Was heel mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:13 schreef Modus het volgende:
Op 13 augustus treedt Brendan Perry op in de Dom in Utrecht, helaas al uitverkocht. Wel kan je er mogelijk nog in als je algemene festivalkaarten hebt maar het zal wel stampensvol zitten.
Ik ben het met je eens dat niet al het solomateriaal dat Brendan en Lisa hebben uitgebracht even goed is. Vooral Lisa Gerrard heeft nog eens wat albums van wat mindere kwalitiet uitgebracht. Maar albums als "The Mirror Pool" "Immortal Memory" en "Ark" zijn wat mij berteft stuk voor stuk meesterwerken. Maar toch zie ook ik ze het liefst samen als Dead can Dance. Als die twee samen muziek maken ontstaat er gewoon een bepaalde magie. En die ga ik nu dus als het goed is voor het eerst live meemaken!quote:De solodingen zijn bij vlagen aardig maar ook niet meer dan dat, het haalt het gewoon niet bij de magie van het samen componeren/optreden.
oeh tof!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:17 schreef estampie het volgende:
Dit verscheen net op de facebook van Dead Can Dance:
Dead Can Dance will be embarking on a World tour starting in July 2012. Details for the shows will be released in the coming weeks.![]()
Nu maar hopen dat ze ook in Nederland komen..
quote:Plans are now coming together for the 2012 World Tour, the first dates of which shall be announced shortly. As soon as they are, you will be the first to know...
Love,
Dead Can Dance
Pinkpop is ook in de voorverkoop daardoor loopt de verkoop bij ticketmaster stroef, bij tivoli had ik geen problemenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:37 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook kaarten..
Lijkt nog niet eens uitverkocht te zijn, wat ik eik wel verwacht had (verkoop begon om 10u).
Ik ben ook fan van gewoon fysiek een kaartje kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef Modus het volgende:
Ik ben zelfs helemaal naar Utrecht getogen om gewoon rechtstreeks bij de kassa te kopen, wilde het risico van online vastlopers etc. niet nemen.
Concert van 2005 gemist, dat ging me niet nog een keer gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |