Zal even een korte samenvatting geven:
Zaterdagmiddag een auto-ongelukje gehad. Meteen na het ongeluk eigenlijk nergens last van, alleen minieme pijn tussen m'n schouders..
Zo'n drie uur later was de rugpijn weg, maar begonnen spieren aan de linkerkant van m'n nek pijn te doen. Die pijn is gebleven tot ik naar bed ging, maar omdat het niet heel ernstig was, ben ik niet naar de dokter geweest, in de hoop dat het over zou gaan.
Maar toen ik vandaag weer wakker werd, was de pijn 10x erger. De gehele linkerkant van m'n nek is pijnlijk, m'n hoofd naar rechts draaien gaat langzaam en moeilijk. In de loop van de dag last van m'n linkerschouder en -bovenarm te krijgen. Ook heb ik wat lichte hoofdpijn wat vanuit m'n nek lijkt te komen.
Ik wilde tot morgen wachten om naar de huisarts te gaan, maar begin me nu een beetje zorgen te maken of het misschien niet iets ernstigs is. De verhalen die je hoort over whiplash zijn niet om vrolijk van te worden, en als ik zo de symptomen daarvan bekijk voldoe ik er behoorlijk aan.
Wat kan ik nu het beste doen?
Is dit een situatie waarvoor je naar het ziekenhuis kan op zondag? Of is dit niet dringend genoeg?
Gewoon wachten tot morgen om naar de huisarts te gaan?
[ Bericht 7% gewijzigd door WouterBerengleuf op 05-06-2011 20:20:23 ]