Mee eens. Kledingvoorschriften of niet (geen idee of Queens die ook heeft), de meeste spelers spelen waarschijnlijk in hun gras/Wimbledon outfit zodra ze op het gras verschijnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het oogt alleen raar, fel gekleurde kleding op gras ondergrond, ben dat maagdelijk wit gewend.
Queens kijk naar dat clubgebouw, kouwe kutkak. Dat zijn geen sportliefhebbers.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat Queens wel het gros in het wit speelde.
En daarom is het een van de leukste toernooien van het jaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Queens kijk naar dat clubgebouw, kouwe kutkak. Dat zijn geen sportliefhebbers.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:32 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Iemand die het tennis niet echt volgt, hooguit wat Grand Slams en verder haast niks
Nogmaals, totaal onbelangrijk want bijvoorbeeld ook mn hele familie is tennisn00b behalve ik. Aan de andere kant zou je in een topic als dit wat minder tennisn00bs verwachten.
Here herequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
En daarom is het een van de leukste toernooien van het jaarJij hebt er duidelijk geen verstand van. Echte tennisliefhebbers juist daar. Het is gewoon een club waar het hele jaar getennist wordt
Das hartstikke mooi, maar daar is tennis nog een elitesport en als ik iets haat. Tennis op gemalen baksten in de stikken de hitte van de Meditteraanse zon. Zo is tennis bedoeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
En daarom is het een van de leukste toernooien van het jaarJij hebt er duidelijk geen verstand van. Echte tennisliefhebbers juist daar. Het is gewoon een club waar het hele jaar getennist wordt
Ik ben het er mee eens dat tennis daar heel leuk is om te zien, en vind het persoonlijk ook leuker dan grastennis, maar het niet zoals tennis is bedoeldquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Das hartstikke mooi, maar daar is tennis nog een elitesport en als ik iets haat. Tennis op gemalen baksten in de stikken de hitte van de Meditteraanse zon. Zo is tennis bedoeld.
Weet ik, maar zo zie ik het graag. Wil graag een keer naar Wimbledon maar voel me dr absoluut niet thuis denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat tennis daar heel leuk is om te zien, en vind het persoonlijk ook leuker dan grastennis, maar het niet zoals tennis is bedoeld
Natuurlijk wel, dacht je bijvoorbeeld dat ze van plan waren tot in de eeuwigheid door te spelen met houten rackets? Ze wisten in de middeleeuwen echt wel dat ze in een niet statische wereld leefden. Veel zaken die ze toen geïntroduceerd hebben zijn bedacht met in het achterhoofd dat het er in de toekomst wel eens heel anders uit zou kunnen zien. Het puntensysteem, wat je in geen enkele andere sport tegenkomt, is daar een mooi voorbeeld van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De zin "zoals tennis is bedoeld" is sowieso al faal. Alsof er een precieze bedoeling achter zat qua speelstijl bij een spel dat vanaf de middeleeuwen geevolueerd is.
Je wilt naar een plek waar je je niet thuisvoelt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Weet ik, maar zo zie ik het graag. Wil graag een keer naar Wimbledon maar voel me dr absoluut niet thuis denk ik.
Tennis is in ieder geval niet bedoeld om alleen maar op de baseline te staanquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De zin "zoals tennis is bedoeld" is sowieso al faal. Alsof er een precieze bedoeling achter zat qua speelstijl bij een spel dat vanaf de middeleeuwen geevolueerd is.
Waarom doet Federer dat dan altijd?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tennis is in ieder geval niet bedoeld om alleen maar op de baseline te staan
Meen je dit nou? Federer is juist een speler die nog wel eens het net opzoekt, volgens velen tennis critic doet hij dit nog te weinig, maar hij blijft niet zo aan de baseline plakken als dat bijv. Nadal dat doet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:42 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Waarom doet Federer dat dan altijd?
Dat bedoel ik dus. Als ie het net opzoekt is het Breaking News op CNN. Juist hij zou dat meer moeten doen. Hoe kun je nu verwachten van een baseliner dat ie het net opzoekt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Federer is juist een speler die nog wel eens het net opzoekt, volgens velen tennis critic doet hij dit nog te weinig, maar hij blijft niet zo aan de baseline plakken als dat bijv. Nadal dat doet.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:21 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Als ie het net opzoekt is het Breaking News op CNN. Juist hij zou dat meer moeten doen. Hoe kun je nu verwachten van een baseliner dat ie het net opzoekt.
Natuurlijk plakt Nadal aan de baseline, hij is geen serve and volley speler. Als Federer zogenaamd een complete tennisser is dan moet ie dat ook tonen. Hij heeft immers alle records al op zak.
Hij had het beter 100 keer kunnen doen. Dan had ie een kans gemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef tja77 het volgende:
Ik geloof dat hij in de finale met Nadal iets van 40 keer het net heeft opgezocht, das best behoorlijk, want het is immers gravel.
Nee, dan was het zoals 2008 geworden: 6-1 6-3 6-0.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij had het beter 100 keer kunnen doen. Dan had ie een kans gemaakt.
Federer was goed alleen maar te veel fouten op de verkeerde momenten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, dan was het zoals 2008 geworden: 6-1 6-3 6-0.
Hij won anders veel punten aan het netquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, dan was het zoals 2008 geworden: 6-1 6-3 6-0.
Dat betekent dat hij 100 keer een goede approach moet slaan, dat lukt hem in geen 100 jaar tegen Nadal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij had het beter 100 keer kunnen doen. Dan had ie een kans gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |