Is dat zo'n stoom wasmachine die was van de lgquote:
U bent ontslagen?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat zo'n stoom wasmachine die was van de lg
Dat type ken ik niet, die verkochten ze namelijk niet bij de Its![]()
Mijn ip zegt Rusland en ik woon in Nederland.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Shinji-Ono het volgende:
Oke nu serieus.
TS geen paniek, waarschijnlijk leid jouw IP adres naar de/het dichtstbijzijnde grote stad/referentie punt van jouw internet aanbieder. Dus als jij niet op zo'n plek woont heb je geluk (kans lijkt me erg klein dat je op zo'n plek woont).
Was laatste maanden meer een bijbaantje, maar jah ik bezorgde voor its/modern.nlquote:
Je hebt een Russische internet aanbieder?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn ip zegt Rusland en ik woon in Nederland.
VPNquote:Op zondag 5 juni 2011 16:51 schreef Shinji-Ono het volgende:
[..]
Je hebt een Russische internet aanbieder?
Lijkt me vreemd.
Dat was pas een geniaal topicquote:Op zondag 5 juni 2011 16:58 schreef Barcaconia het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Heb ik wel zin aan eigenlijk .quote:
Zeggen: Kom dan! En dan het adres geven van een feestwinkel in de buurt.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:12 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Deze hoort in marktplaats klootzakken.
Trouwens,DIKKE BLUF,doet hij toch nooit.
Anders moet je zeggen: Kom maar op,[insert willekeurig scheldwoord over familielid van die gast]
en dan een adres geven van een of ander persoon. (Juist dichtbij (niet té) je eigen woonplaats) Dan verwacht hij ook niet dat je daar ergens woont.
Maarja,wachtend op update
Moraalhomoquote:Op zondag 5 juni 2011 17:17 schreef Proletariaat het volgende:
TS, wat ben jij een misselijk mensbah!
foto's maken en posten op fokquote:Op zondag 5 juni 2011 17:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeggen: Kom dan! En dan het adres geven van een feestwinkel in de buurt.
Beter zet je je kut chrysler voor 9k op MPquote:Op zondag 5 juni 2011 17:24 schreef amenth het volgende:
hahah goeie actie ga keer mn M3 te koop zetten voor 9000 euro kijken of iemand da gelooft dan is ie ook wel zo dom om hem proberen te op halen in groninge ofzo zeg ik dan :d
DutchSpike is kaal en dom genoeg om zover te reizen zonder te checken op google mapsquote:Op zondag 5 juni 2011 17:53 schreef DutchSpike het volgende:
Als je dat bij mij had gedaan he, ik zou je fucking hard slaan. Hoop dat ie echt langskomt, kutstreek van TS.
Haha, nee, tuurlijk niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DutchSpike is kaal en dom genoeg om zover te reizen zonder te checken op google maps
Sowieso zonder enig research 300KM gaan rijdenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DutchSpike is kaal en dom genoeg om zover te reizen zonder te checken op google maps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |