Een vlek? Heb je een slechte monitor, of een nieuw bril receptuur nodig?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:44 schreef captainkid het volgende:
Een witte vlek op een foto. Wat een nieuws!
Dit inderdaad. Net zoals er ook zo vaak van die 'ontdekkers' zijn die op foto's op de site van de NASA ineens allerlei aliens en gebouwen ontdekken die de NASA heeft proberen te verdoezelen op die foto's en/of zelf niet gezien heeft. Kom op zeg...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:46 schreef trovey het volgende:
Yep, deskundigen zitten al jaren door telescopen te turen/ NASA stuurt van alles de ruimte in en meneer ontdekt het ineens via Google Mars, sure.
Beetje pot-ketel-reactie dit.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef turbulence81 het volgende:
wat voor leven heb je eigenlijk door de hele dag achter een monitor te zitten en op elke vierkante meter van mars te gaan onderzoeken op aliens oid...
ik heb ook wel eens op google earth gezeten op zoek naar leuke dingen of grappige afbeeldingen maar daar was ik na een tijdje ook wel klaar mee..
Dat was ook het eerste dat mij opviel, want dat gaat wel ten koste van de kwaliteit. Misschien dat het moeilijker te vervalsen is, want handcam? Aan de andere kant weer eenvoudiger juist vanwege de kwaliteit...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:28 schreef Dribedabou het volgende:
Ook hilarisch trouwens dat deze 'superontdekker' blijkbaar nog nooit gehoord heeft van PC-screen recorder software.
Ja heb hem gecheckt! Het zit er inderdaad, maar kan er echt geen gebouw of iets anders van maken, wazige beeldenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Beetje pot-ketel-reactie dit.
[..]
Dat was ook het eerste dat mij opviel, want dat gaat wel ten koste van de kwaliteit. Misschien dat het moeilijker te vervalsen is, want handcam? Aan de andere kant weer eenvoudiger juist vanwege de kwaliteit...
Iemand het zelf al gecheckt? Kan me niet voorstellen dat AD.nl dat heeft gedaan...
Met een satellietquote:Op zondag 5 juni 2011 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Neergestort NASA spacecraft?
Hoe zijn die Google Mars foto's gemaakt eigenlijk?![]()
Dat is precies wat ik dacht op basis van de vorm. Maar qua afmetingen is die kans niet zo groot, omdat de foto's natuurlijk van grote afstand zijn gemaakt. Als dit een sateliet is, dan moet die veel dichter bij Mars zijn als de satelliet die de foto maakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is het niet een andere satelliet die toevallig net in beeld kwam toen de foto werd gemaakt?
200m lang, 50m breedquote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht op basis van de vorm. Maar qua afmetingen is die kans niet zo groot, omdat de foto's natuurlijk van grote afstand zijn gemaakt. Als dit een sateliet is, dan moet die veel dichter bij Mars zijn als de satelliet die de foto maakt.
Overigens zal hiervoor wel weer een logische verklaring zijn. Het kan natuurlijk een ruimtebasis zijn ja. Dat kan ook. Kan iemand een lichtje doen schijnen over de afmetingen van dit object in real life?
Er vanuit gaande dat het op het oppervlak ligt dus. Bedankt voor de info.quote:
Ja, maar bij dit soort rechte vormen is het eigenlijk vrijwel zeker dat het komt door overlap in satellietfoto's. Als je op 'aarde' gaat kijken zie je zoveel gekke dingen, alleen vallen ze minder op, omdat je dan niet zo snel denkt aan buitenaardse wezens, maar er vanuit gaat dat het gewoon iets op aarde is.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:28 schreef Bastard het volgende:
Aansluitend misschien http://niburu.nl/index.ph(...):universum&Itemid=48 (Jaja Niburu) ook een opmerkelijke foto nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |