quote:
Nuttige bijdrage manquote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Dimens het volgende:
TS heeft waarschijnlijk ook nog nooit succes gehad.
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Dimens het volgende:
TS heeft waarschijnlijk ook nog nooit succes gehad.
Nope, ik neuk me juist zo suf als een konijn. Het is meer dat ik graag ervaringen lees van andere Fokkersquote:
Beiden varianten. Vergt het een andere aanpak dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef Monco10 het volgende:
Ken je die vrouwen viavia of zijn het wildvreemden?
kloptquote:Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Beiden varianten. Vergt het een andere aanpak dan?
Mijn ervaring is toch wel dat 7 van de 10 vrouwen zeker snel openstaan om af te spreken. Als ze niet willen scheelt het ook een boel tijd en energiequote:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie dat facebook niet gebruiken om nieuwe chicks aan je galerij toe te voegenquote:
Je neemt eerst een chick mee maar huis. Je doet je ding, je zegt dat je haar belt of stuurt haar naar huis en zegt dat het niets wordt. Voeg haar toe op FB en je hebt een Award.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie dat facebook niet gebruiken om nieuwe chicks aan je galerij toe te voegen
Misschien ben ik wel hopeloos, maar de engerd ben jij van ons 2quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen je een hopeloze engert vinden.
Je regelt chicks uit de kroeg/disco en je regelt chicks op facebook.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je neemt eerst een chick mee maar huis. Je doet je ding, je zegt dat je haar belt of stuurt haar naar huis en zegt dat het niets wordt. Voeg haar toe op FB en je hebt een Award.
En dat baseer je op, wat precies?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel hopeloos, maar de engerd ben jij van ons 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |