Nog niet, wordt wel.quote:
Ik denk dat het gewone recht van toepassing is: afspraak is afspraak. Lijkt me ook wel handig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Jack_is_Back het volgende:
Hoop dat ze em aanpakken maar volgens mij is Marktplaats je eigen risico of niet?
Marktplaats is niet bindend, "professionele" veilingsites als bva auctions etc. wel. Als TS dus geen zogenaamde overeenkomst wil (ook al zegt ie dertig keer van ja en laatste keer nee) dan komt die er niet. Dit laat natuurlijk niet weg dat het niet erg netjes zou zijn van TS.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewone recht van toepassing is: afspraak is afspraak. Lijkt me ook wel handig.
Dus dan is er geen sprake van eigen risico: afspraak is gewoon afspraak.
Maar wie bedoel je eigenlijk met em?
Hahaha TS! prachtig!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Marktplaatsman het volgende:
Had hem weer naar een feestwinkel gestuurd en toen kreeg ik weer boze mails en nu hoor ik niks meer van hem. Advertentie op sexjobs was afgekeurd
Koopjesjagen, maar vervolgens voor 600 km aan benzine kopen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
600km
300 heen, 300 terug
En dat terwijl die jongen niet had kunnen vermoeden dat hij voor de gek gehouden werd. 150 voor een tweedehands laptop ipv 300 zou best kunnen. Marktplaats is immers maar een digitale rommelmarkt.
En als jij hetgeen bied dat jij denkt dat het waard is, is het ineens raar zeker?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik leef mee met TS.
je zet iets op marktplaats/speurders/2dehands en dan komt er een bod... 20% van je vraagprijs. vervolgens krijg je een email van de 'bieder', hij wilt het vandaag komen halen.
dan stuur je toch zo iemand het liefst zo ver mogelijk van jou vandaan, logisch toch.
Mijn ervaring met Marktplaats is dat de biedingen al na een of twee stappen via de eigen e-mail gaan. E-mail lijkt me iets tussen mondeling en schriftelijk in: er staat geen handtekening onder, maar het is wel gezegd. Dus bindend.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Marktplaats is niet bindend, "professionele" veilingsites als bva auctions etc. wel. Als TS dus geen zogenaamde overeenkomst wil (ook al zegt ie dertig keer van ja en laatste keer nee) dan komt die er niet. Dit laat natuurlijk niet weg dat het niet erg netjes zou zijn van TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |