abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97778334
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef macondo het volgende:

[..]

Jazeker, bovendien bleek ze fantastisch te kunnen koken. En ook wel grappig, het is een typisch lief meisje met een leuk een fraai ingericht appartement. Blader een beetje door haar cd's. Adele, de Dijk, Caro Emerald enz ; je kent het wel. Stuit ik op Metallica. En nog één, en nog één! Heeft ze naast de lieve muziek een passie voor Metallica :D
Goed bezig! Er is al een vervolgdate gepland?
pi_97778555
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:03 schreef Seven. het volgende:
Maar even serieus, die Amerikaan ging een keer voor mij koken. Die pleurde een hele kip in de oven en, geen grapje, 2 zakken geraspte kaas eroverheen. Verder NIETS! Dat was volgens hem een voedzame gezonde maaltijd.
Gatver. Daar zit toch geen smaak aan? :{w
  maandag 6 juni 2011 @ 11:17:45 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97778643
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Gatver. Daar zit toch geen smaak aan? :{w
Ja, dat had ik hem ook wel op een briefje geven maar hij bleef erbij dat het gezond en lekker was.
Resistance is futile.
pi_97779080
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:59 schreef Seven. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met sportieve inspanningen, is dat een minpunt indien niet van toepassing? Pluspunt als ze el sportief is?
Voor mij is het zeker een pluspunt als de vrouw sportief is.
Sterker nog, als iemand totaal niets uitvoerd is dat een ongelofelijke afknapper.

Maakt trouwens niet zoveel uit wat je dan doet. Of het nou hardlopen, paardrijden of badminton is.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:36:18 #80
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97779284
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:30 schreef dyna18 het volgende:
Sterker nog, als iemand totaal niets uitvoerd is dat een ongelofelijke afknapper.
Yup. Komt nog eens bij dat meiden die fysieke sporten doen vaak geen mieperige wijven zijn die al gaan huilen bij een gebroken nagel. Hockeymeisjes doen niet moeilijk over een blauwe plek hier en daar :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97779294
quote:

[..]

Maakt trouwens niet zoveel uit wat je dan doet. Of het nou hardlopen, paardrijden of badminton is.
Voor mij is het zelfs een eis, aangezien ik minstens 5x per week sport en het een grote hobby van mij is... Ooit eens een vriendin gehad die niet sportte: er was totaal geen klik en ze snapte ook niet dat ik regelmatig ging sporten: dat nooit meer...
  maandag 6 juni 2011 @ 11:40:12 #82
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97779385
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
Voor mij is het zelfs een eis, aangezien ik minstens 5x per week sport en het een grote hobby van mij is... Ooit eens een vriendin gehad die niet sportte: er was totaal geen klik en ze snapte ook niet dat ik regelmatig ging sporten: dat nooit meer...
Ja, dan krijg je daar ook gezeur over. "Ga je nu alweer?" Ja, ik ben mening zonnig zondag de hele middag + een deel van de avond op de club te vinden en ik kom dan ook vaak enigzins aangeschoten thuis 's avonds. Als ze dat vervelend vindt is ze niks voor mij.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97779560
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, dan krijg je daar ook gezeur over. "Ga je nu alweer?"
Ja, vooral dat ja... En als je dan blij thuis komt met het nieuws dat je een persoonlijk record hebt gereden krijg je een reactie als "ah ja, leuk...", zonder echt te begrijpen waar het over gaat (een persoonlijk record rijden) en ook niet de moeite willen nemen om het te begrijpen...
  maandag 6 juni 2011 @ 11:47:15 #84
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97779605
quote:

[..]

Ook als diegene er verder gezond en slank uitziet? :o
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:50:04 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97779683
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Precies, als dat zo is vind ik het echt geen probleem als ze niet sport.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 6 juni 2011 @ 11:51:16 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97779727
quote:
Ja, want iemand die niks met sport heeft gaat ook niet begrijpen waarom dat voor jou een grote hobby is in de meeste gevallen.

Komt nog eens bij dat zo'n iemand makkelijk in een lange relatie opeens vet gaat worden en dan blijkt vaak dat ze absoluut niet de drive hebben te gaan sporten om zichzelf in shape te houden. Dus hoe slank ze op dat moment zijn is ook niet echt een garantie.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:52:12 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97779759
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, want iemand die niks met sport heeft gaat ook niet begrijpen waarom dat voor jou een grote hobby is in de meeste gevallen.

Komt nog eens bij dat zo'n iemand makkelijk in een lange relatie opeens vet gaat worden en dan blijkt vaak dat ze absoluut niet de drive hebben te gaan sporten om zichzelf in shape te houden. Dus hoe slank ze op dat moment zijn is ook niet echt een garantie.
Oppervlakkige aannames.
Resistance is futile.
pi_97779819
Mera gaat nu onmiddelijk sporten :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:54:06 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97779823
Vrouwen hebben ook vaak niks met voetbal maar begrijpen (vaak, niet altijd :P) best dat ik elke zondag m'n portie Ajax nodig heb.

Je hoeft niet alles van elkaar geweldig te vinden, lijkt me. En niet iedereen die niet sport wordt ineens zomaar vet, volgens mij.
Gourmetten of steengrillen?
pi_97779858
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:54 schreef Godshand het volgende:
Mera gaat nu onmiddelijk sporten :')
Welnee. B-)
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:54 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben ook vaak niks met voetbal maar begrijpen (vaak, niet altijd :P) best dat ik elke zondag m'n portie Ajax nodig heb.

Je hoeft niet alles van elkaar geweldig te vinden, lijkt me. En niet iedereen die niet sport wordt ineens zomaar vet, volgens mij.
Dit dus.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:57:24 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97779930
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:52 schreef Seven. het volgende:
Oppervlakkige aannames.
Als de meid in kwestie laat zien dat ze niet zo is, dan is het wat anders natuurlijk. Maar "in general" zie je echt wel verschil in meiden die wel graag sporten en die dat niet doen, en die eerste categorie vind ik "in general" leuker.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:59:39 #92
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97780002
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:54 schreef Silenus het volgende:
Sport kijken en sport beoefenen vind ik twee aparte zaken. Komt bij dat het leuk is dit soort dingen te kunnen delen. M'n vriendin hockeyt, golft en tennist ook (en met dat laatste maakt ze me vet in ook).

quote:
Veel mensen worden vet, mensen die graag sporten kunnen dat makkelijker voorkomen. Uitzonderingen daargelaten is het na je 30e best lastig om je gewicht in stand te houden zonder enige vorm van sport. Sommige mensen hebben hun genen mee maar dat zijn uitzonderingen.
pi_97780020
quote:

[..]

Het is in ieder geval een pluspunt als ze wel wat doet.
Of een andere hobby heeft waar ze actief mee is.

Het heeft niet puur te maken met slank, maar ook met een actief leven leiden.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:04:56 #94
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_97780253
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zijn dat enorme pluspunten? :P
Lekker eten vind ik vaak wel lekker ja, dus een pluspunt. Misschien is het niet eens zozeer dat het eten lekker is, maar dat ze (met succes) er haar best op gedaan heeft er iets speciaals van te maken.

Ik denk overigens dat buiten jouw Amerikanen en Afrikanen de meeste mensen in Nederland en Belgie er zo over denken ;)

@Arjen, ja vervolgdate in de planning maar bij de vierde date noem ik het eigenlijk geen date meer. Toch al snel soort van vast "iets"..
Overal verstand van.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:06:25 #95
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_97780312
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Een actief leven leiden? Wat is dat nou weer voor bullshit?
Overal verstand van.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:08:06 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97780373
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Lekker eten vind ik vaak wel lekker ja, dus een pluspunt. Misschien is het niet eens zozeer dat het eten lekker is, maar dat ze (met succes) er haar best op gedaan heeft er iets speciaals van te maken.

Ik denk overigens dat buiten jouw Amerikanen en Afrikanen de meeste mensen in Nederland en Belgie er zo over denken ;)

@Arjen, ja vervolgdate in de planning maar bij de vierde date noem ik het eigenlijk geen date meer. Toch al snel soort van vast "iets"..
Er zit een enorm verschil tussen NL en BE keuken hoor. :7 . Ik heb hier pas leren koken omdat voorgesneden/voorgekookt/voorgeprakt hier praktisch niet verkrijgbaar is. :+ . In general kun je wel stellen dat het droevig gesteld is met de Nederlandse huismoeke, in vergelijking met de Belgische. Maar dat terzijde, Amerikanen zijn vreselijk.
Resistance is futile.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:08:10 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97780375
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef macondo het volgende:
Idd. Bovendien vind ik het wel belangrijk dat iemand tenminste een beetje kan koken. Is niet echt de bedoeling dat ik later al het kookwerk moet doen. Op dit moment is het bij ons ongeveer 60/40% (ik/vriendin).

quote:
Genoeg Amerikanen die ook niks hebben met die vette fastfood meuk hoor. Het is gewoon krom dat fastfood daar goedkoper is dan zelf koken.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:08:48 #98
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97780393
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Niet met je eens... Iemand hoeft toch niet te sporten om een 'actief leven' te leiden? -O-
Als ik naar mezelf kijk; sport al jaaaaren niet meer maar heb wel altijd veel gereisd, veel uitgeweest, ook naar grote feesten etc, ik doe vrijwilligerswerk, noem maar op. Dat zou ik toch geen inactief leven noemen. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:08:51 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97780397
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Een actief leven leiden? Wat is dat nou weer voor bullshit?
Iemand die dusdanig veel te doen heeft dat ze zich niet volledig aan d'r vriendje op moet hangen.
Resistance is futile.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:09:21 #100
108913 Godshand
guide4you
pi_97780419
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Welnee. B-)
Ze kan ook wel zelf antwoorden hoor :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')