Met alle respect, als je in het slipje van je zus gaat snuffelen dan moet je wel zot zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:52 schreef LucasTime het volgende:
als je geen serieuze reacties kan geven en als je denkt dat het een grap is of als je dankt dat ik zot ben moet je geen reacties geven
met alle respect
Don't feed the troll..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Met alle respect, als je in het slipje van je zus gaat snuffelen dan moet je wel zot zijn.
Er zijn van die dingen die je gewoon niet doet in dit leven en dit is daar één van.
TS maakt een account speciaal voor dit?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:55 schreef CyberJesus het volgende:
Het slipje van mij zus
Vergeet FOK!, je heb je plek hier verpest.
Yup.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
TS maakt een account speciaal voor dit?
Leg eens uit dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:57 schreef trovey het volgende:
Je hebt niet zo goed opgelet bij biologie TS?Is hel normaal, alle vrouwen hebben afscheiding (ja, zo heet dat), heeft te maken met het schoonhouden van de vagina door het lichaam.
![]()
Aan het slipje van je buurmeisje snuffelen daarentegenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Met alle respect, als je in het slipje van je zus gaat snuffelen dan moet je wel zot zijn.
Er zijn van die dingen die je gewoon niet doet in dit leven en dit is daar één van.
Ik heb zo'n idee dat jij van de hoed en de rand weet dus ik begin er niet aan.quote:
Inmiddels zijn de rollen omgedraaid in dat plaatje.quote:
Haha de string van m'n moeder zelfs. En zelfs haar beha aan, toen was ik 15.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:35 schreef Waaghals het volgende:
alsof jullie nooit in de string van je zus door de kamer hebben gerend
Te veel informatiequote:Op zondag 5 juni 2011 17:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha de string van m'n moeder zelfs. En zelfs haar beha aan, toen was ik 15.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moraalridders!! iedereen heeft dit wel eens gedaan
Ik weet het!! Die vieze pedofiel uit Kill Bill, die die ene chick (half Chinees, half Japans) probeerde te pakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hij lijkt op iemand.... maar op wie?
(niet op ash)
Zou heel goed kunnen heb de film een paar keer gezien, maar ken hem niet goed genoeg om me deze scene weer voor de geest te halen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik weet het!! Die vieze pedofiel uit Kill Bill, die die ene chick (half Chinees, half Japans) probeerde te pakken.
In dat prachtige getekende gedeelte. Maar dan dun. Toch?
... Niet?
Je doet je naam eer aan, geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef sick_mind1988 het volgende:
en hoe lekker ruikt de string van je broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |