Haha herkenbaar, met mijn eerste winst kocht ik een 360quote:Op zondag 5 juni 2011 23:23 schreef Chilliewillie88 het volgende:
De computer die ik op dit eigenste moment gebruik heb ik gekocht met mijn eerste winst van pokerstars![]()
TS is gewoon een faalhaas in het pokeren. Spelen voor playmoney![]()
Full tilt en Everest poker kan ik je ten zeerste aanraden. Zo meteen is het daar weer visuur dus kan je een mooi slagje slaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef Levolution het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar weer eens pokeren, even rijk worden. Waar beste online te spelen?
Ja maar tegenwoordig zijn al die Amerikanen er niet meer he.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Full tilt en Everest poker kan ik je ten zeerste aanraden. Zo meteen is het daar weer visuur dus kan je een mooi slagje slaan.
Pokerstars is een stuk hoger qua niveau dus is eerder af te raden (tenzij je op een hoger niveau wilt pokeren en minder belang hecht aan de winst).
Bedankt, dat is chill, ik ga toch wel even wachten tot de zomervakantie, anders ben ik hier weer uren aan kwijt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Full tilt en Everest poker kan ik je ten zeerste aanraden. Zo meteen is het daar weer visuur dus kan je een mooi slagje slaan.
Pokerstars is een stuk hoger qua niveau dus is eerder af te raden (tenzij je op een hoger niveau wilt pokeren en minder belang hecht aan de winst).
Ben er al lang niet meer geweestquote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig zijn al die Amerikanen er niet meer he.
Ze mogen niet meer spelen volgens mij, iets met wetgeving ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Ben er al lang niet meer geweest
Socios vertel er is wat over, jij weet vast wel what happened in Amerika.quote:
Lees hier maar:quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Bonzoo het volgende:
Socios vertel er is wat over, jij weet vast wel what happened in Amerika.
Boh, jij bent slim zegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |