Ik vind haar nu nog te klein om te denken: "Bekijk het maar, jij kunt geen honger hebben, ga maar lekker slapen!" Ik weet vaak gewoon niet of ze nou echt honger heeft of niet. Er zitten dagen tusssen dat ze veel drinkt en dagen dat ze in lijkt te halen. Zo is ze nu eenmaal, denk ik. Voor mij niet echt fijn, maarja, ze is wel volledig afhankelijk van de borstvoeding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef As1981 het volgende:
Denk je dat ze beter zou slapen als je verduisterende gordijnen hebt Claudia en ga je dan pas proberen om haar langer door te laten slapen in de nacht als jullie die gordijnen hebben? Of vind je haar nu nog te klein om langer door te laten slapen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef Solagratia het volgende:
Waarom heb ik dit niet eerder bedacht, ze is stil![]()
Nu alleen hopen dat ze lekker blijft slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bedoel ik niet rot!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Solagratia het volgende:
Oh ze huilt weer. Dit wordt een lange avond.
Leuk om te lezen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef Sugarsnap het volgende:
Hier slapen we ook regelmatig met z'n 4 en in bed. Sowieso slaapt Bram bijna elke nacht bij ons. Hij wil absoluut niet in zijn eigen kamer slapen.
Haha, dat is ook wel herkenbaar. Ik merk dat ik er daarom ook meer moeite mee heb om afscheid te nemen van bijvoorbeeld het samen slapen (wat we voorlopig nog niet doen, hoor). Maar ik vind het óók fijn dat Ivan zo tevreden is in zijn eigen kamer en zich er volstrekt veilig voelt. Het zou vooral leuk zijn voor mij als hij nog bij ons zou willen en kunnen slapen (incidenteel danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Takkembah het volgende:
Soms vind ik het zelfs jammerdat Alexa dat niet meer blieft, die slaapt nu prima de luxe in haar eigen bed ...
Dat is het hem ook denk ik. NU vind ik het prima en de keuze is snel gemaakt. Maar als ik straks weer aan het werk ben, gaat ook mijn nachtrust meetellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er een dubbel gevoel bij, As. Ik vind het fijn om haar zelf te voeden en naast me te hebben liggen, maar ik heb ook gewoon nachtrust nodig. Hoe knus de nachten soms ook zijn, de dagen hebben er wel onder te lijden.
Blijven zitten. Je hoeft het niet gezellig te maken. Als je er maar bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb net met haar op haar kamer gezeten, dan is het allemaal prima. Maar nu is het weer brullen. Dus tips graag! Het ging ontzettend goed, maar in een paar weken is het gewoon drama geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |