En the Vaccines, en Dead Sonsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef TheView het volgende:
Voor de mensen die naar Sheffield gaan: veel plezier!
En hopelijk krijgen jullie de gedroomde setlist en spelen ze klassiekers en veel nummers van SIAS. En Enter Sandman in de toegift! Dat mogen ze vaker doen, een cover op de setlist zetten. En Miles Kane vooraf toch? Ik ben jaloers.. damn.
Lekker met 30.000 stinkende Engelsen een pisdouche nemen, mij niet gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef Merkie het volgende:
Veel plezier hoor met je regenachtige semi-festival in een tent [ afbeelding ].
Die toevoeging maakt het briljant grappigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef Xurk het volgende:
The Blond-o Sonic Shimmer Trap - She floats like a niccy rush but she stings like a bee flat
Npquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef Xurk het volgende:
Oh ja whoops, over het hoofd gezien [stond op de volgende regel] op die lyrics-site waar ik vandaan aan het copy-pasten wasThanks!
Ah, weer een addict erbij, welkom!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Zooo. Eindelijk een Nederlands forum gevonden waar ik fatsoenlijk over mijn favoriete band kan ouwehoeren. Volg Arctic Monkeys al bijna zes jaar op de voet, dus het moest er dus maar eens van komen. Laat ik dan maar beginnen door te melden dat ik zojuist All My Own Stunts (voor de dertigste keer) twaalf keer achter elkaar heb geluisterd en het nummer nog altijd niet zat ben. WAT EEN PLAAT!
Heeft iemand trouwens het interview uit de OOR al gelezen? Zo ja, is het de moeite waard?
Welkom!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Heeft iemand trouwens het interview uit de OOR al gelezen? Zo ja, is het de moeite waard?
Dankje! Nee geen Paradiso voor mij, puur om financiële redenen. Heb ze inmiddels al redelijk vaak aan het werk gezien, dus ik (arme studentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, weer een addict erbij, welkom!
Ook naar Paradiso?
Nog niet, maar ik ga er zo eens naar kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:30 schreef sander26 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
OOR interview nog niet gelezen, wel gisteren het LiveXS interview. Wat een stuk bagger was dat zeg... Ik zat gewoon hardop te lachen tijdens het lezen!
Een hele alinea gelul over Alex en Alexa en dat Alex en Johanna uiteindelijk uit elkaar gegaan zijn vanwege ruzie over groupies. Ook zou Alex te weinig geld verdienen en was Johanna het zat dat Alex haar iedere dag meenam naar de Mac.
En blijkbaar gewoon uit de lucht gegrepen worden. Onder het mom van: Het is een saai interview, ze hebben niets te vertellen... Laten we er gewoon wat bij verzinnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Damn, kunnen wij als fans niet een keer een goed interview doen met interessante vragen over de muziek enzoWord zo gek van al die hapklare interviews over dingen die me 0,0 interesseren.
Ik lees de LiveXS zelden, maar de keren dat ik het blad in m'n handen heb gehad was ik altijd eerst 20 minuten bezig überhaupt een zinnig artikel te vinden. Volgens mij zijn die interviews daar van die prefabbed stukjes die ieder willekeurig muziektijdschrift voor een vriendelijk prijsje mag afdrukken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:30 schreef sander26 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
OOR interview nog niet gelezen, wel gisteren het LiveXS interview. Wat een stuk bagger was dat zeg... Ik zat gewoon hardop te lachen tijdens het lezen!
Een hele alinea gelul over Alex en Alexa en dat Alex en Johanna uiteindelijk uit elkaar gegaan zijn vanwege ruzie over groupies. Ook zou Alex te weinig geld verdienen en was Johanna het zat dat Alex haar iedere dag meenam naar de Mac.
Brand los!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef kakadu het volgende:
Ik krijg btw altijd zweetplekken onder m'n oksels van die versnelling in Library Pictures, zo rond 1:37. Zou er bijna een Turneriaanse metafoor tegenaan gooien, maar laat ik me nog maar even gedeisd houden.
Waar ik echt jeuk aan m'n handen van krijg, is als ze weer eens vragen naar hun opkomst via internet. Echt, die journalisten verdienen klappenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:44 schreef sander26 het volgende:
[..]
En blijkbaar gewoon uit de lucht gegrepen worden. Onder het mom van: Het is een saai interview, ze hebben niets te vertellen... Laten we er gewoon wat bij verzinnen.
De oksels zijn reeds opgedroogd, dus die houd je tegoed. Ik zat alweer intens te genieten van de wijze waarop Alex 'I know you've got the _moves_' zingt in AMOS. Wat een venijn, in 1 woord. Werelds.quote:
Caricatures of your wrecking ball down, in my mind, all the timequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef kakadu het volgende:
[..]
De oksels zijn reeds opgedroogd, dus die houd je tegoed. Ik zat alweer intens te genieten van de wijze waarop Alex 'I know you've got the _moves_' zingt in AMOS. Wat een venijn, in 1 woord. Werelds.
Het leukste zijn dan nog de video interviews. Wanneer ze die vraag krijgen zie je die gezichten al weer vertrekken van: "Nee, niet wéér he!".quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar ik echt jeuk aan m'n handen van krijg, is als ze weer eens vragen naar hun opkomst via internet. Echt, die journalisten verdienen klappen
Welkom, en helemaaal mee eens!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Zooo. Eindelijk een Nederlands forum gevonden waar ik fatsoenlijk over mijn favoriete band kan ouwehoeren. Volg Arctic Monkeys al bijna zes jaar op de voet, dus het moest er dus maar eens van komen. Laat ik dan maar beginnen door te melden dat ik zojuist All My Own Stunts (voor de dertigste keer) twaalf keer achter elkaar heb geluisterd en het nummer nog altijd niet zat ben. WAT EEN PLAAT!
Ai, sterkte!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef RabbitHeart het volgende:
Het regent en het is bokkoud in Sheffield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |