niveau blijft door ontwikkelen.

Ik hoop op een finish, maar ben tevreden met een leuke decision. *O*

Nick Ring vs. James Head
Puur op hearsay. oO<

Ken Jason Young niet goed genoeg maar ik weet wel wat Poirier kan dus ik ga puur van zijn kunnen uit. Denk dat hij toch wel langzaam richting een top 10 ranking kruipt dus hoop ik dat hij ook Jason Young op zijn record mag toevoegen zijnde W. ^O^

Joey zag er goed uit tijdens de weigh-ins maar ik was een van de enige die Rosa over Wagner had in zijn vorige fight dus ik ben ook wel een beetje fan van deze vreemde vogel. Ik gok erop dat Beltran teveel commit aan zijn punches waardoor hij knockie gaat. :Y

Ik hoop echt dat Omigawa zijn eerste win in de UFC kan pakken. In zijn eerste poging was hij onsuccesvol en vorige keer tegen Mendes was gewoon een kut match-up voor hem. Met Elkins nu naar Featherweight en de skills van Omigawa zou het eigenlijk moeten lukken!! w/
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_98017922
Nou ik ben eruit hoor Taz en sorry voor het ongemak ;)

Carwin pakt hem bruut, snelheidsverschil is helemaal geen groot issue meer aangezien het nu Carwin 2.0 is.
KenFlo heeft de weightcut zo op het eerste gezicht goed doorstaan, denk dat hij slim genoeg is om Nunes te neutraliseren.
Lang getwijfeld, maar denk toch dat Einemo zijn grappling credentials de doorslag geven. Hij is dan wel lang weg geweest, maar heeft goed aan zijn stand-up kunnen werken @ GG, is fysiek iets groter dan de onorthodoxe Herman, maar wanneer dit gevecht de grond raakt dan pakt hij hem met een mooie submission.

Munoz via decision.
Cerrone via decision.

Sinds lange tijd niet meer zo getwijfeld... de meeste gevechten zijn moeilijk te voorspellen dit keer.

Verder ga ik in principe live kijken vannacht, heb er zin in!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_98018604

Ok, dit wordt hem.. TAZ sorry :D dit is de final, ik verander niks meer... dit zijn mijn picks.
Toch Carwin :@
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:11:11 #296
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_98019366
Eerst opstap vanavond en dan de stream kijken O+
pi_98020243
Sorry Taz, ik wil ook nog één laatste aanpassing doen :@
Florian zag er goed uit bij de weigh-ins namelijk, beter dan ik had verwacht :)

Main card
Heavyweight bout: Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Featherweight bout: Kenny Florian vs. Diego Nunes
Heavyweight bout: Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Middleweight bout: Demian Maia vs. Mark Muñoz
Lightweight bout: Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_98020543
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Sorry Taz, ik wil ook nog één laatste aanpassing doen :@
Florian zag er goed uit bij de weigh-ins namelijk, beter dan ik had verwacht :)

Taz wordt gek van ons geswitch :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:51:05 #299
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98020572
Voor de zekerheid toch nog maar mijn picks:

Heavyweight bout: Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Featherweight bout: Kenny Florian vs. Diego Nunes
Heavyweight bout: Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Middleweight bout: Demian Maia vs. Mark Muñoz
Lightweight bout: Donald Cerrone vs. Vagner Rocha

Ik gun het Munoz en vooral Dos Santos meer om te winnen. Dos Santos heeft mij in TUF echt een fan gemaakt, en ik vind het leuk om te zien hoe zo'n zachtaardige, vriendelijke en bescheiden man zo'n bruut beest kan zijn in de kooi. Maar ik vrees dat Carwin hem gaat bullrushen en genoeg power heeft om hem in de eerste ronde te finishen. Al hoop ik dat Dos Santos de afstand een beetje kan bepalen, en Carwin KO slaat.

Munoz heeft mij ook langzaam overgehaald, en is heel veelbelovend. Maar Maia blijft een van de beste ter wereld, en een worstelaar (zelfs eentje met goede standup en GNP) is gewoon niet de ideale matchup voor de man met de beste Jiu Jitsu in de UFC.

Kenny zag er redelijk gezond uit tijdens de weigh-ins. Wat uitgemergeld misschien, maar dat was bij Lightweight ook zo. Hij zou te ervaren en te veelzijdig moeten zijn voor Nunez. Het zou mij niets verbazen als Kenny zijn worstelen gaat gebruiken in dit gevecht.

Cerrone zou kort werk moeten maken van Rocha. Alles minder dan een finish zou ik een tegenvaller vinden.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:35:36 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98024139
Oproep aan de volgende UP'ers om hun picks voor 00:00 vannacht te maken!!

Kevin_
THEFXR
Fenomeno
RegularVisitor
cardizzle14
Mc Gilles
leon303
dapluiz
Twylight

Mocht je in dit rijtje staan en toch al picks gemaakt hebben, geef dan nogmaals aan welke picks je gemaakt hebt :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')