Aldus Koeiquote:Goedemorgen!
Eerste stapjes in LA gezet gisteren en ik heb de Hollywood-letters al gespot! Verder is het maar een grauwe stad eigenlijk. Veel betonblokken, kale palmbomen en in de wijk waar wij zitten vooral heel veel zuid Amerikanen en aziaten. Ik was gisteren met eend naar de supermarkt en we hebben onze ogen uitgekeken wat ze allemaal hadden, en ook over de prijzen. 8 liter frisdrank voor 2 euro, maar tegelijkertijd kost een gewone zak chips 3 euro. En heel veel gelatine-toetjes in alle mogelijke kleuren en kleurcombinaties. Alleen een beetje jammer dat alle koek ook heel duur is. Ik had me voorgenomen om heel veel Oreo-koekjes te gaan eten hier, omdat die in Nederland zo duur zijn, maar hier zijn ze nog duurder, en dan heb ik nog niet eens de Oreo met een chocolade-laagje er omheen! Maar goed, vanmiddag even kijken of we ook ergens een niet Spaanse supermarkt kunnen spotten!
Elke dag fappen voor AQ dusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
Wie gaan er allemaal de Pu en GK items kijken over de E3?
GK wordt vet met veel items vanaf de beurs en elke dag een E3 journaal met Skate en JJ
Elke dag 2 GK items denk ikquote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Elke dag fappen voor AQ dus
[ afbeelding ]
Dan heeft ie wel een vrije lange pielemusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn naam is Badboy Nova en ik Fap op Koei in LA!
Hij is een neger he!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een vrije lange pielemus
its a black thingquote:
quote:
faalhaasquote:
Nope!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
faalhaas, wil je ook een demo-play op je games zoals bij nintendo games ?
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope!
Vind het gewoon niet meer van deze tijd!
dus alles moet maar even makkelijk zijn, zonder af en toe ff een tandje harder te moeten werken ?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedoel echt van:
Dat je in een aparte opgesloten ruimte komt en dan de patronen van die eindbaas moet leren ofzo. Dat is zo lame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |