abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97752922
Zal even een korte samenvatting geven:

Zaterdagmiddag een auto-ongelukje gehad. Meteen na het ongeluk eigenlijk nergens last van, alleen minieme pijn tussen m'n schouders..

Zo'n drie uur later was de rugpijn weg, maar begonnen spieren aan de linkerkant van m'n nek pijn te doen. Die pijn is gebleven tot ik naar bed ging, maar omdat het niet heel ernstig was, ben ik niet naar de dokter geweest, in de hoop dat het over zou gaan.
Maar toen ik vandaag weer wakker werd, was de pijn 10x erger. De gehele linkerkant van m'n nek is pijnlijk, m'n hoofd naar rechts draaien gaat langzaam en moeilijk. In de loop van de dag last van m'n linkerschouder en -bovenarm te krijgen. Ook heb ik wat lichte hoofdpijn wat vanuit m'n nek lijkt te komen.

Ik wilde tot morgen wachten om naar de huisarts te gaan, maar begin me nu een beetje zorgen te maken of het misschien niet iets ernstigs is. De verhalen die je hoort over whiplash zijn niet om vrolijk van te worden, en als ik zo de symptomen daarvan bekijk voldoe ik er behoorlijk aan.

Wat kan ik nu het beste doen?
Is dit een situatie waarvoor je naar het ziekenhuis kan op zondag? Of is dit niet dringend genoeg?
Gewoon wachten tot morgen om naar de huisarts te gaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door WouterBerengleuf op 05-06-2011 20:20:23 ]
pi_97753028
Ik zeg eerste hulp, en wel NU METEEN :Y
  zondag 5 juni 2011 @ 20:12:29 #3
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_97753158
Centrale huisartsenpost. Is in het weekend gewoon open. Daar kijkt een huisarts er wel naar.
Die verwijst je eventueel wel door.
  zondag 5 juni 2011 @ 20:13:56 #4
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_97753250
Niet aanstellen, gaat vanzelf weer over.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zondag 5 juni 2011 @ 20:14:19 #5
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_97753276
Erg onwaarschijnlijk dat het iets ergers is dan een hevige whiplash (en dat is al erg genoeg...), maar nog steeds genoeg reden om zsm fotootjes te laten maken op huisartsenpost oid
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_97753298
Even de huisartsenpost bellen en overleggen.
Niet gelijk naar de spoedeisende hulp rennen, want die zijn voor spoedeisende dingen. Anders is de weg, bellen naar HAP, evt langskomen en zonodig sturen zij je wel door naar de SEH
Fake it till you make it...
pi_97753311
:')
Ja, open er een topic over i.p.v. zelf proberen te redeneren...
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  zondag 5 juni 2011 @ 20:16:58 #8
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_97753431
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef Nijna het volgende:

Niet gelijk naar de spoedeisende hulp rennen, want die zijn voor spoedeisende dingen.
Inderdaad. Vanwege alle hysterische idioten in dit land, die voor een losse nagel al naar de spoedeisende hulp rennen, lopen de kosten gierend uit de hand.
pi_97753616
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef detulp050 het volgende:
Centrale huisartsenpost. Is in het weekend gewoon open. Daar kijkt een huisarts er wel naar.
Die verwijst je eventueel wel door.
Ah ja, natuurlijk!

Helemaal vergeten dat die ook nog bestaat, dank je!

Topic mag wel dicht wmb :)
pi_97753902
Beetje tijgerbalsem erop smeren of gewoon naar de huisartsenpost.
pi_97755863
Heb ik ook een keer gehad na een aanrijding.

Bij de HAP geweest, die hebben het even gecheckt en de pijn kwam van de spieren in de nek die een dreun hebben gehad. Was na een paar dagen over.

Gewoon de hap bellen dus, die kunnen je even nakijken....
pi_97769304
Huisarts natuurlijk, daar zijn die mensen voor. Spoedeisende hulp is voor die situaties waarin het laatste waaraan je denkt een topic op FOK! openen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')