abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:21:36 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97863317
Ik ben bang (gemaakt) voor wiegendood en daarom sliep en slaapt Elin dus bij ons, ik durf haar niet alleen te laten slapen. Overigens lag ze juist op dat verschoonkussen zodat wij er niet op zouden rollen :D dat kussen is hoger uiteraard :)

Elin is enorm aan het huilen, mn arme mup, overduidelijk enorme kramp. Nou heeft Amélie wel vanmiddag met geweld een krentenbol naar binnen willen proppen :') maar meer dan een kruimel of wat kan het nooit zijn. Zou ze daar echt zo'n last van hebben nu? :o :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97863348
Wij hebben nog wel een kamer over maar dan moet de baby met de wasmachine op een kamer. Vind ik niet praktisch (luxeprobleem). Sowieso willen we eerst een huis kopen. We huren nu. Maar we hebben allebei een jaarcontract. Nou genoeg dromen dus :P

Maar toch zie ik ons op sommige momenten met Amy en nog een kleine baby. Op andere momenten zie ik ons als gezin van 3 personen. Ook prima. Maar ik verlang er toch naar om heel een babytijd over te doen en dan alles heel bewust ofzo.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:22:28 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97863386
oh en vergeet ik het nog te zeggen, mn mup rolt naar haar zij! *O* O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97863419
Ach jeetje Huup. Dat is sneu! Wil ze nu ook niet drinken? Wat goed dat ze rolt!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:24:10 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97863510
Dat kan niet huup, jouw mup is nog maar een minibaby.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:25:08 #281
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97863580
Mijn dochters slapen beter sinds ze op een kamer liggen. Het inslapen gaat niet altijd even gladjes, ivm keten van de een of de ander. Ze slapen daardoor ook minder vaak bij ons.

Deze twee meiden zijn altijd moeilijke slapers geweest, de jongste is tot nu toe zo makkelijk dat ik t haast niet kan geloven :D
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97863614
Arme Elin, hopelijk reageert ze niet zo heftig om de ene kruimeltje Huup en is er wat anders aan de hand en kan je dat snel verhelpen.
Wel knap dat ze rolt!!!

Dat is het met angsten he. Wiegendood ben ik niet extreem bang voor geweest. Yaro wilde op zijn buik slapen, prima. Ik had vertrouwen in de sterkte van zijn nek.
Zo is iedereen anders en maakt een ieder zijn eigen keus. Daarom zou ik andere ook niet kunnen veroordelen om de keuzes die ze maken. Wel vragen stellen, maar ben nou eenmaal nieuwsgierig aangelegd.
pi_97863689
Fijn toch She-Wolf dat het ook anders kan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:28:21 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97863828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Solagratia het volgende:
Ach jeetje Huup. Dat is sneu! Wil ze nu ook niet drinken? Wat goed dat ze rolt!
nee ze weigert -O-

ja tico idd, ik ben helemaal verbaasd :D dat kan nie! ik ben pas net bevallen! :P

Oh ja shewolf O+ als ik hier de ruimte had qua kamertje deed ik het ook zo O+ ik vind het er zo knus en gezellig uitzien! misschien ooit in een volgend huis ofzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:30:35 #285
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97863992
Is ook fijn, maar ook onverwacht. Vooral bij de middelste zit het echt in het kind. Ze kan zich zo moeilijk overgeven aan de slaap, al vanaf dat ze heel klein was.

Ik heb er nooit een drama van gemaakt verder en soms komt ze nog steeds snachts naar ons toe. Dat vind ik dan eigenlijk wel gezellig.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:31:42 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97864074
Huup, haar afleiden en dan snel een tiet erin?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:32:45 #287
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97864157
Oh vind ze douchen fijn? Even samen douchen?? Wordt ze misschien moe, huid op huid contact. Rust dan nog eens proberen te drinken op bed, comazuipen??
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:34:53 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97864302
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Huup, haar afleiden en dan snel een tiet erin?
nein gaat niet.
Heb mn hele rits truukjes al aangeslingerd maar ze wil niet. Lopend voeden, sussen met speen en snel verwisselen, ssssht roepen terwijl k heen en weer wieg en dan voeden werkt ook nie.

Douchen nu is niet meer nodig, ze is net uitgeput van het huilen in slaap gevallen, arm ding.
Het is nog niet te lang geleden op zich hoor qua voeding, ze heeft rond etenstijd gedronken, 5 uur ofzo. Ik verwacht dat ik haar misschien rond 2 uur wel kan aanleggen, of ze doet wat ze meestal doet in zo'n geval en slaat deze gewoon over en komt rond 6 uur weer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:35:59 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97864375
Wat zielig!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:37:45 #290
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_97864496
Vandaag bij het CB. K is nu 5255 gram nog steeds op mn borstvoeding, dus helemaal super. Hij drinkt maar 10 tot 15 minuten, maar groeit er erg goed op dus dat is okay.
Meten deden ze niet met 2 maanden ivm de heupjes.

En de prikken. Wij vonden dat ze de eerste erg diep stak; leek wel bijna tot het bot. En hij gilde echt megahard. Na de prik zachter huilen, wat niet harder werd bij tweede prik die er minder ver in ging. Toen klaar met huilen.geslapen, gegeten, geslapen en toen werd hij wakker en was t gillen.
Zetpil gegeven, gegeten geslapen.... Vanavond weer wat huilerig. In bad gedaan, maar dat bracht geen ontspanning, juist onwijs veel spanning in dat lichaampje. Toch maar 2e zetpil gegeven, gedronken en nu net naar bed.

Ik ben erg benieuwd wat de nacht gaat brengen.......

En op zijn buik met hoofd omhoog deed hij super (kan hij al weken goed, hij is echt sterk met nek).

Gister legde ik m op zn buik en rolde hij bijna terug naar rug... Mafkees, hij is pas 8 weken.
En vanmiddag op bank draaide hij bijna naar zijn zij.... T moet niet gekker worden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_97864530
Bizar dat ze dan toch op een paar kruimels al reageert. Amy heeft dat niet, daarom twijfel ik of ze wel glutenallergie heeft. Of tenminste, de reacties zijn niet heel heftig. Geen pijn ofzo, alleen rare ontlasting en weinig trek. Maar goed, de 20e weten we het.
Hopelijk slaapt ze nu lekker en kan ze straks weer goed drinken. Heb je een bad? Zou het anders helpen om in bad te voeden? Weet niet of dat handig is hoor.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:38:29 #292
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97864537
ja kei ;(
ze ligt nu gelukkig wel gezellig bij me, met haar oortje op de plek van mn hart O+ ik hoop dat ze dat gezellig vindt en er troost uit haalt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:41:01 #293
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97864704
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef Solagratia het volgende:
Bizar dat ze dan toch op een paar kruimels al reageert. Amy heeft dat niet, daarom twijfel ik of ze wel glutenallergie heeft. Of tenminste, de reacties zijn niet heel heftig. Geen pijn ofzo, alleen rare ontlasting en weinig trek. Maar goed, de 20e weten we het.
Hopelijk slaapt ze nu lekker en kan ze straks weer goed drinken. Heb je een bad? Zou het anders helpen om in bad te voeden? Weet niet of dat handig is hoor.
ik weet niet of ze daarop reageert hoor, het is alleen het enige 'foute' wat ze binnen heeft gekregen, maar ik had het eigenlijk meer over de melk in een krentenbol dan de gluten, dat mag ik toch hopen van niet :X

Ik duim heel hard voor jullie dat het geen coeliakie is :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97864783
Die kont van Elin :D Daar is de mijne echt een dunnie bij.
Verder ben ik nu al vergeten waar ik nog op wilde reageren. Slapen!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:44:40 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97864928
Elin is in het echt heel fijntjes, je ziet het niet zo op de foto.
pi_97864986
Daar zit volgens mij een wasbare luier omheen, die zijn wat dikker ;)

Huup, wat sneu! Sowieso, huilende baby's ;( .
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:48:00 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97865116
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:44 schreef Ticootje het volgende:
Elin is in het echt heel fijntjes, je ziet het niet zo op de foto.
_O-
mn bollo O+ hoewel ze nu dus qua lengte/gewicht-verhouding blijkbaar precies op de middellijn zit :o ik vind haar nog steeds een speklapje :9

maar wat Jore zegt ja :D een bitti tutto ook nog, met alles erin wat erin te proppen viel :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97865925
* MamaPurk komt even binnen vallen

Ik ben aan het werk en mag zo gaan slapen. Voel me zo kaal zonder mijn kleine meisje (en grote meisje) ze zijn lekker bij opa en oma en dus in goede handen maar toch...
Ben blij als het morgen 9.30 is en ik met 120 per uur richting mijn ouders race.. Het is gewoon even wennen enzo en voor ik het weet hoort dit weer gewoon helemaal bij mijn leven (slapend rijk worden is ook best leuk ;))

* MamaPurk die weer werken gaat
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97868308
Oh een nummer 2 O+
Kwa slapen gaat dat gewoon weer zoals nummer 1. Tot t kind niet meer past in de wieg naast mn bed en daarna naar t eigen bed. Was een mooie overgang vond k. Ook wil k dan meer tijd steken in de bv, iig proberen t meer op te krikken als de bv terugloopt. Maar goed dat zeg k nu ;)
Maar is allemaal toekomstmuziek. Al zou k best nu alweer willen O+ ik vond zwanger zijn en mini baby allemaal leuk. Bevallen was ook geen ramp, al hoop k op een iets betere start voor de baby.

Pfff nog 1maand en 4 dagen en dan wordt mn baby 1 ;(
pi_97871511
Zow bijgelezen want ik kan niet slapen...

Slapen met de kleine in bed, mijn insteek was wil ik niet lijkt me gevaarlijk en ik wil liggen zoals ik wil zonder rekening te hoeven houden met... Dit ging bij Jaël prima, die sliep gewoon geweldig in haar eigen bed waardoor ik ook lekker sliep! Nu bij Sarah ging het heel anders en heb ik al mijn principes enzo los gelaten, zij sliep in mijn armen :) Tegenwoordig sinds een week ook twee slaapt ze trouwens wel in haar eigen bed en op haar eigen kamer en dit gaat 's nachts heel goed! Overdag weigert ze daar te slapen, maar we blijven proberen, maar slapen in de box is ook goed of in de bondolino, als ze maar slaapt.

Verder veel over BV gelezen heb ik geen verstand van..

Sola wat vervelend dat Amy zo slecht gaat slapen..

Mooie foto van Elin en heel lief filmpje.

Minidraak alweer 1 jaar.

Nog ergens een goed groeiende baby bij J-net geloof ik..

Zow nog best veel onthouden zo midden in de nacht, hopelijk slaen jullie allemaal lekker en de baby's ook! Ik ga ook een poging doen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')