Haha, geweldig! Ik voelde hem al aankomen. Arn0 de eeuwige laatbloeier!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is het te laat om mijn mening terug te nemen?Eigenlijk echt wel een vet album. Veel meer knallers dan ik oorspronkelijk het idee had. Vind eigenlijk maar 1 nummer matig, 5 nummers (echt) goed en 6 nummers gewoonweg baas.
Dit is écht de laatste keer dat ik te vroeg oordeel
Het artikel in de LiveXS is eigenlijk ook een uniek interview afgenomen op de persdag in Parijs in april, alleen ken ik elke quote alquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef Arn0 het volgende:
In het Belgische magazine Humo staat dan weer wel een nieuw en uniek interview, afgenomen tijdens de luistersessie in Parijs. Niet echt veel bijzonders maar misschien leuk als je het ziet liggen om het even te lezen.
"Suck it" is een aanstootgevende uitspraak in Amerika, dat is alles.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef neilpad het volgende:
Had trouwens helemaal niet in de gaten dat er zo'n ophef was over de cover...
Snap echt niet wat een cover nou uitmaakt.
Wat ik zei over Nederland blijft staan, maar Engeland is (zo ver dat er al was) geen twijfel mogelijk:quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
Dus zondag vieren we in Sheffield het vijfde instant nummer 1-album van Alex Turner? Denk dat-ie in Nederland ook wel top 5 gaat doen, misschien zelfs nog iets hoger als de huisvrouwen zich hebben weten in te houden.
Meer hoeft er niet gezegd te wordenquote:
En jawel hoor... Echt MEGA zalen. So screwed...quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:27 schreef Aisumasen het volgende:
LoL, dus de aankondiging van straks gaat over de UK tour. In de herfst. In arena's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |