Inderdaad, dit was even oefenen.quote:
Altijd kippenvel bij dat nummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Aisumasen het volgende:
En met deze boodschap laat ik jullie achter:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Arctic Monkeys - Mardy Bum Live - Sheffield 2011
Heb je een scan?quote:
Marktplaats afzetters afbetalen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef RabbitHeart het volgende:
Is er nog een manier om aan kaarten voor Paradiso te komen?
Ik wist toen ze die 110 kaarten vrijgaven nog niet dat ik naar dit concert wilde... Hoe groot is de kans dat ze nog kaarten vrijgeven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef neilpad het volgende:
[..]
Marktplaats afzetters afbetalen..
Ik hoop dat ze bij Paradiso nog meer kaarten vrijgeven maar ben er bang voor....
Ik wil ook nog steeds heel graag gaan.
Klein gok ik, heb er al naar gevraagd op twitter maar nog geen reactie gehad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik wist toen ze die 110 kaarten vrijgaven nog niet dat ik naar dit concert wilde... Hoe groot is de kans dat ze nog kaarten vrijgeven?
Fucktards.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Aisumasen het volgende:
"And this one...is just for you, Sheffield"
*intro drumroffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop