Ik denk dat die in illegale circuit wel tegen de 800 aan gaan bij jullie. Voor dat geld heb je in Brussel een MAC11quote:
retour brussel 50equote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik denk dat die in illegale circuit wel tegen de 800 aan gaan bij jullie. Voor dat geld heb je in Brussel een MAC11
Brussel
Congolezen
Extreem Natte Poes.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook veel vrouwen die pissen tijdens de seks, maar die noemen het dan squirten.
IS DAT PIS ?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook veel vrouwen die pissen tijdens de seks, maar die noemen het dan squirten.
Tijd terug schoten ze nog met Ak47's op politiewagensquote:
Maar hoe zit die regeling dan? Zelfde regels als in de USA?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Tijd terug schoten ze nog met Ak47's op politiewagens
http://www.hln.be/hln/nl/(...)sselse-politie.dhtml
Munitie is illegaal sinds 2007quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar hoe zit die regeling dan? Zelfde regels als in de USA?
dat is geen pisquote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Krengen zijn tering zwaar, heb ik een in mijn handen gehad. ( inb4 penis jokes van sala )quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef moomoo het volgende:
[..]
inderdaad, koop 2 AMT hardballer longslides en waan je Agent 47
Dus het is gewoon illegaal, of gedoogd op een of andere manier?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef fyah het volgende:
[..]
Munitie is illegaal sinds 2007En automatische vuurwapens ook. Bij jullie zijn replica's zijn net zo illegaal als echte wapens. Jullie systeem is beter.
Welke regering?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar hoe zit die regeling dan? Zelfde regels als in de USA?
vrij makkelijk gewoon het onaangetoonde vocht opdrinkenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef Chai het volgende:
Ja er zijn allemaal vage theorieën dat het een soort prostaatvocht is van vrouwen, maar aangezien er niets wetenschappelijk echt is aangetoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |