quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt ranzig, maar maden worden ook gebruikt om een wond schoon te maken...Erik. Maar niet alleen in oude tijden hoor, gebeurt ook nu nog soms.
Jij kent ze?quote:
ja, en als je op vakantie gaat richting spanje, frankrijk, italie, kom je toch in de buurt van Roermondquote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Roermond is het einde, het begint in Delfzijl
Wie gaat er nou anno 2011 nog buiten Nederland op vakantie?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, en als je op vakantie gaat richting spanje, frankrijk, italie, kom je toch in de buurt van Roermond
Niet als je in Zeeland of Noord-Brabant woont lijkt mequote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, en als je op vakantie gaat richting spanje, frankrijk, italie, kom je toch in de buurt van Roermond
En wie gaat er nou nog met de auto op vakantiequote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Anthony jaquote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij kent ze?
Komt van een kennis van me. Hij kent mij een beetje en mijn muzieksmaak, en komt alleen maar met muziek die ik mooi vind, en niet kan gebruiken op dit moment
Hetzelfde met:
Briljant, maar ik wil het niet horen, maar kan niet stoppen met luisteren
Prachtig!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Anthony ja. Maar kan er niet altijd naar luisteren, beetje te emotioneel daarvoor.
Ken je Bon Iver? Vind je misschien ook wel mooi.
Ja, dat is het ookquote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Prachtig!Alleen, ik word er zo depri van!
Minder depri dan van Fishquote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Prachtig!Alleen, ik word er zo depri van!
Schattig!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voorKings of Convenience
. Die kunnen ook deprimerend zijn, maar hebben ook lieve liedjes.
Klinkt wel leuk, maar die bril mag toch wel iets minder Buddy Holly....quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voorKings of Convenience
. Die kunnen ook deprimerend zijn, maar hebben ook lieve liedjes.
Truequote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar die bril mag toch wel iets minder Buddy Holly....
Nah.quote:
Leuke traktatie op een school met veel ADHD'ers.quote:
quote:
Bonesquote:Op zondag 5 juni 2011 21:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nah.![]()
Echt lang geleden dat ik TV heb gekeken, er staan nog tien afleveringen van Bones op de DVD.
Dat vond ik altijd van queer as folk, dat ben ik nu ook weer voor de 4de keer aan het herkijkenquote:
Wel 1 van de beterequote:
slaap lekker!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef Burner82 het volgende:
Evenbij en dan slapen...
Slaap lekker alvast allemaal
En heb je je toetje nog gehad vanavond?quote:
Nein..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En heb je je toetje nog gehad vanavond?
Dat heb jij goed opgemerkt, knul!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Patrique, je hebt je kleurtje erafgewassen.
En het tagje is ook door de plee gespoeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Patrique, je hebt je kleurtje erafgewassen.
Joah, vervelende mod's die dat doenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het tagje is ook door de plee gespoeld.
Dat kunnen mods niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
en dan bedoel ik het zomaar kleurtjes en tagjes uitdelen
Afspraak met Remlof afgezegd vanavond?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joah, vervelende mod's die dat doen
Mjah, hij is een beetje oud voor me.. en ik heb 'm 'ns een keer in alleen een boxer gezien..quote:Op maandag 6 juni 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Afspraak met Remlof afgezegd vanavond?
Remlof is FA.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Remlof is toch mod? Hmm.. ik was een beetje dronken, ik weet 't niet meer
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah, hij is een beetje oud voor me.. en ik heb 'm 'ns een keer in alleen een boxer gezien..
Dat heb ik ook al eens trouwensquote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah, hij is een beetje oud voor me.. en ik heb 'm 'ns een keer in alleen een boxer gezien..
Waar blijven je plaatjes?quote:
Ik bleef samen met een andere Mod slapen na een meet, dus jah, dan komt het moment er aan dat je gaat slapen en omkleden naar nachtkledij.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was je voorbereid, of kwam het zo van BAM!
ahaquote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar blijven je plaatjes?
[..]
Ik bleef samen met een andere Mod slapen na een meet, dus jah, dan komt het moment er aan dat je gaat slapen en omkleden naar nachtkledij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |