Gaat Rogan weer praten over hoe de transition van voetbal naar kickbox/muay thai je zo'n voordeel geeft dat je je benen zo lomp kan zwaaienquote:
Snelheid + bokstechniek gaan naar JDS .. maar een goede klap en Carwin puts you away.. Echt een coinflip.. maar ik denk/hoop ook JDSquote:
Brock moest altijd cutten, die woog 280. Carwin vroeger ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[domme vraag] Cutten die heavy weights? Zoals Carwin/JDS, denk het niet toch? Want limit is 265
In principe niet. Carwin eerst wel, hij was altijd 265. Maar door zijn nieuwe dieet zat hij al ruim onder de 265. Dos Santos hoeft zeker niet te cutten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[domme vraag] Cutten die heavy weights? Zoals Carwin/JDS, denk het niet toch? Want limit is 265
Met zijn overwinningen op Gonzaga en Mir was niets mis, Gonzaga was in 2009 nog een beest en Mir is gewoon Mir. Verder is het snelheidsvoordeel van JDS aardig ingeperkt, Carwin is door zijn nieuwe dieet en conditietrainingen namelijk een stuk sneller dan voorheen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Geo3kant het volgende:
We zullen zien hoe Carwin omgaat met een striker als JDS, heeft ook niet de beste bevochten, Gonzaga is allang op zijn retour, Mir is lange na niet zo snel als JDS en Lesnar tja.
Ben benieuwd
Een beest, records zeggen niet alles maar: 7-5 in de UFC is geen beest enige notable win is tegen Crocop, daarnaast veel nonames en verloren van Couture, Werdum, Carwin, JDS, Schaub. Lijkt erop dat hij tegen toplevel vechters dus niet opkan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Met zijn overwinningen op Gonzaga en Mir was niets mis, Gonzaga was in 2009 nog een beest en Mir is gewoon Mir. Verder is het snelheidsvoordeel van JDS aardig ingeperkt, Carwin is door zijn nieuwe dieet en conditietrainingen namelijk een stuk sneller dan voorheen.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Het is óf Carwin in round 1 óf JDS in round 2
1:10 odds als je wed op decisionquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik lach me rot als het een decision wordt, na alle KO-voorspellingen
Die is ook lastig ja, ADCC champ, Golden Glory training + size advantage.. maar lang eruit geweest, Peewee best goede stats..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Herman/Einemo twijfel ik ook nog steeds over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |