Omdat het anders geen HBO mag heten ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom moet jij 2500 woorden essay schrijven op een Animatie opleiding?
Waar schrijf je over dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
Omdat het anders geen HBO mag heten ofzo
Haha, daar dacht ik laatst nog over na. Ze versletten dan vaak rond hun 12e/13e.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Kennen jullie ook meisjes die je dan weer tegenkomt en van de ene op de andere dag, bijna op magische wijze, er ineens enorm ordinair uitzien ? Ik stel voor dat die voortaan Simsalabimbo's heten. Die zaten er 2 bij mij in de basisschool klas, als ik zie hoe die er nu bijlopen...
Jochem weet wat hem te doen staat.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna elk meisje van mijn middelbare school is nu ordinair geworden. Of zwanger.
IK LIJK TOTAAL NIET OP HEM. Fyah echt 300x meer dan ikquote:Op zondag 5 juni 2011 21:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerste wat ik zou zeggen is hey dat is boris::@@:@:
Pics van Fyahquote:Op zondag 5 juni 2011 21:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
IK LIJK TOTAAL NIET OP HEM. Fyah echt 300x meer dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:36 schreef Gridlok het volgende:
Tli, mag ik dit op je rug zetten?reedtgeweiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:36 schreef Gridlok het volgende:
Tli, mag ik dit op je rug zetten?Haha dat is dan wel weer een tof gewei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All good things are wild and free.
Dan is phpmystyle sinds kort welkom.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18? Dan mag je ook niet in deze sc, hoor.!
Er geldt hier ook een IQ-minimum.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan is phpmystyle sinds kort welkom.
Vier hier dat PHP zijn rijbewijs heeft gehaald!
quote:
Hij schrijft altijd "als" als het "of" moet zijn.quote:
In Drenthe hoor je heel veel mensen die fout maken. Vreselijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij schrijft altijd "als" als het "of" moet zijn.
Zelfde als je in brabant zegt als ik / dan ikquote:Op zondag 5 juni 2011 21:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In Drenthe hoor je heel veel mensen die fout maken. Vreselijk.
manianman... daar hebben ze zelfs een manianman topic bingokaart voor gemaaktquote:Op zondag 5 juni 2011 21:41 schreef Gridlok het volgende:
Wie zou het laagste IQ hebben van alle fokkers
Idee een 10quote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
manianman... daar hebben ze zelfs een manianman topic bingokaart voor gemaakt
[ afbeelding ]
Dat was ik in 2005 ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Even invullen van toen ik nog veel op 4chan zat.
[ afbeelding ]
Ik wil ook reageren, maar wacht beleefd met mijn meningquote:Op zondag 5 juni 2011 21:50 schreef Mozy het volgende:
Eyyy fas, potje, wat vind jij van Regina Spektor?
nu haal ik er nog maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik niet echt.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:50 schreef Mozy het volgende:
Eyyy fas, potje, wat vind jij van Regina Spektor?
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
nu haal ik er nog maarWat nou virgin, en chai dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit op 4chan, werd ineens zon japanse rape spelletje ineens heel populair, het echte spel was kkvies waarin je wijven moest vekrachten ofzo, maar je kon allemaal mods downloaden dat iedereen een clown was en je piemol een opblaas ballon enzoquote:
rapelay?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ooit op 4chan, werd ineens zon japanse rape spelletje ineens heel populair, het echte spel was kkvies waarin je wijven moest vekrachten ofzo, maar je kon allemaal mods downloaden dat iedereen een clown was en je piemol een opblaas ballon enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |