abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 17:32:22 #1
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97744497
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_97745003
Een witte vlek op een foto. Wat een nieuws!
  zondag 5 juni 2011 @ 17:45:50 #3
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_97745048
Alvast een :')

Nu even het filmpje bekijken. :)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zondag 5 juni 2011 @ 17:46:43 #4
244933 trovey
Nachtoele
pi_97745084
Yep, deskundigen zitten al jaren door telescopen te turen/ NASA stuurt van alles de ruimte in en meneer ontdekt het ineens via Google Mars, sure. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 5 juni 2011 @ 17:47:26 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97745111
een strandparasol, woohoo lekker zonnen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97746101
Ik geloof er geen reet van
  zondag 5 juni 2011 @ 18:48:15 #7
164607 sc00p
D66-rechter
pi_97748138
Er is een witte streep te zien op mars, en de meest logische verklaring is dan dat het een gebouw is?
Ik ook, bedankt!
pi_97748774
Het lijkt in het filmpje via inzoomen met google mars wel degelijk abstracte vormen te vertonen, in het wit, in een patroon. Wat het is valt echter hieruit niet op te maken.

Het zou evengoed een artefact kunnen zijn van beeldbewerking om de satellietfoto's in google mars te bezichtigen, die zie je immers ook wanneer uitgezoomd. Verder kan het ijs zijn, toevallig in een patroon, reflectie van het een of ander, of simpelweg trucage. Toch blijft het mogelijk dat het hier toch om iets van een buitenaardse beschaving kan zijn, of een onbekend project vanaf onze eigen planeet.

Zolang we niet meer informatie hebben is alles mogelijk. Ik ben iig benieuwd!
  zondag 5 juni 2011 @ 21:07:53 #9
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97756974
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:44 schreef captainkid het volgende:
Een witte vlek op een foto. Wat een nieuws!
Een vlek? Heb je een slechte monitor, of een nieuw bril receptuur nodig?
Het is duidelijk rechthoekig, rechthoekige, haakse, structuren.
Dat NASA niks zegt kAn ook wat zeggen. Die kunnen immers zelf die coördinaten op de eigen mars foto's / live bekijken en bijv. melden dat het een google-prank is, of van de 'maker / ontdekker'.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_97758028
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:46 schreef trovey het volgende:
Yep, deskundigen zitten al jaren door telescopen te turen/ NASA stuurt van alles de ruimte in en meneer ontdekt het ineens via Google Mars, sure. :')
Dit inderdaad. Net zoals er ook zo vaak van die 'ontdekkers' zijn die op foto's op de site van de NASA ineens allerlei aliens en gebouwen ontdekken die de NASA heeft proberen te verdoezelen op die foto's en/of zelf niet gezien heeft. Kom op zeg...

Ten eerste: Alsof de NASA geen geld heeft voor goede photoshoppers (in het geval ze het zouden willen verdoezelen).
Ten tweede: Als ze inderdaad alleen maar amateur-photoshoppertjes kunnen betalen die niet de capaciteiten hebben om die dingen goed weg te werken op die foto's, dan plaatsen ze die foto's gewoon niet op hun site.
Ten derde: Alsof ze het dan zelf niet gezien zouden hebben. Ja hoor, ze maken gewoon lukraak wat leuke kiekjes van de planeten en kijken daar verder niet meer naar om. :')
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_97758346
Ook hilarisch trouwens dat deze 'superontdekker' blijkbaar nog nooit gehoord heeft van PC-screen recorder software. :')
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
  zondag 5 juni 2011 @ 21:38:31 #12
344325 turbulence81
please fasten your seatbelts
pi_97759108
wat voor leven heb je eigenlijk door de hele dag achter een monitor te zitten en op elke vierkante meter van mars te gaan onderzoeken op aliens oid...

ik heb ook wel eens op google earth gezeten op zoek naar leuke dingen of grappige afbeeldingen maar daar was ik na een tijdje ook wel klaar mee..
pi_97760117
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef turbulence81 het volgende:
wat voor leven heb je eigenlijk door de hele dag achter een monitor te zitten en op elke vierkante meter van mars te gaan onderzoeken op aliens oid...

ik heb ook wel eens op google earth gezeten op zoek naar leuke dingen of grappige afbeeldingen maar daar was ik na een tijdje ook wel klaar mee..
Beetje pot-ketel-reactie dit. :)

quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:28 schreef Dribedabou het volgende:
Ook hilarisch trouwens dat deze 'superontdekker' blijkbaar nog nooit gehoord heeft van PC-screen recorder software. :')
Dat was ook het eerste dat mij opviel, want dat gaat wel ten koste van de kwaliteit. Misschien dat het moeilijker te vervalsen is, want handcam? Aan de andere kant weer eenvoudiger juist vanwege de kwaliteit...

Iemand het zelf al gecheckt? Kan me niet voorstellen dat AD.nl dat heeft gedaan...
pi_97761224
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Beetje pot-ketel-reactie dit. :)

[..]

Dat was ook het eerste dat mij opviel, want dat gaat wel ten koste van de kwaliteit. Misschien dat het moeilijker te vervalsen is, want handcam? Aan de andere kant weer eenvoudiger juist vanwege de kwaliteit...

Iemand het zelf al gecheckt? Kan me niet voorstellen dat AD.nl dat heeft gedaan...
Ja heb hem gecheckt! Het zit er inderdaad, maar kan er echt geen gebouw of iets anders van maken, wazige beelden
  zondag 5 juni 2011 @ 23:45:34 #15
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_97767130
Neergestort NASA spacecraft? :o
Hoe zijn die Google Mars foto's gemaakt eigenlijk? :)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:47:47 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97767246
Dank je wel, TS. Heb toch wel een avondje lol gehad met het vliegen over de oppervlakte van mars met een F-16 in google earth. ^O^
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 6 juni 2011 @ 00:33:21 #17
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_97769574
Ga naar:
http://earth.google.com/mars/
download
installeer

weergave -> op onderzoek gaan -> mars

coordinaten:
71 49'19.73"N 29 33'06.53"W
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 6 juni 2011 @ 11:11:11 #18
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_97778423
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Neergestort NASA spacecraft? :o
Hoe zijn die Google Mars foto's gemaakt eigenlijk? :)
Met een satelliet :s) , een Russische volgens mij.

BTW: enige manier om zeker te zijn is High Def. foto van het object maken of een expeditie ;)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 6 juni 2011 @ 15:27:10 #19
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_97787688
download deze software

http://www.ittvis.com/language/en-us/productsservices/envi.aspx

en haal van NASA de drie data banden van deze locatie op en maak uw eigen Hi-Def
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 6 juni 2011 @ 15:28:12 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97787725
Aansluitend misschien http://niburu.nl/index.ph(...):universum&Itemid=48 (Jaja Niburu ~O> ) ook een opmerkelijke foto nietwaar?

:)
The truth was in here.
pi_97804641
Is het niet een andere satelliet die toevallig net in beeld kwam toen de foto werd gemaakt?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_97806558
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is het niet een andere satelliet die toevallig net in beeld kwam toen de foto werd gemaakt?
Dat is precies wat ik dacht op basis van de vorm. Maar qua afmetingen is die kans niet zo groot, omdat de foto's natuurlijk van grote afstand zijn gemaakt. Als dit een sateliet is, dan moet die veel dichter bij Mars zijn als de satelliet die de foto maakt.

Overigens zal hiervoor wel weer een logische verklaring zijn. Het kan natuurlijk een ruimtebasis zijn ja. Dat kan ook. Kan iemand een lichtje doen schijnen over de afmetingen van dit object in real life?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:05:27 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97806943
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik dacht op basis van de vorm. Maar qua afmetingen is die kans niet zo groot, omdat de foto's natuurlijk van grote afstand zijn gemaakt. Als dit een sateliet is, dan moet die veel dichter bij Mars zijn als de satelliet die de foto maakt.

Overigens zal hiervoor wel weer een logische verklaring zijn. Het kan natuurlijk een ruimtebasis zijn ja. Dat kan ook. Kan iemand een lichtje doen schijnen over de afmetingen van dit object in real life?
200m lang, 50m breed
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_97807256
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

200m lang, 50m breed
Er vanuit gaande dat het op het oppervlak ligt dus. Bedankt voor de info.

Ansich is dat natuurlijk wel een mooie afmeting voor een gebouw, redenerend vanuit wezens die ongeveer even groot zijn dan wij mensen.
pi_97807634
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:28 schreef Bastard het volgende:
Aansluitend misschien http://niburu.nl/index.ph(...):universum&Itemid=48 (Jaja Niburu ~O> ) ook een opmerkelijke foto nietwaar?

:)
Ja, maar bij dit soort rechte vormen is het eigenlijk vrijwel zeker dat het komt door overlap in satellietfoto's. Als je op 'aarde' gaat kijken zie je zoveel gekke dingen, alleen vallen ze minder op, omdat je dan niet zo snel denkt aan buitenaardse wezens, maar er vanuit gaat dat het gewoon iets op aarde is.

Volgens mij is er over de aarde ook ergens een website met gekke dingetjes, maar kan hem niet gevonden krijgen.
http://www.rankeen.com/English/en_rank_google_curioso.php
Kijk bijvoorbeeld eens naar deze:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')