quote:
Nuttige bijdrage manquote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Dimens het volgende:
TS heeft waarschijnlijk ook nog nooit succes gehad.
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Dimens het volgende:
TS heeft waarschijnlijk ook nog nooit succes gehad.
Nope, ik neuk me juist zo suf als een konijn. Het is meer dat ik graag ervaringen lees van andere Fokkersquote:
Beiden varianten. Vergt het een andere aanpak dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef Monco10 het volgende:
Ken je die vrouwen viavia of zijn het wildvreemden?
kloptquote:Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Beiden varianten. Vergt het een andere aanpak dan?
Mijn ervaring is toch wel dat 7 van de 10 vrouwen zeker snel openstaan om af te spreken. Als ze niet willen scheelt het ook een boel tijd en energiequote:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie dat facebook niet gebruiken om nieuwe chicks aan je galerij toe te voegenquote:
Je neemt eerst een chick mee maar huis. Je doet je ding, je zegt dat je haar belt of stuurt haar naar huis en zegt dat het niets wordt. Voeg haar toe op FB en je hebt een Award.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie dat facebook niet gebruiken om nieuwe chicks aan je galerij toe te voegen
Misschien ben ik wel hopeloos, maar de engerd ben jij van ons 2quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen je een hopeloze engert vinden.
Je regelt chicks uit de kroeg/disco en je regelt chicks op facebook.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je neemt eerst een chick mee maar huis. Je doet je ding, je zegt dat je haar belt of stuurt haar naar huis en zegt dat het niets wordt. Voeg haar toe op FB en je hebt een Award.
En dat baseer je op, wat precies?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel hopeloos, maar de engerd ben jij van ons 2
Op basis van hetgene waarop jij denkt dat vrouwen mij een engerd zouden vindenquote:
Doe niet zo gek schoonheidquote:
haha, is dat relevant waar ik vandaan kom?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Vandaag een lang gesprek in de middag gehad met een chick ts op facebook? Waar kom je vandaan?
Ik sprak een meisje, die vandaag een lang gesprek met een jongen op facebook had. Ze komt uit omgeving leiden. Was jij dat? De wereld is klein..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef mikemareen het volgende:
[..]
haha, is dat relevant waar ik vandaan kom?
Mijn gesprekken op fb zijn relatief kort, want ik wil altijd direct wat met ze afspreken.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik sprak een meisje, die vandaag een lang gesprek met een jongen op facebook had. Ze komt uit omgeving leiden. Was jij dat? De wereld is klein..
Haha wilde alleen weten of jij 't was, maar als je geen lang gesprek hebt gehad dan kan t niet. Anders had ik je wel een foto ge pmt..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Mijn gesprekken op fb zijn relatief kort, want ik wil altijd direct wat met ze afspreken.
Ik kom uit Amsterdam, maar wat was dat dan voor meisje? Foto?
Over wie heb je het nou?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef MASD het volgende:
Oh God, een tweede account aanmaken en dan met jezelf een gesprek aangaan op een forum. Nieuw dieptepunt dit.
Dat hoef ik zelf niet te bedenken, dat zeg je al. Je wil direct afspreken. De uitkomst daarvan weet je zelf al, anders zou je dit topic niet openen. No luck for you.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Op basis van hetgene waarop jij denkt dat vrouwen mij een engerd zouden vinden
Oh wacht even; jij denkt dat vrouwen mij een engerd vinden als ik direct vraag om wat met ze te gaan drinken. Hmmm, aparte theorie zegquote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat hoef ik zelf niet te bedenken, dat zeg je al. Je wil direct afspreken. De uitkomst daarvan weet je zelf al, anders zou je dit topic niet openen. No luck for you.
In de kroeg spreek je toch ook random chicks aan welke je nog nooit gesproken of gezien hebt?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik denk dat mensen het 'engerd' gedeelte hier meer wijten aan het feit dat jij random chicks op zoekt, die je nog nooit hebt gesproken of gezien en ze gaat lopen vragen om met je uit te gaan.
Daar zou ik in ieder geval niet op in gaan.
DM je facebookquote:
In de kroeg 'zie' je elkaar tenminste, niet een fotootje. En maak je een praatje met elkaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef mikemareen het volgende:
[..]
In de kroeg spreek je toch ook random chicks aan welke je nog nooit gesproken of gezien hebt?![]()
En ach, dan loop je maar eens een "virtueel" blauwtje op
Inderdaad en je kan gelijk in de eerste paar seconden ziet of haar uiterlijk aanslaat of niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
In de kroeg 'zie' je elkaar tenminste, niet een fotootje. En maak je een praatje met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |