Hallo, ik ben Antilurker. Ik zit hier soms om mijn tijd te doden, maar ik heb ook andere dingen die ik belangrijk vind, en waar ik graag over nadenk en mijn tijd aan besteed. Dat zijn mijn waarden. Daar wil ik in dit topic wat over vertellen, en dan is de bedoeling dat jullie gaan nadenken over jullie waarden, en ze misschien hier ook gaan posten.
Ik vind tekenen in mijn vrije tijd leuk, dus heb ik voor elke waarde een mooie tekening voor jullie gemaakt.
ik heb erg lang aan dit topic gewerkt, dus ik hoop dat er vele leuk reacties zullen komen.
Laten we beginnen met mijn waarde in:
SPORTIk vind sport erg belangrijk. Vroeger toen ik zo'n 4-5 was, had ik al grote ideeën over een carrière als groot sportman, maar niet zo'n sport als alle jongen deden, zoals voetbal, maar dans. Daar lag mijn hart. Vooral bij ballet, waar ik een tekening van heb gemaakt:
![QLIX4.png]()
Dit is hoe ik het voor me zag. Een bekende balletdanser, die internationaal bekend was, over de hele wereld zouden mensen mijn naam kennen, maar dat is niet gelukt helaas.
Volgende waarde van mij is
Gezond blijvenIk vind dat erg belangrijk, het is zeker belangrijk voor de mens, gezond blijven. Dit doe ik door veel te sporten in de sportschool.
Vooral kracht-en conditietraining doe ik veel, zo'n 2x per maand ga ik voor een halfuur naar de sportschool.
Ook voor deze waarde heb ik een paint gemaakt:
![C8uF8.png]()
Ik vind het een grappige tekening want hij traint maar zijn spieren hangen naar beneden XDXD
Ik hoop dat jullie het ook een grappige tekening vinden (:
Volgende waarde alweer;
Andere mensen helpenDit vind ook een mooie. Een mens hoort niet egoïstisch te zijn, men moet ook aan de anderen denken!
Vooral voor de mensen in het leger heb ik respect voor, zij geven hun leven voor de arme mensen in dat land.
Dat vind ik pas moed hebben.
En alweer, een tekening van een soldaat die in de oorlog zijn voet is kwijtgeraakt:
![yWVb2.png]()
Volgende waarde is
DierenIk vind dieren leuk. Ze houden je gezelschap, ze zorgen voor je als je ziek bent, ze troosten je als je verdrietig bent, kortom; geweldige schepsels!
Ookal houd ik van alle dieren, toch hebben paarten mijn voorkeur! vooral omdat je er op kunt rijden, en ze heel hard kunnen lopen, en je overal naartoe kunnen brengen! En je kunt ze voer geven en aaien, prachtig dus! Zie hier een tekening van mij paart:
![DEPep.png]()
volgendeuh!
Humordit is ook een mooie; humor! Dat is echt onmisbaar in de wereld, want anders zou de wereld maar een saaie, grijze boel zijn. Gelukkig hebben we cabaratiers, zoals Jochem Meyer, Theo Maassen, enz enz, waar hele families om kunnen lachen. Verder heb je nog de memes, zoals Troll Science, de 'Fuck Yeah', en mijn favoriete;
![AZ8AS.png]()
Inderdaad, ShitBricks!
Dit was het! Bedankt voor het lezen en post jouw waarde maar in dit topic.