Tijdens de examens heb ik ook alleen maar in EXA gepost.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
Ik ben in de examenperiode helemaal ontFOK!t. Mijn forumvriendjes zijn vertroebeld, mijn stats zijn verkracht en forumbreed is het al helemaal niet veel soeps meer.
Een eigen forum bedoel je?quote:
Zonde he?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Tijdens de examens heb ik ook alleen maar in EXA gepost.
Ja maar waarom zouden ze de moeite doen? Als we een eigen SC krijgen, maakt niet uit waar, dan zullen de andere FOK!kers dat niet leuk vinden omdat het 'hun gebied' is. Althans, dat denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een eigen forum bedoel je?En dat klopt, maar de rest kan daar net zo goed in natuurlijk.
Vermoed dat het wel meevalt. Niet vanuit gaan iig.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar waarom zouden ze de moeite doen? Als we een eigen SC krijgen, maakt niet uit waar, dan zullen de andere FOK!kers dat niet leuk vinden omdat het 'hun gebied' is. Althans, dat denk ik.
Maar goed, ik heb dan ook niets met de FOK!kers hier. Hypocriet allemaal.
Behalve EXA-mensen.
Voelt wel vreemd om je weer te mengen in de andere fora.quote:
Ja, daar zijn we natuurlijk weer zero's. Helemaal in de vergetelheid geraakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Voelt wel vreemd om je weer te mengen in de andere fora.
OSCAR.quote:
Yup.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we natuurlijk weer zero's. Helemaal in de vergetelheid geraakt.
Herkenbaar. Zo herkenbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
Tering, wat kan m'n moeder zeiken zeg. Ik had m'n geluid een beetje hard staan, gaat ze meteen krijsen dat ik zachter moet doen. Zo hard stond ie niet eens.
Ik wil naar Leiden verdomme.
Speakersquote:Op zondag 5 juni 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
Tering, wat kan m'n moeder zeiken zeg. Ik had m'n geluid een beetje hard staan, gaat ze meteen krijsen dat ik zachter moet doen. Zo hard stond ie niet eens.
Ik wil naar Leiden verdomme.
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je met me samenwonen? Kosten delen en alles. Behalve het bed ofc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |