SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Nee ik mis een paar dingen waardoor dat geen optie is.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee joh.
In tegenstelling tot common belief moet je enige status / stoerheid uitstralen om zo iemand te pakken.
Precies, op dat soort types vallen ze. Je gaat daar als fervent WoWer niet echt een indruk bij achterlaten, om even een stereotype te noemen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik mis een paar dingen waardoor dat geen optie is.
Nickelson jas
Scooter
Bootjes schoenen
Fotos van mezelf in de spiegel
Partyflock
Het enige wat ik wel heb is gel in mijn haar.
soooo kkgeile tanga ben jij ECHT wel. faaaak zo mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
of je respect ze en hun foto's op hyves en zegt dat ze een geil chickie is dan lukt het vast
Ik vind het gewoon sneu van mezelf om zoiets te doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
of je respect ze en hun foto's op hyves en zegt dat ze een geil chickie is dan lukt het vast
zie zijn signquote:
Alleen het eerste.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Waaghals het volgende:
he's black
he's bad
he's hung like a muthafucka
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Waaghals het volgende:
hey mlig geneukt?
huh
is Mera daardoor vermist?
Nee dat kan nietquote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Waaghals het volgende:
hey mlig geneukt?
huh
is Mera daardoor vermist?
Mera, de moeder Theresa der kanslozenquote:
Oh ik ken er zoveel van joh.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt dat een boel meiden op jonge leeftijd soms dus echt hyvessletjes zijn die iedereen hyves volspammen met kussie kroel en uber geile ingestudeerde foto's van hoe aantrekkelijk ben ik op hyves zetten
Onzin, echt. Iedereen kan dat. Er zijn altijd wel (lelijke) makkelijke sletten die je willen ondanks dat je geen stoerheid uitstraalt (nickelson blabla). Dat heb ik zelf meegemaakt, meerdere keren. En ik doe d'r niks voor. Zulke vrouwen bestaan gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee joh.
In tegenstelling tot common belief moet je enige status / stoerheid uitstralen om zo iemand te pakken.
Nee joh die zit achter Techno aanquote:
toen ik 23 was, werd ik op vakantie eens aangesproken door een meisjequote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt dat een boel meiden op jonge leeftijd soms dus echt hyvessletjes zijn die iedereen hyves volspammen met kussie kroel en uber geile ingestudeerde foto's van hoe aantrekkelijk ben ik op hyves zetten
Nou, de oudste is zelfs al getrouwd en heeft kindjes. Maar die van 15 mag je van mij hebben, hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MLiG heeft vannacht dus liggen (of staan, of zitten) krikken, als ik jou moet geloven?
Zoek er eens een paar voor me dan doe ik de rest.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
Onzin, echt. Iedereen kan dat. Er zijn altijd wel (lelijke) makkelijke sletten die je willen ondanks dat je geen stoerheid uitstraalt (nickelson blabla). Dat heb ik zelf meegemaakt, meerdere keren. En ik doe d'r niks voor. Zulke vrouwen bestaan gewoon.
Jij bent een metroseksuele Justin Bieber. Tuurlijk gaat dat bij jou werken.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
Onzin, echt. Iedereen kan dat. Er zijn altijd wel (lelijke) makkelijke sletten die je willen ondanks dat je geen stoerheid uitstraalt (nickelson blabla). Dat heb ik zelf meegemaakt, meerdere keren. En ik doe d'r niks voor. Zulke vrouwen bestaan gewoon.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nou, de oudste is zelfs al getrouwd en heeft kindjes. Maar die van 15 mag je van mij hebben, hoormet geld toe als dat je over de streep trekt
Ik geloof dat zij een beetje te jong voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MLiG heeft vannacht dus liggen (of staan, of zitten) krikken, als ik jou moet geloven?Waarschijnlijk zou je zus betere bij mij passen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nou, de oudste is zelfs al getrouwd en heeft kindjes. Maar die van 15 mag je van mij hebben, hoormet geld toe als dat je over de streep trekt
15 is meer geschikt voor mij vind je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MLiG heeft vannacht dus liggen (of staan, of zitten) krikken, als ik jou moet geloven?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, ik was serieus. Helaas moet je er weer zo sarcastisch op reageren.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij bent een metroseksuele Justin Bieber. Tuurlijk gaat dat bij jou werken.
Kom op.
Blijf bij zulke vrouwen uit de buurt.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoek er eens een paar voor me dan doe ik de rest.
Je zal het best serieus menen, maar je hebt het dus fout.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Helaas moet je er weer zo sarcastisch op reageren.
[..]
Blijf bij zulke vrouwen uit de buurt.Zijn vaak te dom dat je er niet eens fatsoenlijk mee kan praten.
Ik wil met dat soort types ook niet praten. Daarna zoek ik wel een vriendin waar ik mee kan praten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Helaas moet je er weer zo sarcastisch op reageren.
[..]
Blijf bij zulke vrouwen uit de buurt.Zijn vaak te dom dat je er niet eens fatsoenlijk mee kan praten.
Goed zoquote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
15 is meer geschikt voor mij vind je niet.
Hoe fout? Ik maak dat toch zelf vaak genoeg mee. Makkelijke meisjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zal het best serieus menen, maar je hebt het dus fout.
Ja ik maak het dus nooit mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe fout? Ik maak dat toch zelf vaak genoeg mee. Makkelijke meisjes.Soms niet eens lelijk, als ze zich zo gedragen bij mij, doen ze dat ook bij anderen. Iedereen kan wel zo'n meisje regelen met de juiste woorden.
Misschien moet ik loverboy worden en die meisje gaan gebruiken voor mij doeleindenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn ook heel voorspelbaar want mart zijn vorige vriendinnetjes waren dat ook binnen een maand zijn ze op je uitgekeken en op zoek naar een nieuw slachtoffer die ze helemaal plat kunnen bombarderen.
Jij maakt het mee ja, dat wil niet meteen zeggen dat ze de rest van de mannelijke wereldbevolking ook over zich heen laten gaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe fout? Ik maak dat toch zelf vaak genoeg mee. Makkelijke meisjes.Soms niet eens lelijk, als ze zich zo gedragen bij mij, doen ze dat ook bij anderen. Iedereen kan wel zo'n meisje regelen met de juiste woorden.
Vast, maar dat maakte mij niks uit, zolang ze maar gelijk bij je kan intrekkenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
15 is meer geschikt voor mij vind je niet.
quote:
Je hebt alweer de inleving van een banaan zie ik. Ga ik niet eens op in.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Een beetje wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Vast, maar dat maakte mij niks uit, zolang ze maar gelijk bij je kan intrekken![]()
Ben ik nu een slechte zus?![]()
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen zulke makkelijke vrouwen wel zou kunnen regelen. Ongeacht je uiterlijk, je moet gewoon de juiste praatjes hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij maakt het mee ja, dat wil niet meteen zeggen dat ze de rest van de mannelijke wereldbevolking ook over zich heen laten gaan.
En aangezien niet iedereen de juiste praatjes heeft kan niet iedereen ze regelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen zulke makkelijke vrouwen wel zou kunnen regelen. Ongeacht je uiterlijk, je moet gewoon de juiste praatjes hebben.
Ik snap het al ik ga uit op de verkeerde plekken, ik ga graag naar plekken waar het een beetje normaal en gezellig is. En niet van die tenten waar allemaal mooiboys komen. Maar misschien moet ik me tot hun niveau gaan verlagen.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef kipknots het volgende:
Ben ook eindelijk weer thuis. Meet gisteren was erg leuk. Niet iedereen uitgebreid gesproken, maar kon het met iedereen die rondliep goed vinden. Was er alleen in het park bij aangezien ik nog een feestje had maar toch een uurtje langer gebleven dan eerst het plan was omdat het zo gezellig was.
En jij meisje ben jij nog single?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Vast, maar dat maakte mij niks uit, zolang ze maar gelijk bij je kan intrekken![]()
Ben ik nu een slechte zus?![]()
[..]
Zelfs bij een iets te dikke neger met een bril?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj heeft wel een beetje gelijk hoor dat zijn de type meiden die alles voor de aandacht doen maakt niet bij wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |