Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Pareltje hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77572307
Aha ja die zie ik af en toe voorbij komen... Maar blijven die ook In Form of kan dat na een paar potjes weer over zijn?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Form geloof ik.. Zwarte kaarten..
Nee, nagenoeg niemand hier geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:40 schreef HeertjeB het volgende:
Kopen jullie kaartjes ook voor rl cash of niet?
die blijven zo, gewoon betere spelers zeg maarquote:Op zondag 5 juni 2011 18:41 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Aha ja die zie ik af en toe voorbij komen... Maar blijven die ook In Form of kan dat na een paar potjes weer over zijn?
Dat blijft, Spelers die in real goed spelen in de competitie of iets dergelijks die kunnen IF worden in fifa omdat ze dus goed speelden.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:41 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Aha ja die zie ik af en toe voorbij komen... Maar blijven die ook In Form of kan dat na een paar potjes weer over zijn?
Ik me maar afvragen waarom mijn mensen random slidings maken. Staat mn configuratie op Two Buttonquote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
Net weer Live aangeschaft sta ik meteen 3-0 achter. Wel even wennen weer die lag
Had ik laatst ook ineens..fucking wazig.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik me maar afvragen waarom mijn mensen random slidings maken. Staat mn configuratie op Two Button
op een speler klikken in je teamquote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie wel staan bij die handleiding dat je spelers moet contracteren maar hoe vind ik die cards in het menu?
Yesquote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn er mensen die nu clubs willen spelen?
PS3 opnieuw starten en terug naar de store. Had dat ook een keertje een toen had ik TOTY Cavaniquote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, hij zegt al 5 minuten please wait op een aangekocht gouden pack en kan niks doen?
Iemand advies?
Yes, zet me xbox nu aanquote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn er mensen die nu clubs willen spelen?
ik was klaar met je filmpje kijken.. druk ik op rondje van m'n controller om terug te gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77572307
Hahaha minder op de ps3 jijquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik was klaar met je filmpje kijken.. druk ik op rondje van m'n controller om terug te gaan
Moet je hem dan nog een keer kopen of wat?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
PS3 opnieuw starten en terug naar de store. Had dat ook een keertje een toen had ik TOTY Cavani
hahaquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik was klaar met je filmpje kijken.. druk ik op rondje van m'n controller om terug te gaan
Dit.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef DannyDeko het volgende:
die stomme celebrations tegelijk zijn echt geweldigD
Dat was mijn spelertje hahaquote:Op zondag 5 juni 2011 20:16 schreef DannyDeko het volgende:
We waren wel baas vond ik. 5-1 pakkie geven!
Wie noemde zichzelf Falcao? Daar heb ik zojuist een hattrick meegescoord ^^
Geen wonder dat PS3-kaarten duurder zijn dan op de Xbox, 7600 coins voor een toernooi...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef Fenomeno het volgende:
Holy shit net echt een geniale finale gehad, hij veegde me de eerste 20 minuten weg, scoorde maar 1 keer gelukkig, daarna maak ik 1-1 en ben ik rest van de wedstrijd de betere zonder te scoren. Vervolgens maak ik in de verlenging 2-1 en hij meteen 2-2, dan mis ik in de 118e een 1op1 omdat ik te vroeg schiet en win ik na penalties, maar wat een fucking spanning
En 7.6k coins rijker
Kerel, zoek gewoon zelf eens wat op in plaats van voor iedere scheet een vraag te stellen joh..echt alles wat je vraagt kan je zelf zo vinden als je een beetje moeite doet.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe geef je effect aan een bal? Zoals met vrije trap bijv.
Maar wat is kneiterhard? Zijn jullie kaarten nu ook nog maar net de discountvalue waard?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Fenomeno het volgende:
Ps3 kost juist geen drol meer nu joh, markt is afgelopen dagen echt kneiterhard ingestort
Dit is de 874e vraag in de afgelopen maanden waarvan het merendeel steeds wordt beantwoord waarna hij het een dag later weer komt vragen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:43 schreef zerokil het volgende:
Hij vraagt alleen iets?
Volgens mij heeft hij Fifa net een weekje dan is dat toch logisch?
Antwoord is ook nog eens in het boekje of op youtube te vinden.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is de 874e vraag in de afgelopen maanden waarvan het merendeel steeds wordt beantwoord waarna hij het een dag later weer komt vragen.
Dat mag toch gewoon?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is de 874e vraag in de afgelopen maanden waarvan het merendeel steeds wordt beantwoord waarna hij het een dag later weer komt vragen.
Echt bizar..ze hebben jullie markt nog harder laten crashen dan die van onsquote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef Fenomeno het volgende:
If inler is van 150k naar 25k gegaan in een dag of 4, if robinho van 300 naar 60 en zo zijn er nog meer voorbeelden
En ik gaf hem alleen welgemeend advies wat hem vele uren zal besparen. Zoals hierboven al is gezegd staat bijna alles in het boekje en de rest in de FUT-handleiding die we hem al hebben gegeven.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon?
Jij bent niet verplicht te antwoorden er zijn hier meer ''fifa-kenners'' die hem wel willen helpen.
Is het daar niet te laat voor? Prijzen zijn nu al zo dramatisch overal dat je veel verlies zal hebben vrees ik..quote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef zerokil het volgende:
Misschien is het wel beter als ik nu alles verkoop kan ik eindelijk een fatsoenlijk team kopen..
Als je alles verkoopt hou je niet zoveel over. Je moet niet vergeten dat het ook lastig verkopen is nu. Ik krijg sommige kaarten niet eens voor discount value weg.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef zerokil het volgende:
Misschien is het wel beter als ik nu alles verkoop kan ik eindelijk een fatsoenlijk team kopen..
Ben net op tijd heb zelfs nog winst kunnen makenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het daar niet te laat voor? Prijzen zijn nu al zo dramatisch overal dat je veel verlies zal hebben vrees ik..
Dat kom ik ook vaak tegen..quote:Op zondag 5 juni 2011 20:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je alles verkoopt hou je niet zoveel over. Je moet niet vergeten dat het ook lastig verkopen is nu. Ik krijg sommige kaarten niet eens voor discount value weg.
WTF, een of andere mafkees heeft 11,000 geboden voor IF Uche die normaal voor 3-5 gaat.![]()
Edit: Heb nu zelf Uche voor 4k. Moet nog wel even goede formatie kopen.
Nee maar bijv. bij gewoon vrije training of online type..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:03 schreef brainbird het volgende:
heb je wel je skills getrained? voor je VP
je hebt wel voor sommige 5 sterren skills nodig he, die kun je oefenen op het vrije spelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee maar bijv. bij gewoon vrije training of online type..
Zilver werkt niet goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:07 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb een hoop silvere spelers gekocht van 70+ voor 300 coins. En zet ze erop voor voor het 3 of 4 dubbele.
Hoe?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:08 schreef brainbird het volgende:
[..]
je hebt wel voor sommige 5 sterren skills nodig he, die kun je oefenen op het vrije spelen.
Nee oke, maar ik bedoel de uitvoering ervan met die knoppen..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:10 schreef zerokil het volgende:
Ronaldo heeft bijv. 5 sterren.
En Engelaar bijv. 2 sterren
Dat betekend dat Engelaar niet alles trucjes kan die Ronaldo wel kan
Lukt wel redelijk bij mij. Bijvoorbeeld Boschker voor een aantal keer voor 300 gekocht en verkocht voor 1300quote:
Owja net zo mooi gedaan, kom zelf uit Bosnie..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:13 schreef DutchSL het volgende:
Mata: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77423947
Soldado: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77477381
Ik ben eens begonnen met een voormalig-Joegoslavië team op te zetten, dus spelers uit Slovenië/Kroatië/Bosnië/Servië/Macedonië/Montenegro (Kosovo zit niet in het spel). Lijkt me een leuke uitdaging om daar ook i.v.m. chemistry een optimaal team uit te trekken.
Vooralsnog ziet het er zo uit:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#guOoI8i1baXYQ
Maar uiteraard nog veel ruimte voor verbetering.
Leuk idee! Dit vind ik persoonlijk leukere teams ook om tegen te spelen. Beetje variatie en creativiteit. Zo kun je ook nog andere combo's maken. Scandinavisch team lijkt me ook wel tof. Of een Benelux team. Soviet-team. Zuid-Amerikaans team...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:13 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben eens begonnen met een voormalig-Joegoslavië team op te zetten, dus spelers uit Slovenië/Kroatië/Bosnië/Servië/Macedonië/Montenegro (Kosovo zit niet in het spel). Lijkt me een leuke uitdaging om daar ook i.v.m. chemistry een optimaal team uit te trekken.
Ze moeten in Fifa 12 Bosnie, Kroatie, Slovenie etc toevoegen en hun divisies.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leuk idee! Dit vind ik persoonlijk leukere teams ook om tegen te spelen. Beetje variatie en creativiteit. Zo kun je ook nog andere combo's maken. Scandinavisch team lijkt me ook wel tof. Of een Benelux team. Soviet-team. Zuid-Amerikaans team...
Ik hoop dat er in FUT 12 nog meer licenties zitten, zodat we ook echt goed gebruik kunnen maken van Aziatische spelers. Ook al zouden ze kut-ratings hebben dan zou ik nog wel een team ervan maken.
TOTY van 84 is 60k waard, hè.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand TOTY Wilshere wilt hij staat voor 29.750 op de markt.
Hij staat al te koop, heb al geprobeerd hem er af te halen maar kan niet volgens mij.quote:
Speel je op PS3? Haal net Petric 81 uit een pack.. je mag hem wel goedkoop kopen..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:13 schreef DutchSL het volgende:
Met nog 3 dagen te gaan zeker.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jaa ik weet, heb ze allemaal te koop nu..
Maar heb 200 coins geboden voor TOTY Pedro...
ik hoop voor je dat je ze beide binnenhaaltquote:Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
49 min..
En TOTY Cani met nog 1 uur te gaan geboden 150 coins..![]()
Ik ga helemaal stuk als het echt lukt..quote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je ze beide binnenhaalt
Mag ik niet bij de club? (fc banananananas)quote:
Toen de markt nog in leven was kon het relatief eenvoudig, maar nu is het al een stuk lastiger.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef ForumPimp het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik aan zoveel coins moet komen om een Ronaldo of Messi te kopen, zelfs met het handelen lijkt mij het heel lastig.
Je moet ook wel een klein beetje levenloos zijn. En sommigen hebben natuurlijk ook mazzel gehad met de pakjes. Enige "dure" speler die ik uit een pakje heb getrokken was IF Park en die was toen niet meer dan 10k waard. Dan heb je net je pakje eruit. Als je een IF Cavani of Robben of weet ik wat uit een pakje hebt gehaald zit je op rozen natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef ForumPimp het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik aan zoveel coins moet komen om een Ronaldo of Messi te kopen, zelfs met het handelen lijkt mij het heel lastig.
Met die trade-tip die ik in de OP heb gezet kon je tot een week of 2,3 geleden makkelijk en risicoloos 40K+ per uur pakken..niets levenloos voor nodigquote:Op zondag 5 juni 2011 22:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je moet ook wel een klein beetje levenloos zijn. En sommigen hebben natuurlijk ook mazzel gehad met de pakjes. Enige "dure" speler die ik uit een pakje heb getrokken was IF Park en die was toen niet meer dan 10k waard. Dan heb je net je pakje eruit. Als je een IF Cavani of Robben of weet ik wat uit een pakje hebt gehaald zit je op rozen natuurlijk.
Verder valt er nu niet zo heel veel meer te doen qua handel.
Ja maar dan zit je toch de hele tijd te checken omdat je geen deals wil mislopen. En 40.000 per uur lijkt me wat overdreven, niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die trade-tip die ik in de OP heb gezet kon je tot een week of 2,3 geleden makkelijk en risicoloos 40K+ per uur pakken..niets levenloos voor nodig
Ik heb iedereen een invite gestuurd die mij heeft toegevoegd, wat is je PSN? Je moet wel in je spelershub kijken hequote:Op zondag 5 juni 2011 22:14 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Mag ik niet bij de club? (fc banananananas)
Vanmiddag een bericht verstuurd en gesolliciteerd maar kreeg niks terug
Nee, met Cech en lettende op formaties pakte ik 2 tot 5K per speler op het hoogtepunt. 1x per uur keek ik even de 3 zoekfilters door en bracht ik een bod uit..bidding wars deed ik niet aan want vanaf de webapp lig je dan alleen maar te kloten met je bidtokens, dus als je bod niet genoeg was dan had je pech. Werkt prima en kost weinig tijd. Ben nu nog mijn laatste batch aan het verkopen en dat duurt alleen wat langer..ben er nu wel echt klaar mee..heb verder toch niks nodig.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je toch de hele tijd te checken omdat je geen deals wil mislopen. En 40.000 per uur lijkt me wat overdreven, niet?
De prijs van Pedro blijft toch stijgen nu en gaat straks voor een prijs rond de huidige FUT11info value.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pedro gaat niet lukken, heb maar 800 coins en er is 5700 op geboden..![]()
Niemand wil hem zeker kopen voor me he.., want ben bezig met Spaans team..
Wel irritant dat je op ea.com bid tokens nodig hebt..![]()
Ik zie het idd, hij is nu al 70kquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De prijs van Pedro blijft toch stijgen nu en gaat straks voor een prijs rond de huidige FUT11info value.
Er is een verschil tussen TOTY en IF (in form he). Spelers zijn gewoon betere versies van bestaande spelers..als je net begint moet je helemaal niet naar IF's kijken maar gewoon naar normale goedkope spelers.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie het idd, hij is nu al 70k
Maar zijn de TOTY spelers echt beter dan de Regular?
Nee oke snap ik, maar kwam het toevallig tegen, hij is er btw voor 98.000 uit gegaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen TOTY en IF (in form he). Spelers zijn gewoon betere versies van bestaande spelers..als je net begint moet je helemaal niet naar IF's kijken maar gewoon naar normale goedkope spelers.
ook zwart, alleen lagere ratingquote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee oke snap ik, maar kwam het toevallig tegen, hij is er btw voor 98.000 uit gegaan.
Maar TOTY is zwarte kaart en IF is?
TOTY is ook een IF. Normaal is er altijd een TOTW (team of the week) en afgelopen tijd waren er ook TOTY (team of the year) omdat het eind vh seizoen is. Allebei zijn zwart.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee oke snap ik, maar kwam het toevallig tegen, hij is er btw voor 98.000 uit gegaan.
Maar TOTY is zwarte kaart en IF is?
Veel lager kan haast niet zou je zeggen haha, 155K waard op xbox..echt omgekeerde wereld nuquote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef laucas het volgende:
TOTY Krasic 60k![]()
Of zal ik nog langer wachten op drops...
4-3-3quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef DannyDeko het volgende:
Met welke formatie speel je veel over de vleugels? aka de laffe taktiek waarbij je naar de achterlijn rent, voorzet en 'm er in kopt?
4-3-3 lijkt me?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef DannyDeko het volgende:
Met welke formatie speel je veel over de vleugels? aka de laffe taktiek waarbij je naar de achterlijn rent, voorzet en 'm er in kopt?
Er is geen beste formatie..het hangt er puur vanaf hoe je zelf wil spelen en waar je kracht en zwaktes liggen. 4-1-2-1-2 is in ieder geval het meest populair en het meest duur omdat het een beetje een formatie is waar je alle kanten mee op kan, maar zeker niet per se de beste.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd wat de beste formatie over het algemeen is..
hangt af van wat je zelf het liefste wilt, je zal dus zelf uit moeten proberen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd wat de beste formatie over het algemeen is..
later kentje!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik heb gewoon in twee dagen al mijn coins verspild.Ik had nog zo'n 350K over. en heb alles er door heen gejaagd met pakjes en het afmaken van mijn teams... Ik heb nu nog 5K over.
![]()
Mijn eindteams:
LIGA PORTUGESE:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k8hiMyPvbaX2W
COLOMBIA:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ifwGR8jybaX2T
FC PORTO:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#f0bhFabvbaX25
En nog wat bronzeteams en een Eredivisie IF Team.!
Tot bij FIFA 12!![]()
![]()
![]()
Fifa 12 komt pas in September dus je kan nog wel even vooruit hoor..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik heb gewoon in twee dagen al mijn coins verspild.Ik had nog zo'n 350K over. en heb alles er door heen gejaagd met pakjes en het afmaken van mijn teams... Ik heb nu nog 5K over.
![]()
Mijn eindteams:
LIGA PORTUGESE:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k8hiMyPvbaX2W
COLOMBIA:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ifwGR8jybaX2T
FC PORTO:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#f0bhFabvbaX25
En nog wat bronzeteams en een Eredivisie IF Team.!
Tot bij FIFA 12!![]()
![]()
![]()
nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
later kentje!
nog IF's uit pakjes gehaald?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel lager kan haast niet zou je zeggen haha, 155K waard op xbox..echt omgekeerde wereld nu
Is voor 73K weggegaan uiteindelijk. Ik wacht nog even. IF Robinho en IF Krasic staan nog op mijn verlanglijstje en dan vind ik het wel goedquote:Op zondag 5 juni 2011 23:02 schreef Fenomeno het volgende:
If krasic ga ik morgen halen dan, heb nog 100k over
Ja, jij komt nu pas (met al je vragen (1000X hetzelfde), maar ik en nog een paar andere (StijnDa, Tim86, enz.) zijn al sinds het begin aan het spelen. De markt is nu compleet in gestort dus er is niks meer aan. Ik hou mijn teams gewoon om af en toe mee te spelen. en ga nu lekker de hele zomer chille en tennissen... LATER!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fifa 12 komt pas in September dus je kan nog wel even vooruit hoor..
Wat hebben mijn vragen ermee te maken dat FIFA 12 in september uit komt, de rest heb je gelijk in.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, jij komt nu pas (met al je vragen (1000X hetzelfde), maar ik en nog een paar andere (StijnDa, Tim86, enz.) zijn al sinds het begin aan het spelen. De markt is nu compleet in gestort dus er is niks meer aan. Ik hou mijn teams gewoon om af en toe mee te spelen. en ga nu lekker de hele zomer chille en tennissen... LATER!
en chillen bij Gijsquote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, jij komt nu pas (met al je vragen (1000X hetzelfde), maar ik en nog een paar andere (StijnDa, Tim86, enz.) zijn al sinds het begin aan het spelen. De markt is nu compleet in gestort dus er is niks meer aan. Ik hou mijn teams gewoon om af en toe mee te spelen. en ga nu lekker de hele zomer chille en tennissen... LATER!
gouden spelers? Zo ja, verkopen en dezelfde terugkopen die wel contracts hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:37 schreef Pino0 het volgende:
Mijn coins zijn op met FUT, en nog 3 spelers hebben een nieuw contract nodig.
Wat nu te doen?
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:37 schreef Pino0 het volgende:
Mijn coins zijn op met FUT, en nog 3 spelers hebben een nieuw contract nodig.
Wat nu te doen?
Enige optie ja..of spelers verkopen en goedkopere opties met contracten halen..aardige kutpositie om in te zitten..lastig om dan nog iets fatsoenlijks op te bouwen als je zo op 0 zit.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gouden spelers? Zo ja, verkopen en dezelfde terugkopen die wel contracts hebben.
Wie is dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:09 schreef Doublepain het volgende:
hehe die if cf van espanyol voor 4k gehaald.. Hij heeft 90 pace en is 13k waard
Jose Callejon. Had je zelf ook bij futinfo kunnen opzoekenquote:
Oh, had helemaal gemist dat hij IF was, thanks.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jose Callejon. Had je zelf ook bij futinfo kunnen opzoekenIk doe die site in de ban voor prijzen btw. Net een Arda Turan IF gekocht voor de geweldig lage prijs van 12.500 omdat daar stond dat ie 75k waard was. Kijk ik bij FUT, zijn er voor onder de 10k BIN :S
Ja, die wilde ik ook checken maar Turan staat daar niet bij. Meestal zoek ik de speler op in FUT nog, maar dit was seconden werk. Ach ja, verkeerd gegokt. Zo weinig mogelijk verlies zien te maken en weer doorgaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, had helemaal gemist dat hij IF was, thanks.
Fut11 is alleen handig bij IF's als de IF ook bij het kopje Trading te vinden is..die andere is totaal niet actueel bij IF's (maar wel bij normale versies)..beetje wazig.
Ja, ik heb het ook op de kutmanier moeten ontdekken, gelukkig maar klein verschil steeds.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik ook checken maar Turan staat daar niet bij. Meestal zoek ik de speler op in FUT nog, maar dit was seconden werk. Ach ja, verkeerd gegokt. Zo weinig mogelijk verlies zien te maken en weer doorgaan.
Wel relevant hoor, als je maar bij trading kijkt. Daar kan je alle verkochte Doedels van afgelopen week zienquote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef DannyDeko het volgende:
Voor hoeveel geen de IF Doedels tegenwoordig? Aangezien fut11info niet heel erg relevant meer is met al die dalingen van de laatste paar dagen
Dan heb ik denk ik toch een goede koop gedaan. Die van 10 was ikquote:Op maandag 6 juni 2011 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel relevant hoor, als je maar bij trading kijkt. Daar kan je alle verkochte Doedels van afgelopen week zien
Op de xbox onder de 20K zie ik, vandaag nog eentje voor 10.
Blessure heeft niks met fitness te maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
Over injuries gesproken; ik heb 6 aanvallers en alle 6 zijn ze geblesseerd met gewoon fitness boven de 90
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij lage fitness grotere kans op blessures hebt.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blessure heeft niks met fitness te maken.
Grootste deel is al beantwoord, maar volgen mij is het niet zeker dat FUT meteen uitkomt. Dit jaar was hij er voor het eerst voor de winterstop (2 jaar ervoor kwam hij na de winterstop) en ook niet direct bij de release maar een maand later geloof ik (weet ik niet meer zeker). Volgens mij is er nog niks over gezegd.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef ForumPimp het volgende:
Ik weet niet of de vraag vaker voorbij is gekomen, maar als FIFA12 uitkomt komt dan ook meteen Ultimate Team uit? En hoe zit het met je huidige team? Kan je die dan ook meenemen?
In de gewone FIFA wel geloof ik, maar bij FUT heb ik nooit een verschil gemerkt. Mijn fitness zit nooit onder de 80 en meestal 90+ en ik heb net zoveel blessures als iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij lage fitness grotere kans op blessures hebt.
Dat zul je nooit precies wetenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de gewone FIFA wel geloof ik, maar bij FUT heb ik nooit een verschil gemerkt. Mijn fitness zit nooit onder de 80 en meestal 90+ en ik heb net zoveel blessures als iedereen.
Ik kom binnenkort wel eens ff kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:01 schreef StijnDa het volgende:
Meer spelers zijn welkom trouwens in onze xbox ClubLeuke wedstrijden gespeeld tot nu toe, 6 gewonnen 2 verloren. Gezellig beetje lullen over de chat enzo
FC Zolderkamer in UK gebied.
momentum langer vasthoudenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Timnation het volgende:
Kwam in de finale van het 4300 coins toernooi in de 60e minuut met 3-0 achter, toen zette ik hem op ultra aanvallend, resultaat is de 4-3 in de 90e minuut
? :Squote:Op maandag 6 juni 2011 15:02 schreef laucas het volgende:
Wat lelijk is het als je twee Altintop's naast elkaar in 1 team tegen komt, wel grappig though
Kwam laatst ook iemand tegen met alleen maar Johnson's hahaha![]()
4-3 gewonnen*quote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef Timnation het volgende:
Kwam in de finale van het 4300 coins toernooi in de 60e minuut met 3-0 achter, toen zette ik hem op ultra aanvallend, resultaat is de 4-3 in de 90e minuut
Netjesquote:
Zou Lee mogelijk zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:02 schreef laucas het volgende:
Wat lelijk is het als je twee Altintop's naast elkaar in 1 team tegen komt, wel grappig though
Kwam laatst ook iemand tegen met alleen maar Johnson's hahaha![]()
jij bent veel te luckyquote:Op maandag 6 juni 2011 16:31 schreef el-blanchito het volgende:
En nu een Nasri 85 en een CDM van flamengo met pac 85 :p
die normaal 7500 kosten, maar nu kosten ze 5000quote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent veel te lucky
welke pakjes koop je dan?
zal ik ook zoon bagger pakje halen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik doe ook twee pakjes en alleen maar kutzooi erin.
Het geluk is met de dommequote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik doe ook twee pakjes en alleen maar kutzooi erin.
keeperskaart, gaat ie zichzelf beter positioneren, ik denk zelf aan op de juiste plaats staan enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef brainbird het volgende:
[..]
Thank you!, btw wat doet die positioning +15% kaart?
Zonder er iets voor te hoeven doen?, mooi! FF nog een pakje halen! ben verslaafd!!!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
keeperskaart, gaat ie zichzelf beter positioneren, ik denk zelf aan op de juiste plaats staan enzo
nee. je moet alsnog dan zo'n kaart kopen om het 1 wedstrijd te laten werken, heb je dus niks aan!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
keeperskaart, gaat ie zichzelf beter positioneren, ik denk zelf aan op de juiste plaats staan enzo
Die kaart moet je ook hebben (trainingskaart) en dan op je keeper toepassen en dan werkt het 1 wedstrijd maar, maar wel met 15% meer dan op de kaart staat. Vrij nutteloos dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:13 schreef brainbird het volgende:
[..]
Zonder er iets voor te hoeven doen?, mooi! FF nog een pakje halen! ben verslaafd!!!!!
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef el-blanchito het volgende:
Wojo!!!
If voronin en if n zogbia in 1 pack :p
omgquote:Op maandag 6 juni 2011 16:31 schreef el-blanchito het volgende:
En nu een Nasri 85 en een CDM van flamengo met pac 85 :p
Kan vandaag niet moet werkenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:40 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb vandaag wel weer tijd voor Clubs, meld maar als wat mensen zin hebben.
Niet normaal dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef el-blanchito het volgende:
WAAAAT!!!!
mn 3e pakje van vandaag bezit ook mn 3e IF!!!!
Sammi Khedira is de mijne
Sick. Dat zijn de vervelendste teams om tegen te spelen vind ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben blut
Heb trouwens onbewust bijna weer een helemaal IF team gemaakt
[ afbeelding ]
What Nesta 87 wat is zijn pace?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben blut
Heb trouwens onbewust bijna weer een helemaal IF team gemaakt
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef zerokil het volgende:
Is het trouwens mogelijk om van LF/LW naar ST te gaan?
En dan zo hard falen met je formaties en positiesquote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag net dit op die EA Forum
[ afbeelding ]![]()
Pace 76quote:
Ja 45k op xboxquote:
Wees verstandig en hou op tijd op, want je hele winst gaat er anders weer aanquote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef el-blanchito het volgende:
net weer een pakje gekocht, en wat denk je:
geen IF :p
maar wel een 433 kaartje dus ik ben tevreden
Ik wil morgen ofzo wel eens een wedstrijdje spelen. Vanaaf kan ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef laucas het volgende:
Wanneer zullen we een potje clubs gaan doen op de pleejsteetjon?
Staat er bijquote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef neymar11 het volgende:
bij welk singelplayer toernooi krijg ik het meeste geld bij ultimate team?
Met z'n tweeën lijkt het me niks aan.quote:
Verdubbelde kans op IFs. Althans, dat zeggen ze.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef Idioteque het volgende:
Wat houdt happy hour in? Ik zie nu niks staan bij de packs. Gewoon nog steeds de 5k deals...
Maar je wil wel meedoen als er meer zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Met z'n tweeën lijkt het me niks aan.
[..]
Verdubbelde kans op IFs. Althans, dat zeggen ze.
nu?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef laucas het volgende:
Wanneer zullen we een potje clubs gaan doen op de pleejsteetjon?
Even kijken of er wat lui online zijn...quote:
Ja, wtf.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Even kijken of er wat lui online zijn...
edit; alleen wij : (
http://forum.ea.com/uk/posts/list/650612.page
Tering wat sick zeg, mad respect voor die gast
Ik heb Martinez ook op het middenveld, heerlijke speler. Onderschept heel veel en staat ook vrij vaak op de goede plek.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef Neraice het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jz64hnyvbaYmj
Mijn team nu, ga ik denk ik beetje afkicken en alleen gewoon wat potjes enzo spelen.
Klopt, sowieso de beste CDM in de Liga BBVA volgens mij, of je moet die hele dure IF's willen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik heb Martinez ook op het middenveld, heerlijke speler. Onderschept heel veel en staat ook vrij vaak op de goede plek.
Xavi is gewoon geen CAM, zet daar dan eerder Kaka' ofzo neer...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef ForumPimp het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bem6q0IebaYmG
Dit is mijn team, ik zit te denken om een nieuwe linksback te halen. Abidal is wel ok, maar ik wil iets beters. Iemand tips?
Niks mis mee maar ik heb ook wel eens kleine backs gehad die echt niet kunnen koppen en dat gaat je toch wel goals kosten.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef Neraice het volgende:
IF Marcelo? Is niet zo duur meer volgens mij.
Inderdaad, daarom IF Capdevila linksback zettenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Niks mis mee maar ik heb ook wel eens kleine backs gehad die echt niet kunnen koppen en dat gaat je toch wel goals kosten.
Iedereen zegt wat anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Xavi is gewoon geen CAM, zet daar dan eerder Kaka' ofzo neer...
Als je het mij vraagt:quote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Neraice het volgende:
Waarom trouwens niet iedereen in de goede opstelling?
Gaat je dan nog wel wat kosten nuquote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt:
Ik was niet op de hoogte en was er nog niet echt over uit welke opstelling lekker voor mij speelde.![]()
Ziet er goed uitquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb Saha eindelijkZijn stats zien er best goed uit. Lijkt op een snellere RvP die niet kan pasen. Nu heb ik zowat alle spelers die ik wil behalve IF Ribery en TOTY Nasri.
Volgende komt de TOTY van Ligue 1 dus dan ff een paar spelers vervangen![]()
[ afbeelding ]
Waarom geen IF benzema niet in de spits? Hij is een held.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb Saha eindelijkZijn stats zien er best goed uit. Lijkt op een snellere RvP die niet kan pasen. Nu heb ik zowat alle spelers die ik wil behalve IF Ribery en TOTY Nasri.
Volgende komt de TOTY van Ligue 1 dus dan ff een paar spelers vervangen![]()
[ afbeelding ]
Die laat ik spelen als 1 van de andere niet fit zijn. Ik vind hem eigelijk een beetje zoals de gewone Benzema spelenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom geen IF benzema niet in de spits? Hij is een held.
Een team met alleen maar Young, De Jong etc moet ook wel kunnen denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef Rijstbal het volgende:
Harregarre: Park Chu Young in de spits. IF heb je al voor 6000 coins
Klopt, heb net m'n oude Eto'o verkocht. Wilde eerst 86 Eto'o halen maar ik ben beetje klaar met dat chemistry-gedrocht dat mijn Afrika-team heet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Die laat ik spelen als 1 van de andere niet fit zijn. Ik vind hem eigelijk een beetje zoals de gewone Benzema spelenZijn schot is ook niet zo geweldig voor een 100k speler.
Harregarre: Park Chu Young in de spits. IF heb je al voor 6000 coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |