"Suck it" is een aanstootgevende uitspraak in Amerika, dat is alles.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef neilpad het volgende:
Had trouwens helemaal niet in de gaten dat er zo'n ophef was over de cover...
Snap echt niet wat een cover nou uitmaakt.
Wat ik zei over Nederland blijft staan, maar Engeland is (zo ver dat er al was) geen twijfel mogelijk:quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
Dus zondag vieren we in Sheffield het vijfde instant nummer 1-album van Alex Turner? Denk dat-ie in Nederland ook wel top 5 gaat doen, misschien zelfs nog iets hoger als de huisvrouwen zich hebben weten in te houden.
Meer hoeft er niet gezegd te wordenquote:
En jawel hoor... Echt MEGA zalen. So screwed...quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:27 schreef Aisumasen het volgende:
LoL, dus de aankondiging van straks gaat over de UK tour. In de herfst. In arena's.
Ik moet eerst nog even wat slapen, voor ik om half 6 in de auto stap morgenochtendquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:50 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kan echt niet meer wachten tot morgen.
Gelukkig maar inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:00 schreef RabbitHeart het volgende:
Zonnig, maar voor morgen is er regen voorspeld. Gelukkig is het concert toch in een tent.
quote:Vliegen jullie op Manchester?
Zeker niet voor de inkoopprijsquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef MCH het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn kaarten voor Paradiso te verkopen.
Ik ga niet per 1 verkopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef Zocalo het volgende:
Hoezo dat?
Tegen normale prijs heb ik wellicht interesse in 1 kaartje.
Los gaan op ACR? Meeschreeuwen bedoel je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Arn0 het volgende:
A Certain Romance.. Dat wordt helemaal losgaan als ze die spelen
Van het gedeelte van 4:00 tot 4:45 (geloof ik) word je toch helemaal gek, in positieve zin?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Los gaan op ACR? Meeschreeuwen bedoel je!
Hehe, Aisumasen meldt net dat ie baalt dat ie vandaag in Liverpool zatquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:45 schreef Kijana het volgende:
Mardy Bum wordt gesoundcheckt, A Certain Romance en kennelijk ook Enter Sandman van Metallica.
3 pagina lang interview. Afgenomen tijdens het persmoment in Parijs.quote:
Hehe, wou niet mierenneuken hoor, vroeg het me gewoon af. Tof, een 3 pagina interview. Hopelijk verschijnt het ook nog online.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:01 schreef TWP het volgende:
[..]
3 pagina lang interview. Afgenomen tijdens het persmoment in Parijs.
- Oja, een artikel wordt toch anders omschreven -
Daar heb ik van gedroomd, dat ze die spelen. En dan met z'n allenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Kijana het volgende:
Damn zelfs Put Your Dukes Up John soundchecken ze, ben wel benieuwd naar de setlist. Ergens baal ik wel dat ik voor beide dagen geen kaartje heb.
Moet jij geen NGC kijken? Het gaat over Coca-Cola megafactoriesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik van gedroomd, dat ze die spelen. En dan met z'n allen
En the Vaccines, en Dead Sonsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef TheView het volgende:
Voor de mensen die naar Sheffield gaan: veel plezier!
En hopelijk krijgen jullie de gedroomde setlist en spelen ze klassiekers en veel nummers van SIAS. En Enter Sandman in de toegift! Dat mogen ze vaker doen, een cover op de setlist zetten. En Miles Kane vooraf toch? Ik ben jaloers.. damn.
Lekker met 30.000 stinkende Engelsen een pisdouche nemen, mij niet gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef Merkie het volgende:
Veel plezier hoor met je regenachtige semi-festival in een tent [ afbeelding ].
Die toevoeging maakt het briljant grappigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef Xurk het volgende:
The Blond-o Sonic Shimmer Trap - She floats like a niccy rush but she stings like a bee flat
Npquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef Xurk het volgende:
Oh ja whoops, over het hoofd gezien [stond op de volgende regel] op die lyrics-site waar ik vandaan aan het copy-pasten wasThanks!
Ah, weer een addict erbij, welkom!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Zooo. Eindelijk een Nederlands forum gevonden waar ik fatsoenlijk over mijn favoriete band kan ouwehoeren. Volg Arctic Monkeys al bijna zes jaar op de voet, dus het moest er dus maar eens van komen. Laat ik dan maar beginnen door te melden dat ik zojuist All My Own Stunts (voor de dertigste keer) twaalf keer achter elkaar heb geluisterd en het nummer nog altijd niet zat ben. WAT EEN PLAAT!
Heeft iemand trouwens het interview uit de OOR al gelezen? Zo ja, is het de moeite waard?
Welkom!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Heeft iemand trouwens het interview uit de OOR al gelezen? Zo ja, is het de moeite waard?
Dankje! Nee geen Paradiso voor mij, puur om financiële redenen. Heb ze inmiddels al redelijk vaak aan het werk gezien, dus ik (arme studentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, weer een addict erbij, welkom!
Ook naar Paradiso?
Nog niet, maar ik ga er zo eens naar kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:30 schreef sander26 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
OOR interview nog niet gelezen, wel gisteren het LiveXS interview. Wat een stuk bagger was dat zeg... Ik zat gewoon hardop te lachen tijdens het lezen!
Een hele alinea gelul over Alex en Alexa en dat Alex en Johanna uiteindelijk uit elkaar gegaan zijn vanwege ruzie over groupies. Ook zou Alex te weinig geld verdienen en was Johanna het zat dat Alex haar iedere dag meenam naar de Mac.
En blijkbaar gewoon uit de lucht gegrepen worden. Onder het mom van: Het is een saai interview, ze hebben niets te vertellen... Laten we er gewoon wat bij verzinnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Damn, kunnen wij als fans niet een keer een goed interview doen met interessante vragen over de muziek enzoWord zo gek van al die hapklare interviews over dingen die me 0,0 interesseren.
Ik lees de LiveXS zelden, maar de keren dat ik het blad in m'n handen heb gehad was ik altijd eerst 20 minuten bezig überhaupt een zinnig artikel te vinden. Volgens mij zijn die interviews daar van die prefabbed stukjes die ieder willekeurig muziektijdschrift voor een vriendelijk prijsje mag afdrukken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:30 schreef sander26 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
OOR interview nog niet gelezen, wel gisteren het LiveXS interview. Wat een stuk bagger was dat zeg... Ik zat gewoon hardop te lachen tijdens het lezen!
Een hele alinea gelul over Alex en Alexa en dat Alex en Johanna uiteindelijk uit elkaar gegaan zijn vanwege ruzie over groupies. Ook zou Alex te weinig geld verdienen en was Johanna het zat dat Alex haar iedere dag meenam naar de Mac.
Brand los!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef kakadu het volgende:
Ik krijg btw altijd zweetplekken onder m'n oksels van die versnelling in Library Pictures, zo rond 1:37. Zou er bijna een Turneriaanse metafoor tegenaan gooien, maar laat ik me nog maar even gedeisd houden.
Waar ik echt jeuk aan m'n handen van krijg, is als ze weer eens vragen naar hun opkomst via internet. Echt, die journalisten verdienen klappenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:44 schreef sander26 het volgende:
[..]
En blijkbaar gewoon uit de lucht gegrepen worden. Onder het mom van: Het is een saai interview, ze hebben niets te vertellen... Laten we er gewoon wat bij verzinnen.
De oksels zijn reeds opgedroogd, dus die houd je tegoed. Ik zat alweer intens te genieten van de wijze waarop Alex 'I know you've got the _moves_' zingt in AMOS. Wat een venijn, in 1 woord. Werelds.quote:
Caricatures of your wrecking ball down, in my mind, all the timequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef kakadu het volgende:
[..]
De oksels zijn reeds opgedroogd, dus die houd je tegoed. Ik zat alweer intens te genieten van de wijze waarop Alex 'I know you've got the _moves_' zingt in AMOS. Wat een venijn, in 1 woord. Werelds.
Het leukste zijn dan nog de video interviews. Wanneer ze die vraag krijgen zie je die gezichten al weer vertrekken van: "Nee, niet wéér he!".quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar ik echt jeuk aan m'n handen van krijg, is als ze weer eens vragen naar hun opkomst via internet. Echt, die journalisten verdienen klappen
Welkom, en helemaaal mee eens!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Zooo. Eindelijk een Nederlands forum gevonden waar ik fatsoenlijk over mijn favoriete band kan ouwehoeren. Volg Arctic Monkeys al bijna zes jaar op de voet, dus het moest er dus maar eens van komen. Laat ik dan maar beginnen door te melden dat ik zojuist All My Own Stunts (voor de dertigste keer) twaalf keer achter elkaar heb geluisterd en het nummer nog altijd niet zat ben. WAT EEN PLAAT!
Ai, sterkte!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef RabbitHeart het volgende:
Het regent en het is bokkoud in Sheffield.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:15 schreef RabbitHeart het volgende:
Arn0 en Piles zullen nu wel in de rij staan....
Ik dacht dat het 'wrecking ball gown' was, maarja ik heb de officiele lyrics ook niet gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Caricatures of your wrecking ball down, in my mind, all the time
Lyric websites verschillen van mening. Heeft iemand officieel lyrics boekje bij de hand?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'wrecking ball gown' was, maarja ik heb de officiele lyrics ook niet gezien.
Ik zal het thuis eens opzoeken in het boekje vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef AMDB het volgende:
Lyric websites verschillen van mening. Heeft iemand officieel lyrics boekje bij de hand?
Het is gown.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lyric websites verschillen van mening. Heeft iemand officieel lyrics boekje bij de hand?
quote:This week we have 15 new additions to the iTunes Festival lineup plus news that The Wanted will now perform on 20 July, not 6 July as previously announced.
Arctic Monkeys will play live on 6 July with support from Miles Kane. Please note, if you entered the iTunes Festival ticket competition for 6 July to see The Wanted, your entry is now valid for the Arctic Monkeys + Miles Kane prizedraws. If you would like to apply for tickets to see The Wanted on 20 July, you will need to enter the new ticket competition.
Gwyneth Paltrow, Oscar®-winning actress and founder of goop.com, will be appearing at the iTunes Festival on 5 July as part of a Studio Sessions event to talk about her new cookery book, Notes from My Kitchen Table.
Storytelling singer, Seasick Steve will bring his country blues to the iTunes Festival on 2 July.
Raphael Saadiq will perform live on 17 July. He has been blurring the line between paying homage to classic R&B and helping reinvent (and reinvigorate) the genre since his days with new-jack-swingin' Tony! Toni! Toné!
The following artists have also joined the lineup:
3 July: Dry The River (supporting Manic Street Preachers)
8 July: Ed Sheeran (supporting Bruno Mars)
12 July: Loick Essien (supporting The Script)
14 July: SBTRKT (supporting Friendly Fires)
18 July: Caitlin Rose (supporting Rumer)
25 July: 2CELLOS (supporting Lang Lang)
26 July: Alex Clare (supporting Magnetic Man)
16 July: Ben L'Oncle Soul (supporting Duran Duran)
And finally, we have a new Studio Sessions event on 17 July with Belgian singer-songwriter Selah Sue and French artist MEDI.
Stay tuned for more artist announcements coming up next week.
To apply for the latest ticket competitions:
Visit www.itunesfestival.com or,
Download the iTunes Festival app.
LOL @ eerste twee opmerkingen.quote:Nu al classic. Bekers pis. Tent is nog best intiem. Vaccines spelen al 20 minuten hetzelfde nummer, zou willen dat ze verdwijnen. Definitief geen DVD helaas.
Bekers pis gooien is toch gebruikelijk in Engeland?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ie bedoelt dat het bier naar pis smaakt?
Volgens mij bedoelt ie dat inderdaad. Biertje op, moeten pissen.. Vul de rest zelf maar inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef tim. het volgende:
[..]
Bekers pis gooien is toch gebruikelijk in Engeland?
Benieuwd naar de setlist. Eenmalig "A Certain Romance" spelen zou fantastisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |