abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:35:06 #176
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97852169
Claudia, hier valt er geen peil op te trekken. Zo komt ze een tijdlang 1x per nacht en nu opeens 3 of 4x, zonder reden of oorzaak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97852544
Vanyel fijn dat jullie voor nu een aangenamer ritme hebben.

Puck nog steeds niet lekker dus? Jammer van de fotograaf, maar zijn rust kan hij nu inderdaad goed gebruiken.

Denk je dat ze beter zou slapen als je verduisterende gordijnen hebt Claudia en ga je dan pas proberen om haar langer door te laten slapen in de nacht als jullie die gordijnen hebben? Of vind je haar nu nog te klein om langer door te laten slapen?

Tico, 3/4 keer per nacht. Heb je dan wel het idee dat je zelf een beetje uitgerust bent? Ik heb wel eerder gelezen dat ze bij jou in bed ligt en dat het aanleggen is en verder slapen, maar je hebt dan toch een onderbroken nacht.

Sola, mijn duimen draaien hier voor jou. Een zware klus voor jullie vanavond. Hopelijk werpt het zijn vruchten af.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:43:33 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97852722
Ik wist eigenlijk niet goed hoe vaak ze kwam. Afgelopen weekend lag ze in een campingbed naast me. Dus moest ik wel helemaal omhoog, kind pakken. Dus was ik meer wakker en had ik het pas goed door. Zo naast me merk ik het niet echt. Ik doe die handelingen half slapend.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:44:01 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97852755
Oh en jen slaapt ook nog naast me hoor.
pi_97852764
Fijn dat je dat zo op die manier kan doen en je het dus niet merkt.
pi_97852781
lekker knus toch :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:49:01 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97853052
Punt is dat we niet anders gewent zijn. Ons bed is echt een slaap plek en geen speelplek. Misschien voor veel mensen raar, of ondenkbaar, maar gelukkig onze kinderen, onze opvoeding.
pi_97853114
Waarom heb ik dit niet eerder bedacht, ze is stil :')
Nu alleen hopen dat ze lekker blijft slapen :Y
pi_97853269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef As1981 het volgende:
Denk je dat ze beter zou slapen als je verduisterende gordijnen hebt Claudia en ga je dan pas proberen om haar langer door te laten slapen in de nacht als jullie die gordijnen hebben? Of vind je haar nu nog te klein om langer door te laten slapen?
Ik vind haar nu nog te klein om te denken: "Bekijk het maar, jij kunt geen honger hebben, ga maar lekker slapen!" Ik weet vaak gewoon niet of ze nou echt honger heeft of niet. Er zitten dagen tusssen dat ze veel drinkt en dagen dat ze in lijkt te halen. Zo is ze nu eenmaal, denk ik. Voor mij niet echt fijn, maarja, ze is wel volledig afhankelijk van de borstvoeding.

Het moment dat de gordijnen er komen valt samen met het moment dat ze zo'n beetje 6 maanden oud is. Voor mezelf heb ik dat als een soort deadline aangehouden. Als het dan nog niet beter gaat wil ik ingrijpen, al weet ik nog niet goed hoe. Misschien ga ik de komende tijd een dagboekje bijhouden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97853345
Ik moet er niet aan denken Tico, maar ik zal een ander er niet om veroordelen. Inderdaad, jullie kinders, jullie gezin en jullie opvoeding.
Ik had er nooit bij stil gestaan en hier gaat het op deze manier goed, prima toch.

Lekker knus was ook een grapje hoor, hier zou het niet eens passen twee kinderen er bij in bed. (de katten schop ik er al vaak uit met mijn gedraai ha ha ha).

Sola *O* *O* , hopelijk blijft ze slapen!
pi_97853503
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef Solagratia het volgende:
Waarom heb ik dit niet eerder bedacht, ze is stil :')
Nu alleen hopen dat ze lekker blijft slapen :Y
:D
Fijn!

En idd Tico was As zegt. Maar ik ben ook van mn eigen ruimte in bed, dus dan zou t al lastig worden als Floris er ook bij lag :D
Maar als jullie je er goed bij voelen prima toch!
pi_97853543
Als jij je daar prettig bij voelt is dat toch prima Claudia, ook al is het voor jou misschien niet prettig. Als jij in je bed ligt en denkt "ja dag", terwijl je daar niet achter gaan staan is dat voor jou ook niet fijn.
Misschien stopt ze er wel ineens mee. Ik heb geen verstand van borstvoeding en met nachtvoedingen, maar als je gevoel zeg dat je die voedingen moet geven, lekker blijven doen dan hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97853572
Oh ze huilt weer. Dit wordt een lange avond.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:01:22 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97853738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Solagratia het volgende:
Oh ze huilt weer. Dit wordt een lange avond.
Dit bedoel ik niet rot!!
Maar als ze zo van streek in slaap vallen door uitputting in plaats van veilig in je bed in slaap vallen, daar slapen ze dan heel onrustig van, grote kans dat ze dan dus weer overstuur wakker worden.

Je kan best de strijd aangaan. Bijvoorbeeld in de kamer gaan zitten. Dat soort dingen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:03:01 #190
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_97853827
Hier slapen we ook regelmatig met z'n 4 en in bed. Sowieso slaapt Bram bijna elke nacht bij ons. Hij wil absoluut niet in zijn eigen kamer slapen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:03:32 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97853859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef Sugarsnap het volgende:
Hier slapen we ook regelmatig met z'n 4 en in bed. Sowieso slaapt Bram bijna elke nacht bij ons. Hij wil absoluut niet in zijn eigen kamer slapen.
Leuk om te lezen!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:04:05 #192
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97853884
Lijkt me ook lastig, claudia. Maar 6 mnd is een mooi begin om eens te gaan kijken hoe of wat. Wellicht lost ze het zelf op voor die tijd.

Seth slaapt ook nog vaak bij ons. Ik vind dat heerlijk. Hij ligt dan in mijn "kuiltje", ik lig dan zegmaar in foetushouding en wij liggen dan buik tegen buik. Soms vind ik het zelfs jammer :') dat Alexa dat niet meer blieft, die slaapt nu prima de luxe in haar eigen bed ...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97853925
Ik heb er een dubbel gevoel bij, As. Ik vind het fijn om haar zelf te voeden en naast me te hebben liggen, maar ik heb ook gewoon nachtrust nodig. Hoe knus de nachten soms ook zijn, de dagen hebben er wel onder te lijden.

Ik weet nog niet hoe we dit aan gaan pakken, maar dat zien we wel. Het komt wel goed. Ze wordt ook ouder en vanzelf minder afhankelijk van de borstvoeding. Dat zal ook wel verschil maken.
pi_97854073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Takkembah het volgende:
Soms vind ik het zelfs jammer :') dat Alexa dat niet meer blieft, die slaapt nu prima de luxe in haar eigen bed ...
Haha, dat is ook wel herkenbaar. Ik merk dat ik er daarom ook meer moeite mee heb om afscheid te nemen van bijvoorbeeld het samen slapen (wat we voorlopig nog niet doen, hoor). Maar ik vind het óók fijn dat Ivan zo tevreden is in zijn eigen kamer en zich er volstrekt veilig voelt. Het zou vooral leuk zijn voor mij als hij nog bij ons zou willen en kunnen slapen (incidenteel dan :Y) ), maar voor hem is het prima zo.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:07:26 #195
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97854106
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er een dubbel gevoel bij, As. Ik vind het fijn om haar zelf te voeden en naast me te hebben liggen, maar ik heb ook gewoon nachtrust nodig. Hoe knus de nachten soms ook zijn, de dagen hebben er wel onder te lijden.

Dat is het hem ook denk ik. NU vind ik het prima en de keuze is snel gemaakt. Maar als ik straks weer aan het werk ben, gaat ook mijn nachtrust meetellen :Y... maar dan nog lijkt het me lastig om mijn eigen belang mee te laten tellen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97854131
Sola, als je ervoor open staat wil ik je wel alternatieve tips aandragen?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:10:26 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97854282
Sola, lekker slapen zonder huilen. Het is de titel van een lief boek. Misschien ook wel wat.
pi_97854371
Ik heb net met haar op haar kamer gezeten, dan is het allemaal prima. Maar nu is het weer brullen. Dus tips graag! Het ging ontzettend goed, maar in een paar weken is het gewoon drama geworden.
pi_97854396
Vind het ook niet prettig om haar overstuur in slaap te laten vallen :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:12:53 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97854429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb net met haar op haar kamer gezeten, dan is het allemaal prima. Maar nu is het weer brullen. Dus tips graag! Het ging ontzettend goed, maar in een paar weken is het gewoon drama geworden.
Blijven zitten. Je hoeft het niet gezellig te maken. Als je er maar bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')