abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 5 juni 2011 @ 15:48:27 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97739384
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpgMet de eerste uitzending op 23 november 1963, 32 seizoenen, 777 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

100217_725_mattsmith-publicity.jpeg

Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg


Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg
Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2011, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW6, zal bovendien halverwege een langere pauze inlassen, wat een spectaculaire cliffhanger en uiteindelijk een langer uitgerekt seizoen betekent.

Seizoen 6 zal de voortzetting zien van enkele verhaallijnen uit de seizoenen 4 en 5. Zo zal de uitspraak 'silence will fall' worden verklaard en leren we meer over de mysterieuze River Song, een tijdreizigster die de Doctor herhaaldelijk in omgekeerde chronologische volgorde lijkt te ontmoeten. Ook wordt onderzocht waarom de TARDIS explodeerde in het vorige seizoen.

Doctor Who wordt op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit; seizoen 5 is onlangs uitgezonden en af en toe komen herhalingen van DW3 t/m DW5 langs.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen zal wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel worden. Getiteld 'Miracle Day' zal TW4 tien afleveringen duren en worden geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkt zich dan ook niet langer tot de UK, maar zal zich ook in de VS plaatsen.

Torchwood zal worden uitgezonden op BBC One en Starz, vanaf 8 juli. In Nederland is seizoen 2 onlangs uitgezonden op SyFy.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:51:10 #2
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_97739498
quote:
Op zondag 5 juni 2011 15:07 schreef Omentuva het volgende:
Heeft iemand anders overigens het idee dat de River die met Rory praat (en de Storm Cage insluipt :D ) en de River die op het einde de boel verlinkt niet dezelfde River zijn? (Zelfde punt in de timestream.)
Nou volgens mij is de iig River op het einde een toekomstige River (vanuit haar gezien). Dus uit het verleden van de Doctor. Want de Doctor refereert aan het feit dat ze elkaar gezoend hebben. En dat beaamt ze. En aangezien dat voor de River Song van Demon's Run nog niet plaatsgevonden had moet het een RIver Song zijn die al meerdere ontmoetingen heeft gehad met de Doctor.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_97740049
Dit seizoen is bijzonder tof en en intrigerend allemaal, maar ik snap er helemaal niks meer van! :')

Nu we een Who-pauze hebben is het voor mij tijd om me weer eens te verdiepen in Torchwood. Ooit het eerste seizoen gezien, daarna een beetje uit het oog verloren.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_97740704
Toen river zei dat ze een goede man had neer geschoten lijkt me "de doctor" iets te Makkelijk gezocht,(ook al zagen we hem wel neergeschoten worden)
Ik zou eerder rory hebben genoemd.
Ook een goede man.
En Let's face it, eens moeten hij ook worden uitgeschreven.
  Admin zondag 5 juni 2011 @ 16:29:22 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97741521
Companions hoeven niet dood om te worden uitgeschreven. Ze kunnen ook gewoon vertrekken. En ik denk dat "we willen ons kind opvoeden" een prima reden is om gewoon in Leadworth te gaan settelen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:01:45 #6
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97745805
Over Williams/Pond... Amy zegt ergens dat "Melody Williams" de naam van een aardrijkskundelerares is (of zoiets) en dat ze dat dus niet wil, Melody Pond klinkt beter.

En als de asteroide in z'n geheel "Demons run when a good man goes to war" heet (of wat was het), waarom staat er dan in de korte naam een apostrof? Vond ik jammer want het was verder wel clever.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zondag 5 juni 2011 @ 18:03:35 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97745860
When demons run, they still do the demon's run. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:38:31 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97747630
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
When a good man goes to war
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:45:16 #9
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97747973
Ah, dus toch goed onthouden ;) Vond het erg leuk gevonden, maar toen realiseerde ik me dat het dan niet "Demon's run" kon zijn :{

Oh ja, en waarom kon River Song nou pas op het einde langskomen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97748388
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, en waarom kon River Song nou pas op het einde langskomen?
Paradoxjes - als ze niet ontvoerd zou zijn zou ze niet bestaan ?
Mogelijk, wellicht... to be continued :p
  Admin zondag 5 juni 2011 @ 18:57:53 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97748674
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef wonderer het volgende:

Oh ja, en waarom kon River Song nou pas op het einde langskomen?
Blinovitch. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:10:35 #12
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97749502
Oh ja, duh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 5 juni 2011 @ 19:14:21 #13
244933 trovey
Nachtoele
pi_97749741
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Blinovitch. :)
Que?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin zondag 5 juni 2011 @ 19:22:14 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97750223
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef Breuls het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dacht toen River aan papa Rory vertelde dat ze er pas op het einde bij kon zijn, "Blinovitch!" ?

Of bestaat dat niet meer gezien Kazran Sardicks onbestrafte overtreding?
Met 'blinovitch' bedoel ik het "Blinovitch Limitation Effect", wat inhoudt dat twee versies van dezelfde persoon elkaar niet mogen ontmoeten.
quote:
It is usually understood as having two aspects: firstly, that a time traveller cannot "redo" an act that they have previously committed, and secondly, that a dangerous energy discharge will result if two temporal versions of the same person come into contact.
Maar in A Christmas Carol konden jonge en oude Kazran elkaar gewoon aanraken, terwijl Rose problemen kreeg toen ze haar jongere zelf vasthield (Father's Day).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_97750751
Zou River Song de astronaut die Doctor Who vermoord kunnen zijn?

Ze is geboren om de grootste tegenstander uit de weg te ruimen, dat is de Doctor.
Ze zegt dat ze iemand heeft vermoord: "the best man I've ever known"
De Doctor lijkt de astronaut te kennen voordat hij vermoord wordt.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_97751434
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef Jegorex het volgende:
Zou River Song de astronaut die Doctor Who vermoord kunnen zijn?

Ze is geboren om de grootste tegenstander uit de weg te ruimen, dat is de Doctor.
Ze zegt dat ze iemand heeft vermoord: "the best man I've ever known"
De Doctor lijkt de astronaut te kennen voordat hij vermoord wordt.
Dat is mij eigenlijk iets té voor de hand liggend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 5 juni 2011 @ 20:23:43 #17
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97753879
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is mij eigenlijk iets té voor de hand liggend.
Dat River Song Amy's dochter is, lag ook nogal voor de hand. Ik zie Moffat er wel voor aan, zo veel hints zijn er al gegeven...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97755067
Ben ik de enigste die denkt dat the Doctor een van de weinige "mensen" is die een goede relatie met zijn schoonmoeder heeft. :P
  zondag 5 juni 2011 @ 20:42:15 #19
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97755139
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Magic-IRC het volgende:
Ben ik de enigste die denkt dat the Doctor een van de weinige "mensen" is die een goede relatie met zijn schoonmoeder heeft. :P
Schoonmoeder?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_97755472
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Schoonmoeder?
Hij gokt dat River en Doc ook ooit een huwelijksnacht hebben gehad/zullen hebben (afhankelijk van wiens perspectief je gebruikt - leve tijdreizen).
  zondag 5 juni 2011 @ 20:49:30 #21
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_97755629
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef Jegorex het volgende:
Zou River Song de astronaut die Doctor Who vermoord kunnen zijn?

Ze is geboren om de grootste tegenstander uit de weg te ruimen, dat is de Doctor.
Ze zegt dat ze iemand heeft vermoord: "the best man I've ever known"
De Doctor lijkt de astronaut te kennen voordat hij vermoord wordt.
Dat en hij was ook de getuige (best man) op het huwelijk van Amy en Rory.
Ik snap alleen niet dat de Doctor zo vrijwillig meewerkt aan zijn dood (over 200 jaar)
Er moet toch nog iets anders aan de hand zijn zodat het toch niet de echte Doctor was (hoewel ie wel kon regenereren dus het was een timelord, misschien weer een kloon?)
pi_97758134
Wait a sec... Als dat de wieg van de Doctor is, soort van. Daar heb ik mijn twijfels over

Hoe komt het dan dat de Doctor de naam van Melody / River op de wieg moest lezen?

Nvm - hij leest waarschijnlijk het lapje af.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_97759525
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat en hij was ook de getuige (best man) op het huwelijk van Amy en Rory.
Ik snap alleen niet dat de Doctor zo vrijwillig meewerkt aan zijn dood (over 200 jaar)
Er moet toch nog iets anders aan de hand zijn zodat het toch niet de echte Doctor was (hoewel ie wel kon regenereren dus het was een timelord, misschien weer een kloon?)
Als we Rivers speech aan het einde moeten geloven, is de Doctor er in al die tijd geen fijnere man op geworden - geen wijze heler meer, maar een bittere oorlogvoerder. Misschien ziet hij in dat het zo niet langer gaat en offert hij zich op om de oorlog te beëindigen?
  zondag 5 juni 2011 @ 21:45:14 #24
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97759605
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Als we Rivers speech aan het einde moeten geloven, is de Doctor er in al die tijd geen fijnere man op geworden - geen wijze heler meer, maar een bittere oorlogvoerder. Misschien ziet hij in dat het zo niet langer gaat en offert hij zich op om de oorlog te beëindigen?
Maar pas na 200 jaar? :?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 5 juni 2011 @ 21:54:03 #25
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_97760116
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:45 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar pas na 200 jaar? :?
Tennant ging eerst op reis voordat hij naar de Ood's ging.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 5 juni 2011 @ 21:56:20 #26
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97760255
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Tennant ging eerst op reis voordat hij naar de Ood's ging.
Maar dat was anders. Je kunt nog driehonderd jaar rondreizen, als je maar op het moment dat het probleem opgelost moet worden terug (of vooruit) in de tijd gaat. Voordeel van tijdreizen. Maar als The Doctor ZELF het probleem is, is het een beetje raar dat ie pas na 200 jaar een probleem zijn zichzelf gaat oplossen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97760674
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:45 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar pas na 200 jaar? :?
Ik zeg ook niet dat de Doctor het nu al inziet. Als we Madame Kovarian moesten geloven was het een lange, bittere oorlog - wie weet realiseert hij inderdaad pas na 200 jaar dat hij het probleem is.
  zondag 5 juni 2011 @ 22:04:05 #28
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97760722
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat de Doctor het nu al inziet. Als we Madame Kovarian moesten geloven was het een lange, bittere oorlog - wie weet realiseert hij inderdaad pas na 200 jaar dat hij het probleem is.
Dat kan inderdaad ook.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97760822
quote:
3s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hij gokt dat River en Doc ook ooit een huwelijksnacht hebben gehad/zullen hebben (afhankelijk van wiens perspectief je gebruikt - leve tijdreizen).
Ik ga gewoon af op hetgene wat ik in de serie zie en hoor (Hello Sweetie) en wat ik op de site van de BBC lees:
River Song overview
quote:
River Song is Amy and Rory's daughter, also known as Melody. She's an archaeologist from the future who the Doctor keeps meeting in the wrong order.

He first met her on the planet of The Library, but we haven't yet seen where she first met him. So her journal is packed with information the Doctor feels he shouldn't know about yet. They're going to be very close: River knows the Doctor's real name and she even has a sonic screwdriver of her own that she claims he gave to her. She even knows how to fly the TARDIS. The tragedy is, the Doctor knows how River dies, so when the two of them share that picnic at Asgard and do whatever they did together at the Singing Towers, he'll have a terrible secret that he won't be able to tell her.

River has a knack for getting into trouble and knows the Doctor can help her get out of it. But as for just how much they meant to each other: spoilers!
pi_97762498
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:25 schreef Omentuva het volgende:
Wait a sec... Als dat de wieg van de Doctor is, soort van. Daar heb ik mijn twijfels over

Hoe komt het dan dat de Doctor de naam van Melody / River op de wieg moest lezen?
Mogelijk staat de naam van het kindje van Doc en River er ook op ;)
  zondag 5 juni 2011 @ 22:50:46 #31
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97763791
quote:
3s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Mogelijk staat de naam van het kindje van Doc en River er ook op ;)
Ik denk nog steeds niet dat dat echt gaat gebeuren, eerlijk gezegd. Of nou ja, ik hoop het niet . Alleen het idee al dat ie meer doet dan gezoend worden vind ik raar :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 5 juni 2011 @ 23:04:15 #32
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_97764671
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Met 'blinovitch' bedoel ik het "Blinovitch Limitation Effect", wat inhoudt dat twee versies van dezelfde persoon elkaar niet mogen ontmoeten.

[..]

Maar ik neem aan dat River Song wist dat de baby niet de echte baby was? Het is immers haar verleden.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_97766563
quote:
3s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Mogelijk staat de naam van het kindje van Doc en River er ook op ;)
Denk je het zelf? :P

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Als we Rivers speech aan het einde moeten geloven, is de Doctor er in al die tijd geen fijnere man op geworden - geen wijze heler meer, maar een bittere oorlogvoerder. Misschien ziet hij in dat het zo niet langer gaat en offert hij zich op om de oorlog te beëindigen?
Ik dacht dat dat over de character development tot nu toe ging. Wat ook wel weer een leuk verhaal is, want... Who told River?? De Doctor zelf kan, maar er kan een Time Lord asspull inzitten. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_97767114
En nog iets... Episode 11 heet volgens wiki The God Complex. Now that's interesting.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zondag 5 juni 2011 @ 23:45:49 #35
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97767141
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:48:07 #36
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_97767264
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Omentuva het volgende:
Who told River??
De Tardis is het meest logische antwoord.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_97767957
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:45 schreef Breuls het volgende:
Oud nieuws. ;)
I know - en nu even in de context van Good Man en River's speech.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  maandag 6 juni 2011 @ 00:10:51 #38
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_97768444
quote:
3s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Mogelijk staat de naam van het kindje van Doc en River er ook op ;)
Dat kan niet aangezien alle Timelords door een vloek onvruchtbaar zijn en zich voortplanten via weefgetouwen met timelord DNA. Alhoewel RTD volgens mij had aangegeven zich daar niks van aan te trekken, ik weet niet hoe Moff erover denkt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 6 juni 2011 @ 00:47:04 #39
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97770099
WTF... waarom praat ie Amerikaans? :'( Dit is veel toffer!

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 6 juni 2011 @ 00:59:16 #40
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_97770468
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:47 schreef wonderer het volgende:
WTF... waarom praat ie Amerikaans? :'( Dit is veel toffer!

Past beter bij het karakter. Ik denk dat ze sowieso alleen een karakter dat nadrukkelijk Schots is met een Schots accent laten praten. Ten sprak ook zonder duidelijk accent.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 6 juni 2011 @ 01:08:25 #41
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97770737
Ik snap het verhaal per aflevering best aardig dit seizoen.

Ik ga ook niet meer al te hard nadenken over het hele tijdreisgedoe en tijdslijnen die tegenovergesteld aan elkaar lopen enzo .... das me allemaal veel te moeilijk namelijk :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 6 juni 2011 @ 01:53:13 #42
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97772043
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:59 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Past beter bij het karakter. Ik denk dat ze sowieso alleen een karakter dat nadrukkelijk Schots is met een Schots accent laten praten. Ten sprak ook zonder duidelijk accent.
Nine was nadrukkelijk Noord-Engels, dus dat gaat ook niet op ;) En nadrukkelijk Amerikaans is ook nadrukkelijk ;) Hij spreekt altijd met een Amerikaans accent, ook in andere series en in zijn dagelijks leven, dus ja.

Ik vind het gewoon jammer, in ieder geval.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 07:26:09 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97774432
Barrowman is in de VS opgegroeid, dus het is zijn normale accent. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 juni 2011 @ 07:28:19 #44
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97774445
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 07:26 schreef Breuls het volgende:
Barrowman is in de VS opgegroeid, dus het is zijn normale accent. :)
Hij heeft de eerste negen jaar in Schotland gewoond en heeft zichzelf een Amerikaans accent aangeleerd om niet gepest te worden. Het zijn allebei zijn normale accenten. Maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ie eigenlijk alleen maar Amerikaans praat ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97774673
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Met 'blinovitch' bedoel ik het "Blinovitch Limitation Effect", wat inhoudt dat twee versies van dezelfde persoon elkaar niet mogen ontmoeten.

[..]

Maar in A Christmas Carol konden jonge en oude Kazran elkaar gewoon aanraken, terwijl Rose problemen kreeg toen ze haar jongere zelf vasthield (Father's Day).
Het ging daar toch juist fout omdat ze een event wilde veranderen (de dood van haar vader voorkomen)? Had volgens mij niet heel veel met het ontmoeten van haar jongere zelf op zich te maken,
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_97777252
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Denk je het zelf? :P
Nee, want het wiegje is uit de doctors tijdlijn waarin hij en River alleen nog maar gezoend hebben :P Al kan de Tardis grapjes uithalen natuurlijk.

Maar waarschijnlijk was zijn gegiechel idd meer gebaseerd op "omg - Amy is mijn schoonmammie" :P
  maandag 6 juni 2011 @ 10:37:49 #47
244933 trovey
Nachtoele
pi_97777432
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds niet dat dat echt gaat gebeuren, eerlijk gezegd. Of nou ja, ik hoop het niet . Alleen het idee al dat ie meer doet dan gezoend worden vind ik raar :')
Maakte de Doctor in de vorm van David Tennant niet eens aan het begin van een aflevering de opmerking dat de Virgin Queen (Elizabeth I) na zijn bezoek die naam niet meer kon dragen? O-)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 10:47:11 #48
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97777712
Correct. En ze zijn niet leuk uit elkaar gegaan, gezien haar boosheid in The Shakespeare Code. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:50:20 #49
244933 trovey
Nachtoele
pi_97777789
De Doctor is "actiever" dan wij allemaal weten. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97777900
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef trovey het volgende:
De Doctor is "actiever" dan wij allemaal weten. :')
He has two hearts. Does that mean he also has two...

:P
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 10:54:18 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97777914
"Anything else he's got two of?"

(Jackie Tyler, The Chistmas Invasion)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:56:05 #52
244933 trovey
Nachtoele
pi_97777962
_O- Wonderer zal erg moeten wennen aan het idee. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97781851
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Nee, want het wiegje is uit de doctors tijdlijn waarin hij en River alleen nog maar gezoend hebben :P Al kan de Tardis grapjes uithalen natuurlijk.

Maar waarschijnlijk was zijn gegiechel idd meer gebaseerd op "omg - Amy is mijn schoonmammie" :P
Zoals ik al zei - ik had echt het idee dat hij zat te spelen met het idee om River's status gewoon op Amy / Rory te dumpen met een "Mag ik jullie dochter daten" vraag. :+

En nu even over River weer (goh), dit uit Flesh and Stone.

Octavian: "She killed a man, a good man, a hero to many." (De headlock scene met Octavian, Doctor en Weeping Angel, 25 minutes in)

De obvious implication was dat het de Doctor was - volgens mij waren we het allemaal daar wel over eens hier. Probleem is dat de Doctor op het moment niet wordt weggezet als een hero to many. Dus wie wel dan?
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_97782211
Zou de volgende Who episode iets te maken hebben hiermee?

http://www.abyssandapex.com/200710-wikihistory.html
pi_97782687
Alles wijst er trouwens op dat River de dokter doodschiet. Bedenk me dat het meisje aan het einde van Day of the Moon regenereert, en River is een halve Time-Lord.

Een betere vraag is ... waarom?
pi_97782879
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:21 schreef Young_David het volgende:
Alles wijst er trouwens op dat River de dokter doodschiet. Bedenk me dat het meisje aan het einde van Day of the Moon regenereert, en River is een halve Time-Lord.

Een betere vraag is ... waarom?
Ik vraag me af hoe de Silent aan River kwamen. En waarom Amy dacht dat zij haar baby hadden afgepakt.
pi_97785460
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:05 schreef Young_David het volgende:
Zou de volgende Who episode iets te maken hebben hiermee?

http://www.abyssandapex.com/200710-wikihistory.html
I liked that. Ik zat zelf eerder te denken aan dit.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_97786068
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:05 schreef Young_David het volgende:
Zou de volgende Who episode iets te maken hebben hiermee?

http://www.abyssandapex.com/200710-wikihistory.html
Ik moest meteen denken aan het boek Making History van Stephen Fry. Een aanrader, overigens.
pi_97787871
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:56 schreef trovey het volgende:
_O- Wonderer zal erg moeten wennen aan het idee. :P
Ach, Dr Who wordt steeds sensueler. Wat vond men van het lesbische stelletje ;) ?

"I don't know WHY you put up with me"
*zeer lange en flexibele tong schiet naar buiten*
pi_97789148
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:32 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ach, Dr Who wordt steeds sensueler. Wat vond men van het lesbische stelletje ;) ?

"I don't know WHY you put up with me"
*zeer lange en flexibele tong schiet naar buiten*
Ik was meteen fan van ze! Er is ook al een Facebookpagina die oproept tot een spin-off. Lijkt me geen slecht plan. Victorian alien lesbian detective for the win!
  maandag 6 juni 2011 @ 16:15:23 #61
244933 trovey
Nachtoele
pi_97789905
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:32 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ach, Dr Who wordt steeds sensueler. Wat vond men van het lesbische stelletje ;) ?

"I don't know WHY you put up with me"
*zeer lange en flexibele tong schiet naar buiten*
Wonderer zal daar absoluut geen moeite mee hebben maar de Doctor moet kuis blijven. :+ Leuk toch, lesbische alien met mens...hoe bedenken ze het. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97790903
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Wonderer zal daar absoluut geen moeite mee hebben maar de Doctor moet kuis blijven. :+ Leuk toch, lesbische alien met mens...hoe bedenken ze het. :P
Oi ! De hagedis is geen alien :P
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 16:47:14 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97791552
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:32 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ach, Dr Who wordt steeds sensueler. Wat vond men van het lesbische stelletje ;) ?

"I don't know WHY you put up with me"
*zeer lange en flexibele tong schiet naar buiten*
Ik had totaal gemist dat zij een stelletje waren. :@
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 16:47:35 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97791571
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Oi ! De hagedis is geen alien :P
That's right! Zij is net zo aards als wij. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:50:17 #65
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_97791736
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:47 schreef Breuls het volgende:

[..]

That's right! Zij is net zo aards als wij. :)
Zo niet aardser :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 16:53:28 #66
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97791920
Ja. :P

Ik vind trouwens het idee dat er een Silurian in Victoriaans London gewoon bovengronds leeft wel leuk; het breekt een beetje met het beeld dat zij alleen bovengronds komen als er een groot conflict is. Het geeft ook het idee dat dat eigenlijk op de hele planeet wel zo kan zijn, dat er Silurians tussen de mensen (proberen te) leven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:16:11 #67
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97795905
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Wonderer zal daar absoluut geen moeite mee hebben maar de Doctor moet kuis blijven. :+ Leuk toch, lesbische alien met mens...hoe bedenken ze het. :P
Ik vond dat soldatenstel leuker :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 6 juni 2011 @ 20:12:33 #68
244933 trovey
Nachtoele
pi_97803148
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Oi ! De hagedis is geen alien :P
Nee, maar ook geen mens dus mijn stelling staat...andere soorten. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 6 juni 2011 @ 20:13:28 #69
244933 trovey
Nachtoele
pi_97803220
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik vond dat soldatenstel leuker :P
Die ene hield het niet lang vol :P .....trouwens een beetje overbodig want ze deden er verder niets mee dat hij zijn koppie verloor.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 6 juni 2011 @ 20:14:26 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97803286
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Die ene hield het niet lang vol :P .....trouwens een beetje overbodig want ze deden er verder niets mee dat hij zijn koppie verloor.
Ik had niet eens door dat het een van hen was :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 6 juni 2011 @ 20:14:54 #71
244933 trovey
Nachtoele
pi_97803321
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef Breuls het volgende:
Ja. :P

Ik vind trouwens het idee dat er een Silurian in Victoriaans London gewoon bovengronds leeft wel leuk; het breekt een beetje met het beeld dat zij alleen bovengronds komen als er een groot conflict is. Het geeft ook het idee dat dat eigenlijk op de hele planeet wel zo kan zijn, dat er Silurians tussen de mensen (proberen te) leven.
Kijk even in BNW en je zult genoeg volgers vinden. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 6 juni 2011 @ 20:16:45 #72
244933 trovey
Nachtoele
pi_97803481
[
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik had niet eens door dat het een van hen was :')
:N wel even blijven opletten hè? :') :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 20:20:29 #73
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97803775
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Kijk even in BNW en je zult genoeg volgers vinden. :+
Ik hou het liever bij fictie. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 7 juni 2011 @ 20:38:34 #74
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97856087
Het seizoen voor 2012 is bevestigd met Matt Smith als the Doctor. Moff op Twitter:
quote:
14 eps + Matt DEFINITELY. I've got a plan and I'm NOT TELLING YOU WHAT IT IS.
Now hush or River shoots you with her Spoiler Gun.
De 14 staat natuurlijk voor seizoen + Xmas special.

En hij heeft een plan. Oooh dat is zo leuk. *O*

Hij gaat nog even in op deze tweet van.. iemand:
quote:
So if Matt Smith is doing another 14 episodes, then isn't it a spoiler he lives thro this season! Lol. @steven_moffat #Timey
Zijn reactie:
quote:
What, you don't think he's got time, in those 200 years, to have LOTS of adventures. He DIED - you saw him.
En deze is ook wel interessant. Random twitteraar gevolgd door Moff:
quote:
@steven_moffat why didn't River Song regenerate at the end of Forest of the Dead? #drwho
quote:
It's covered, honest. Go look! Thinking ahead, me, oh yes!
Ik vind hem op Twitter altijd veel levendiger dan in DWC. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:58:06 #75
244933 trovey
Nachtoele
pi_97857658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Breuls het volgende:
Het seizoen voor 2012 is bevestigd met Matt Smith als the Doctor. Moff op Twitter:

[..]

De 14 staat natuurlijk voor seizoen + Xmas special.

En hij heeft een plan. Oooh dat is zo leuk. *O*

Hij gaat nog even in op deze tweet van.. iemand:

[..]

Zijn reactie:

[..]

En deze is ook wel interessant. Random twitteraar gevolgd door Moff:

[..]

[..]

Ik vind hem op Twitter altijd veel levendiger dan in DWC. :P
Hoe lult hij zich uit de die regeneratie? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97858417
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef trovey het volgende:

[..]

Hoe lult hij zich uit de die regeneratie? :P
Voordat River zichzelf elektrocuteerde vertelde ze de Doctor: "You'll burn up both your hearts, and don't think you'll regenerate!"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:30:04 #77
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_97859686
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:53 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Zoals ik al zei - ik had echt het idee dat hij zat te spelen met het idee om River's status gewoon op Amy / Rory te dumpen met een "Mag ik jullie dochter daten" vraag. :+
Ik hoopte dat de Doctor Amy en Rory zou aanspreken met "Mom en Dad"

quote:
14 eps + Matt DEFINITELY. I've got a plan and I'm NOT TELLING YOU WHAT IT IS.
Now hush or River shoots you with her Spoiler Gun.
Hmmm zou River beschoten zijn met de "Spoiler Gun" van de Doctor?
Het is inmiddels tenslotte al erg duidelijk geworden dat de Doctor en River een relatie hebben gehad/gaan krijgen.
Maar ja, de Doctor en een baby.. kan dat wel? Het is in elk geval op een gegeven moment vragen om een spin-off serie.

[ Bericht 28% gewijzigd door SiGNe op 07-06-2011 21:38:06 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:52:59 #78
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_97861280
S01E01 O+

Zelfs al moet ik eerst een season Eccleston door :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_97870832
Eleven en een baby? Dat is niet een mix die ik wil zien behalve als favoriete oom ofzo.

En de River's Sacrifice scene staat gewoon online - misschien niet beschikbaar overal, though...


"You wouldn't have a chance and neither do I." -- Ook leuk is het vreselijk flirterige: "What're you doing, that's my job!" - "And I'm not allowed to have a career I suppose?"
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin woensdag 8 juni 2011 @ 13:00:27 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97883265
Er zijn speculaties over volgend seizoen, en dan met name over de companions. Want: Matt is bevestigd voor S7, maar Karen en Arthur niet.

De huidige verhaallijn bevat een baby. Het is aannemelijk dat je, als je een kind krijgt, geen zin meer hebt om met the Doctor mee te reizen. Het is dan immers tijd gewoon naar huis te gaan en je gezin te beginnen. Een goede reden voor Amy en Rory om af te zwaaien, dus.

Daar komt bij: Gillan en Darvill hebben in interviews, door hun woordkeuze, mogelijk onbewust bevestigd dat ze niet meer terugkomen na dit seizoen.

Uit een interview met Arthur Darvill over een theatervoorstelling die hij gaat doen:
quote:
"Getting a part like Rory was great, but now, coming out of it, I need to go and do something completely different."
Iets vergelijkbaars voor Karen Gillan:
quote:
"I am playing Jean Shrimpton in a BBC4 drama We’ll Take Manhattan but I have just literally gone from Doctor Who to that so I haven’t had a chance to sit and have a think. I actually would really like to go home to Scotland for a little while and reflect on what has happened and then decide what my next move is, but I don’t know what that is yet."
Niks is nog officieel, maar alles opgeteld lijkt het toch meer dan een vermoeden te zijn: een nieuwe companion in de kerstspecial? (Of in s07e01.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_97883503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:00 schreef Breuls het volgende:
Niks is nog officieel, maar alles opgeteld lijkt het toch meer dan een vermoeden te zijn: een nieuwe companion in de kerstspecial? (Of in s07e01.)
I vote Vastra/Jenny :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:16:50 #82
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_97883844
Ik zet mijn geld in op River als companion.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:13:07 #83
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_97911247
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 01:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nine was nadrukkelijk Noord-Engels, dus dat gaat ook niet op ;) En nadrukkelijk Amerikaans is ook nadrukkelijk ;) Hij spreekt altijd met een Amerikaans accent, ook in andere series en in zijn dagelijks leven, dus ja.

Ik vind het gewoon jammer, in ieder geval.
Met nadrukkelijk accent bedoel ik ook het Schotse accent. Ik had dat niet verduidelijkt omdat Ten ook Schots is. :@

quote:
3s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef GI het volgende:
Ik zet mijn geld in op River als companion.
River is al companion. :p

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door Ugjerke op 08-06-2011 22:28:27 ]
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:28:30 #84
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_97912585
Ik zou het echt jammer vinden Amy Pond nu al stopt als companion. Maar ik snap ook dat het verhaaltechnisch een keer klaar is.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin donderdag 9 juni 2011 @ 00:10:09 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97919617
Nouja, 'nu al'... Rose was ook na twee seizoenen weg.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_97922963
quote:
3s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

I vote Vastra/Jenny :P
Ik wil een of andere goede fanficschrijver die Vastra, Jenny, Jack, River en 11 in een of ander vreselijk innuendo-heavy scenario zet... Arme 11. :+

River is niet heel waarschijnlijk - ze zit nog in het gevang, dus moet ze haar 'kill a good man' nog doen. Kan zijn dat dit in ep 13 voorkomt, maar anders kan River niet* in S7 voorkomen.

*niet zonder een timey-wimey ball. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:27:28 #87
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_97955316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Breuls het volgende:
Nouja, 'nu al'... Rose was ook na twee seizoenen weg.
Ja dat vond ik al ook al jammer. ;)
Voor mijn gevoel is Amy er nog maar net. En ik vind haar zo leuk. :{
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin donderdag 9 juni 2011 @ 22:07:59 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97957853
Er zijn voor Torchwood wat karaktervideo's vrijgegeven op verschillende sites. Twee op YouTube die geolocked zijn, dus het is even wachten op andere versies, en vier op andere sites. Je kunt ze vanaf hier vinden: http://spinoff.comicbookr(...)six-dramatic-videos/
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_97970601
Vond ze er wel tof uit zien, lijkt erop dat mensen niet dood kunnen gaan maar wel hun wonden behouden en voelen oid ?
  Admin vrijdag 10 juni 2011 @ 09:46:04 #90
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97971316
Ja. Maar dat weten we al maanden. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:10:54 #91
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_97976086
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 07:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij heeft de eerste negen jaar in Schotland gewoond en heeft zichzelf een Amerikaans accent aangeleerd om niet gepest te worden. Het zijn allebei zijn normale accenten. Maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ie eigenlijk alleen maar Amerikaans praat ;)
Dat is omdat zijn Schotse accent ook voor veel Britten onverstaanbaar is :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:28:36 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97976800
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:47 schreef wonderer het volgende:
WTF... waarom praat ie Amerikaans? :'( Dit is veel toffer!

Wat hij ook spreekt, het is gewoon een lekker ding
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:35:53 #93
244933 trovey
Nachtoele
pi_97977098


[ Bericht 100% gewijzigd door trovey op 10-06-2011 12:36:33 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97983276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:46 schreef Breuls het volgende:
Ja. Maar dat weten we al maanden. ;)
Ah, had ik ergens gemist dan :P
pi_98002549
Ik kwam deze tegen en vond hem wel in dit topic passen:
pi_98002893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat is omdat zijn Schotse accent ook voor veel Britten onverstaanbaar is :P.
Billy Connoly is vrij verstaanbaar :)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:57:11 #97
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98005165
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik kwam deze tegen en vond hem wel in dit topic passen:
[ afbeelding ]
_O-
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 10 juni 2011 @ 23:25:19 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98006698
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik kwam deze tegen en vond hem wel in dit topic passen:
[ afbeelding ]
Heel leuk gedaan. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98020519
Yay, vanavond weer Docto... oh wait... :'(
If you open your mind too much your brain will fall out
  Admin zaterdag 11 juni 2011 @ 13:03:33 #100
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98021089
This is your three month warning. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98028256
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:49 schreef Sprouts het volgende:
Yay, vanavond weer Docto... oh wait... :'(
Ik was me ook al weer aan het verheugen, maar inderdaad... :'(
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:49:38 #102
244933 trovey
Nachtoele
pi_98029086
;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 13 juni 2011 @ 23:02:39 #103
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98138910
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_98191942
quote:
wackojacko1138
@steven_moffat I'm still confused. Did Series 5 even officially happen? What was erased? Has the entire canon been undone?

Steven Moffat
@wackojacko1138 The whole universe came exactly as it was. Except for any continuity errors I need to explain away.
Van Moffat's twitter.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin woensdag 15 juni 2011 @ 10:06:12 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98192115
Whehehe.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:50:35 #106
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_98197299
Hmmm. Minder leuk nieuws. Althans, als dit inderdaad zo is en er voor 2012 niet iets héél leuks op stapel staat (een film wellicht?):

quote:
Danny Cohen (BBC1 Controller) recently confirmed at the Church and Media Conference that Doctor Who will not be returning for a full series until 2013.

The comments come after weeks of speculation over the scheduling for the series in 2012. Last week the BBC confirmed that 14 episodes of Doctor Who had been commissioned but that the schedule was yet to be announced. We do know that one of the confirmed 14 episodes will be the 2012 Christmas Special.

It is unknown yet as to the exact reason behind the decision, but it is likely due to the reports of big plans for the show's 50th anniversary in 2012.

What could we expect to see in 2013?

- Possible American-style dual season (26 x Episodes) throughout the year.

- A mixture of standard episodes and specials.

- 14 x 1-hour specials aired throughout the year.

- A 13 x Episode series (plus Christmas Special) beginning in the Autumn.

[Source: Danny Cohen]

http://news.drwho-online.(...)-Who-Until-2013.aspx

O iemand reageert op via Facebook: The report is wrong, some episodes will be shown in 2012, just not all of the 14 that have been commissioned. Looks like Danny Cohen has been misquoted again!

Hopen dus dat het nieuwsbericht niet helemaal klopt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin woensdag 15 juni 2011 @ 13:06:05 #107
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98197907
Ik vind het ook behoorlijk extreem om zomaar aan te nemen dat dat klopt. Een hiatus kan best, maar niet na twee seizoenen alweer.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98200628
quote:
Dr Who: misquotes and misunderstandings. But I'm not being bounced into announcing the cool stuff before we're ready. Hush, and patience.
Aldus Steven Moffat op zijn twitter.
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:49:26 #109
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_98202299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk extreem om zomaar aan te nemen dat dat klopt. Een hiatus kan best, maar niet na twee seizoenen alweer.
Leek mij ook sterk, maar DrWho Online is meestal wel goed geïnformeerd, dus ik ging er in eerste instantie vanuit dat het zou kloppen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin woensdag 15 juni 2011 @ 20:22:40 #110
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98218277
Hmm, in Miracle Day wordt iedereen onsterfelijk, behalve 1 persoon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's best interessant!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:33:04 #111
107652 Quincy5
Back to the future
pi_98242020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Breuls het volgende:
Hmm, in Miracle Day wordt iedereen onsterfelijk, behalve 1 persoon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's best interessant!
Waar haal jij informatie over Torchwood vandaan?
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin donderdag 16 juni 2011 @ 11:51:10 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98242804
Van de Doctor Who News Page. Bovenstaande komt van dit bericht: http://www.doctorwhonews.(...)ood-miracle-day.html
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 18 juni 2011 @ 10:56:08 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98327079
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:58:20 #114
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_98327127
_O-
  maandag 20 juni 2011 @ 08:36:56 #115
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98401132
Ik vond een Tumblr met quotes. Weten jullie uit welke afleveringen ze komen? :D (en voor bonuspunten, voor zover het er niet bij staat, wie het zegt?)







(er zijn er inmiddels meer dan tachtig dus we kunnen nog wel even doorgaan ;))
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 20 juni 2011 @ 08:47:40 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98401261
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 juni 2011 @ 08:48:14 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98401272
What else you got? 8-)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 juni 2011 @ 08:50:34 #118
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98401307
De eerste twee kloppen niet :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 20 juni 2011 @ 08:56:06 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98401381
Ja, ik twijfelde al. :{
Voor de tweede is is het dan de andere aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de eerste heb ik het idee dat het de Ninth Doctor is, dus S1, maar ook daar twijfel ik over.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98401660
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin maandag 20 juni 2011 @ 09:16:09 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98401681
Ja, daar dacht ik eerst aan, maar ik had een sterker Ninth-gevoel dan dat. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98401939
Volgens mij heeft lunapuella gelijk...
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin maandag 20 juni 2011 @ 09:59:54 #123
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98402421
Dan ga ik erin mee. Eerder dan Boom Town kan het niet zijn, en als die het niet is, is wat luna zegt de meest waarschijnlijke. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98402551
Die eerste is 100% van Ecclestone, en erg vroeg nog ook (het was net zo leuk dat ie in The Rise of the Cybermen terug kwam). In de periode waar Ricky nog hevig het sulletje was. S01E02 of 03 ofzo.
  Admin maandag 20 juni 2011 @ 10:20:13 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98402754
Ja, het is toch Ninth, alleen wel eerder dan Boom Town:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 juni 2011 @ 14:46:13 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98412168
KaiKaiOwen twitterde op maandag 20-06-2011 om 14:37:50 Big 'Torchwood - Miracle Day' screening tonight at the BFI on Southbank. See you all there!! reageer retweet
Verwacht morgen dus evt. reviews en reacties van diverse Britten. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 juni 2011 @ 22:48:20 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98438570
jamesmoran twitterde op maandag 20-06-2011 om 22:34:24 No spoilers from me, but 1st ep of new Torchwood is clever, fun, exciting, and BIG. Can't wait to see where it goes from here! reageer retweet
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 juni 2011 @ 23:17:50 #128
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98440246
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Breuls het volgende:
jamesmoran twitterde op maandag 20-06-2011 om 22:34:24 No spoilers from me, but 1st ep of new Torchwood is clever, fun, exciting, and BIG. Can't wait to see where it goes from here! reageer retweet
Valt me nu pas op dat tweets een ander soort quote hebben. Handig.

Ik heb trouwens al wat boze britten voorbij zien komen die het niet konden hebben dat de US de nieuwe TW een week eerder uitzendt...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 21 juni 2011 @ 06:55:23 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98448885
Wanneer begint TW op de Beep?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:02:55 #130
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98448917
Antwoorden van de vorige quotes:

Aliens of London
The Doctor Dances
The End of Time
Blink
The Girl in the Fireplace

Vijf nieuwe:




"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 21 juni 2011 @ 07:23:52 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98449026
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98449979
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin dinsdag 21 juni 2011 @ 08:53:46 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98450061
Oh, hij was sarcastisch natuurlijk. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 21 juni 2011 @ 11:30:19 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98454824
'Torchwood won't abandon Welsh roots, says Russell T Davies

"The series will air in the US in early July and be shown later in the summer on BBC One."

Dat wordt downloaden. Ik ga niet zitten wachten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:24:39 #135
107652 Quincy5
Back to the future
pi_98459263
Ja, ik dacht al aan downloaden toen eerder op deze pagina gezegd werd dat het een week later zou zijn.
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin dinsdag 21 juni 2011 @ 13:42:39 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98459912
Minimaal een week. De informatie voor de week van 8 juli vermeldt geen Torchwood, en de informatie voor de week erna is nog niet bekend, dus het enige dat wij weten is dat het minimaal de week erna wordt uitgezonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:23:57 #137
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98461645
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet handig, die vertraging in een tijd van internet.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_98468705
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik dan.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:45:32 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98468785
Vanavond weer eens wat afleveringen Blake's 7 kijken.
Zou daar ooit nog een vervolg op komen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:02:43 #140
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_98471845
No 'Torchwood' crossover with 'Doctor Who', says creator
Russell T Davies speaks at the launch for spin-off's new series

http://www.nme.com/filman(...)r-who-says-cr/219431
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:05:43 #141
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98474266
Ik miste Captain Jack trouwens wel in de meest recente aflevering van DW...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 21 juni 2011 @ 19:16:57 #142
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98474765


:o
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:22:41 #143
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98475047
:D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_98479556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:16 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

:o
Lol whut? _O-
If you open your mind too much your brain will fall out
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:17:37 #145
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_98544729
Na gestopt te zijn met kijken nadat David aan z'n einde kwam en Matt doctor werd, ben ik nu toch overstag gegaan en heb ik 2 dagen alle afleveringen van seizoen 5 gekeken _O-
Conclusie: hartstikke goed seizoen, mooie dingen gezien, Amy is leuk met Rory, gehuild bij de aflevering met van Gogh (gaat bij bewaarde afleveringen van verschillende series) Matt is een goeie acteur; een goeie doctor, maar ik blijf het maar een eng mannetje vinden met zijn vierkante hoofd :P

Ik heb de 3 pagina's tot nu nog niet gelezen, maar wanneer gaan we weer verder???
Nu aflevering 1 seizoen 6 kijken *O*
pi_98545202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:17 schreef tass het volgende:
Na gestopt te zijn met kijken nadat David aan z'n einde kwam en Matt doctor werd, ben ik nu toch overstag gegaan en heb ik 2 dagen alle afleveringen van seizoen 5 gekeken _O-
Conclusie: hartstikke goed seizoen, mooie dingen gezien, Amy is leuk met Rory, gehuild bij de aflevering met van Gogh (gaat bij bewaarde afleveringen van verschillende series) Matt is een goeie acteur; een goeie doctor, maar ik blijf het maar een eng mannetje vinden met zijn vierkante hoofd :P

Ik heb de 3 pagina's tot nu nog niet gelezen, maar wanneer gaan we weer verder???
Nu aflevering 1 seizoen 6 kijken *O*
Ik vond David een fantastische Doctor, vind het heel jammer dat hij weg is ;( Maar 'n vriend van mij zei dat Matt een verschrikkelijke Doc is, maar ik vind het wel meevallen :P Seizoen 5 is een stuk beter en zeker de laatste twee afleveringen met de Pandorica _O_
Ben nog niet aan season 6 begonnen maar diezelfde vriend is opeens lyrisch over de eerste paar afleveringen, dus kan niet wachten tot ik daaraan kan beginnen *O* Heb helaas eerst tentamens :P
  Admin donderdag 23 juni 2011 @ 10:42:41 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98545325
We gaan verder in september. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98546913
Ach ja, iedere doctor is wennen. Ik had ook even moeite met David Tennant vlak na Ecclestone. Ergens heeft dat ook wat: Bij iedere regeneratie moet iedereen zich even aanpassen: Publiek, acteurs, scriptschrijvers en de doctor (Je ziet namelijk bij S06 ook dat zowel de verhaallijn als Matts persoonlijke invulling van de Doctor harder van Tennants af gaat wijken).

En dan is er nog de manier waarop Tennant (en Davis) volkomen over the top afscheid nam van zijn rol, in een episode die in alle zin aanvoelde als een Series Finale. Tja, dan heb je als beginnende doctor wel even nodig om je publiek te overtuigen van jouw versie.
  Admin donderdag 23 juni 2011 @ 11:34:39 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98546938
RTD ging elk seizoen verder over de top. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98547243
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:34 schreef Breuls het volgende:
RTD ging elk seizoen verder over de top. :P
Klopt, en dat is niet perse slecht. Maar een iets galantere overdracht had gekund.

Overigens gaat Moff ook steeds verder over de top, met zn convoluted plots - and I like them. Wat ik vooral prettig vind is dat de Deus Ex Machina iets beter verborgen zit tegenwoordig dan bij de spectaculaire grootse twists van RTD (zie bv de telepathic vrijlating van de Doctor in de Harold Saxon finale).
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:08:19 #151
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98558819
Ik ga weer even afscheid nemen van Eccleston. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:03:00 #152
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_98561209
Ik kijk al DW sinds mensenheugenis, ben ergens in halverwege jaren 70 begonnen, maar ik blijf gewoon vinden dat David THE Doctor is. De rest van de acteurs waren ook leuk, en Matt is ook zeker een goeie doctor, maar voor mij is David de personificatie van de doctor. Waarom weet ik ook niet hoor :D
Nou ik erover na zit te denken; misschien dat het met de liefde voor Rose te maken heeft.
Alle doctors hadden wel iemand waar ze van hielden, maar hij hield zoveel van Rose dat ie misschien daardoor wel menselijker werd. Zijn beslissingen in die seizoenen hadden niet meer zoals altijd, alleen maar met hem te maken, maar ook met Rose.
Nogmaals, ik denk dat het met zijn beiing human dus te maken heeft.
Hij is altijd zo gefascineerd door het menselijk ras, en door haar te verliezen aan zijn mortal clone, ervoer hij op dat moment ook iets van menselijkheid.

Volgens mij draaf ik nu door! Hahaha
Al met al, is het en blijft het gewoon een geweldige serie _O_
  Admin zondag 26 juni 2011 @ 15:17:26 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98679325
Titels update:
6.8: Let's Kill Hitler
6.9: Night Terrors
6.11: The God Complex

6.9 is nieuw. In 6.11 speelt David Walliams mee. De aflevering met James Corden is 6.12.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:44:47 #154
64288 Bensel
Ladderzat
pi_98682479
Het zou mij trouwens niet eens verwonderen als de dreamlord nog eens terugkomt ;)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 26 juni 2011 @ 19:15:35 #155
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98687683
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:44 schreef Bensel het volgende:
Het zou mij trouwens niet eens verwonderen als de dreamlord nog eens terugkomt ;)
Ik verwacht nog steeds een beetje dat het eigenlijk de Celestial Toymaker is of aan hem gerelateerd. Aangezien hij ook de Guardian of Dreams is geloof ik.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 26 juni 2011 @ 20:30:28 #156
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_98690840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:03 schreef tass het volgende:
Ik kijk al DW sinds mensenheugenis, ben ergens in halverwege jaren 70 begonnen, maar ik blijf gewoon vinden dat David THE Doctor is. De rest van de acteurs waren ook leuk, en Matt is ook zeker een goeie doctor, maar voor mij is David de personificatie van de doctor. Waarom weet ik ook niet hoor :D
Nou ik erover na zit te denken; misschien dat het met de liefde voor Rose te maken heeft.
Alle doctors hadden wel iemand waar ze van hielden, maar hij hield zoveel van Rose dat ie misschien daardoor wel menselijker werd. Zijn beslissingen in die seizoenen hadden niet meer zoals altijd, alleen maar met hem te maken, maar ook met Rose.
Nogmaals, ik denk dat het met zijn beiing human dus te maken heeft.
Hij is altijd zo gefascineerd door het menselijk ras, en door haar te verliezen aan zijn mortal clone, ervoer hij op dat moment ook iets van menselijkheid.

Volgens mij draaf ik nu door! Hahaha
Al met al, is het en blijft het gewoon een geweldige serie _O_
Ben ik het wel mee eens.
Eccleston was een agressieve Doctor, Tennant was veel vrolijker, tikje ADHD (hyper en snel afgeleid), Smith vind ik een beetje een kopie van Tennant alleen iets té hyper.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:30:36 #157
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98693845
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens.
Eccleston was een agressieve Doctor, Tennant was veel vrolijker, tikje ADHD (hyper en snel afgeleid), Smith vind ik een beetje een kopie van Tennant alleen iets té hyper.
Heb je recent nog afleveringen van Tennant gekeken? Ik vind daar toch wel een heeeeel groot verschil in zitten. Vaak vind ik Tennant ook veel hyperder dan Smith. Smith vind ik meer een excentriekere Doctor.

Dat de Doctor menselijker geworden is door de jaren heen is wel heel duidelijk als je afleveringen van Hartnell (1st) kijkt. Die is veel hartelozer en koeler en heeft er geen probleem mee om even iemand dood te maken als dat goed uit komt. Dan zijn het de companions die zijn geweten spelen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 27 juni 2011 @ 06:21:17 #158
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_98707597
If only

  maandag 27 juni 2011 @ 06:42:11 #159
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98707641
Ik zou hem niet een heel seizoen willen zien, denk ik... eerder een tv-film of zo. Dat zou wel bad-ass zijn ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_98707801
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 06:42 schreef wonderer het volgende:
Ik zou hem niet een heel seizoen willen zien, denk ik... eerder een tv-film of zo. Dat zou wel bad-ass zijn ;)
Waarom niet een heel seizoen ? Zijn acteertalent is ruim - vergelijk zijn rollen in Blackadder maar met House ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 07:37:03 #161
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_98707917
Een doctor moet je minimaal twee of drie seizoenen geven denk ik om de rol echt te laten vormen. Ecclestone had ik ook graag een extra seizoen gezien.
  maandag 27 juni 2011 @ 07:43:23 #162
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98707947
quote:
3s.gif Op maandag 27 juni 2011 07:15 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarom niet een heel seizoen ? Zijn acteertalent is ruim - vergelijk zijn rollen in Blackadder maar met House ;)
Oh, ik ben een Laurie-fan, begrijp me niet verkeerd. Maar ik ben niet zeker of hij het echt een heel seizoen kan dragen. Misschien wel hoor. Hij is natuurlijk goed genoeg om het niet TE veel op House te laten lijken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 27 juni 2011 @ 07:52:44 #163
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_98708027
House is één rol. Ik ga er vanuit dat Laurie een character kan ontwikkelen die compleet los staat van House.
  maandag 27 juni 2011 @ 08:02:34 #165
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98708101
quote:
3s.gif Op maandag 27 juni 2011 07:52 schreef GI het volgende:
House is één rol. Ik ga er vanuit dat Laurie een character kan ontwikkelen die compleet los staat van House.
Maar aan de andere kant zijn de karakters wel vergelijkbaar, dus als je die door dezelfde acteur laat spelen, krijg je ongetwijfeld duidelijke overeenkomsten.

Ik zou er zeker niet op tegen zijn, in ieder geval ;) Al heb ik liever Benedict Cumberbatch of Rufus Sewell ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 27 juni 2011 @ 08:06:35 #166
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_98708127
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant zijn de karakters wel vergelijkbaar, dus als je die door dezelfde acteur laat spelen, krijg je ongetwijfeld duidelijke overeenkomsten.

Ik zou er zeker niet op tegen zijn, in ieder geval ;) Al heb ik liever Benedict Cumberbatch of Rufus Sewell ;)
Het karakter van de dokter is per regeneratie verschillend. Maar ik gok niet dat de rol dan ook een cynische verslaafde kreupele ego maniac gekozen zou worden als specificatie van de nieuwe regeneratie.
  maandag 27 juni 2011 @ 11:59:28 #167
244933 trovey
Nachtoele
pi_98713757
Laurie zit momenteel veel te veel verweven met zijn rol in House...wellicht ooit als House is afgelopen......maar wellicht is de volgende doctor jonger dan deze en niet ouder...ze zijn sinds 2005 steeds jonger geworden (Eccleston/Tennant/Smith) :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 27 juni 2011 @ 12:13:59 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98714211
Michael Caine zoals hij in Is Anybody There? speelde, iemand die oud is, terug kijkt op zijn leven en van veel dingen verschrikkelijk spijt heeft, verbitterd is maar toch probeert aardig te zijn bij tijd en wijlen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin maandag 27 juni 2011 @ 12:17:13 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98714316
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Laurie zit momenteel veel te veel verweven met zijn rol in House...wellicht ooit als House is afgelopen......maar wellicht is de volgende doctor jonger dan deze en niet ouder...ze zijn sinds 2005 steeds jonger geworden (Eccleston/Tennant/Smith) :P
NOG jonger? Asjeblieft niet. Smith is briljant, maar ik vind hem er nog steeds te jong uitzien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 27 juni 2011 @ 12:19:12 #170
244933 trovey
Nachtoele
pi_98714387
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

NOG jonger? Asjeblieft niet. Smith is briljant, maar ik vind hem er nog steeds te jong uitzien.
Ik zie liever ook een dertiger of veertiger ;) ...is voor mij toch geloofwaardiger maar ja het is officieel een kinderserie dus wie weet...straks Doctor Who Junior versie. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 27 juni 2011 @ 12:25:25 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98714594
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zie liever ook een dertiger of veertiger ;) ...is voor mij toch geloofwaardiger maar ja het is officieel een kinderserie dus wie weet...straks Doctor Who Junior versie. :+
Young Dr Who?
Dr Who Babies?

Huiver
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_98714751
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

NOG jonger? Asjeblieft niet. Smith is briljant, maar ik vind hem er nog steeds te jong uitzien.
Dat maakt het contrast alleen maar leuker.

That having been said mag de volgende Doctor idd wel ergens iets ouder zijn. Mid-30 ofzo.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_98715230
Eens met Breuls.
That having been said mag Smith het van mij wel gewoon een aantal jaar uithouden. Dan hebben we vanzelf ook een dertiger als Doctor.

En wat vinden we van het eeuwige gerucht dat de volgende Doctor een vrouw zou kunnen zijn? Het kan, technisch gesproken, maar ik zou er dan heeeeel erg aan moeten wennen.
  maandag 27 juni 2011 @ 12:50:31 #174
244933 trovey
Nachtoele
pi_98715329
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Young Dr Who?
Dr Who Babies?

Huiver
Er zijn voorbeelden van ten over :P ....Doctor Who, his younger years. :+ Kunnen ze nog even vooruit als ze even vastlopen met die regeneraties. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 27 juni 2011 @ 13:03:43 #175
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_98715715
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:46 schreef thijsdetweede het volgende:
Eens met Breuls.
That having been said mag Smith het van mij wel gewoon een aantal jaar uithouden. Dan hebben we vanzelf ook een dertiger als Doctor.

En wat vinden we van het eeuwige gerucht dat de volgende Doctor een vrouw zou kunnen zijn? Het kan, technisch gesproken, maar ik zou er dan heeeeel erg aan moeten wennen.
Maar welke vrouw zou het dan moeten worden?
Over een mannelijke Doctor zijn we het al niet eens (Ik zou voor Cumberbatch gaan)
Joanna Lumley kan in elk geval een enorm sarcastische Doctorette spelen gok ik zo, al is die wel al wat ouder.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:10:13 #176
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_98715910
Dawn French!

Haar man mag de mannelijke versie ook wel doen van mij :D
  maandag 27 juni 2011 @ 13:11:04 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98715946
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar welke vrouw zou het dan moeten worden?
Over een mannelijke Doctor zijn we het al niet eens (Ik zou voor Cumberbatch gaan)
Joanna Lumley kan in elk geval een enorm sarcastische Doctorette spelen gok ik zo, al is die wel al wat ouder.
Ik stel Jane Horrocks voor, speelde oa Little Voice, Bubble in AbFab,

Bij Graham Norton
Verschillende Clips uit verschillende films en series
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:18:47 #178
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98716194
Jason Statham als doctor die vooral gaat joyriden met de TARDIS :D

Ik zou zelf graag Rik Mayall of Eddie Izzard in de rol zien. Allebei meesters van (komische) timing en met al het rennen dat de doctor doet heeft Eddie in elk geval ook geen probleem _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 27 juni 2011 @ 13:21:29 #179
244933 trovey
Nachtoele
pi_98716301
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar welke vrouw zou het dan moeten worden?
Over een mannelijke Doctor zijn we het al niet eens (Ik zou voor Cumberbatch gaan)
Joanna Lumley kan in elk geval een enorm sarcastische Doctorette spelen gok ik zo, al is die wel al wat ouder.
Ik kan me, eerlijk gezegd, niet zo goed een vrouwelijke Doctor voorstellen :{ ....maar ga er toch eens over nadenken. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 27 juni 2011 @ 13:22:22 #180
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98716338
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rik Mayall
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:41:57 #181
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_98717108
Een vrouwelijke Doctor Who is hetzelfde als een Zwarte Piet in regenboogkleuren.
Gewoon niet doen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_98717237
Rik Mayall veto ik (waar het in mijn mogelijkheden ligt) ook graag. Dan ga ik bijzonder veel liever voor Cumberbatch, of misschien wel Branagh.

Welke vrouw? Mja, we komen toch altijd met de bekende namen aan - en die worden het toch niet. Emma Thompson misschien?
  maandag 27 juni 2011 @ 13:58:00 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98717773
Prick Mayall was leuk in the Young Ones, grappig in Bottom, maar eigenlijk zit er in al zijn rollen minder variatie dan in Big Mac's, altijd het zelfde, soms haal ik er eentje en denk ik lekker maar als ik het 3/4 op heb denk ik, wat zit ik eigenlijk te eten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:45:16 #184
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98729725
Benedict *O*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_98729808
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Dit is een plichtsgetrouwe reactie van een oprechte Rik Mayall fan. :P
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_98730427
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Young Dr Who?
Dr Who Babies?

Huiver
We hebben al 2 kinderversies van de serie: Sarah Jane Adventures en de K9 adventures :P Dr Whos lovechild hoeft echt niet :P

En een vrouw MOET een ginger zijn.
pi_98730638
Vrouw en ginger? Dan wist ik 't wel. Tilda!
If you open your mind too much your brain will fall out
  maandag 27 juni 2011 @ 20:14:58 #188
244933 trovey
Nachtoele
pi_98733762
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef Sprouts het volgende:
Vrouw en ginger? Dan wist ik 't wel. Tilda!
[ afbeelding ]
Ze heeft wel wat buitenaards. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin maandag 27 juni 2011 @ 21:30:25 #189
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98737366
Miracle Day begint op BBC One op 14 juli. Da's een donderdag, iets minder dan een week na Starz.

Het wordt dus downloaden voor de ongeduldigen of gewoon wachten tot de donderdag. Wat jullie?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:31:38 #190
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98737430
Downloaden. Eigen schuld hoor, moeten ze maar niet zo'n stomme programmering volgen.

Overigens ga ik beide downloaden want er schijnen verschillen in te zitten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin maandag 27 juni 2011 @ 21:32:16 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98737452
Dat weet je nu al? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:37:46 #192
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98737751
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Breuls het volgende:
Dat weet je nu al? :P
Heb ik ergens gelezen... het zijn niet 100% dezelfde afleveringen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 27 juni 2011 @ 22:29:12 #193
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98741032
Ugh, een vrouwelijke Doctor Who. Breng dan Romana weer terug.
En anders is deze er nog:



De Master als vrouw lijkt me wel interessant trouwens. Maar ja je hebt de Rani ook al natuurlijk.

En Doctor Who is natuurlijk geen kinderserie maar een familieserie. ;) SJA is de kinderserie, net zoals Torchwood de volwassen spin-off is. Ik vraag me soms wel eens af of kinderen seizoen 5 en 6 überhaupt wel kunnen volgen. Ik heb zelf om alles duidelijk te krijgen zo af en toe toch wat terug moeten kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_98741247
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eddie Izzard in de rol zien. Allebei meesters van (komische) timing en met al het rennen dat de doctor doet heeft Eddie in elk geval ook geen probleem _O-
Een doctor in drag, dat is weer eens wat anders! :D
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_98742620
Gewoon Paul McGann nog een keer, heeft nog wat in te halen (en uit te leggen over zijn regeneratie naar 9)

  maandag 27 juni 2011 @ 23:33:00 #196
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98744809
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Young_David het volgende:
Gewoon Paul McGann nog een keer, heeft nog wat in te halen (en uit te leggen over zijn regeneratie naar 9)

[ afbeelding ]
Ik zie dat wel zitten in de vorm van meer films. :)

Doctor Who and the Last Great Time War.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:39:26 #197
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_98751865
quote:
0s.gif [b]Op En anders is deze er nog:

[
Elisabeth Sladen is 19 april overleden. Dus ik denk het niet....
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:13:15 #198
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_98755573
"River" nu bij breakfast op BBC1
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:38:20 #199
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98795693
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 06:39 schreef GI het volgende:

[..]

Elisabeth Sladen is 19 april overleden. Dus ik denk het niet....
:o
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:22:00 #200
244933 trovey
Nachtoele
pi_98798659
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

:o
Had je even gemist als Whovian?....stout stout o|O :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:49:44 #201
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_98802829
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef trovey het volgende:

[..]

Had je even gemist als Whovian?....stout stout o|O :+
:'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:53:03 #202
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_98808541
Yes! Tele2 biedt eindelijk BBC1&2 aan op de digitale kanalen *O*
  maandag 4 juli 2011 @ 19:30:48 #203
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_99033273
More confusion surrounds 'Doctor Who' 2012 broadcast plans
http://www.nme.com/filman(...)012-broadcast/221612
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  Admin maandag 4 juli 2011 @ 19:39:03 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99033581
Dat rumoer was toch sowieso al ontkracht?

By the way: nog een kleine werkweek totdat Starz met TW4 begint. *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 6 juli 2011 @ 23:30:13 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99134861
Let's Kill Hitler: synopsis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persscreening van de aflevering is op 26 augustus, dus de uitzending is dan hopelijk in de eerste helft van september. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:28:39 #206
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_99174216
'Doctor Who' executive to leave the show
One of the team behind the current series is heading for pastures new

http://www.nme.com/filman(...)eave-the-show/222690
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  Admin donderdag 7 juli 2011 @ 22:30:15 #207
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99174350
Hm. Wenger weg, Willis weg. Dit team is minder stabiel dan het RTD-Gardner-Collinson trio. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:13:43 #208
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_99222832
:( zit ik helemaal klaar voor Torchwood.. wordt het (nog) niet uitgezonden op de BBC, jammer.
Maar goed, dan maar downloaden :)
pi_99223009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef SiGNe het volgende:
:( zit ik helemaal klaar voor Torchwood.. wordt het (nog) niet uitgezonden op de BBC, jammer.
Maar goed, dan maar downloaden :)
kan et al?

edit:

uhu!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:22:45 #210
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_99223248
Ja, er is al een torrent beschikbaar... :X
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:07:48 #211
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99225355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef wonderer het volgende:
Ja, er is al een torrent beschikbaar... :X
Dank. * Aan het downloaden is.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:25:36 #212
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_99226224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef wonderer het volgende:
Ja, er is al een torrent beschikbaar... :X
op de HD versie is het meestal wat langer wachten
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:29:23 #213
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99226411
HD versie is al uit. Lage versie nog niet ( voor zo ver ik zie ).
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_99226455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]

op de HD versie is het meestal wat langer wachten
die is er ook :Y heb em net binnen, moet alleen morgen weer vroeg op dus zal em morgen checken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_99228609
Hmm, kan hem nog niet echt vinden. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_99228790
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef Monolith het volgende:
Hmm, kan hem nog niet echt vinden. :P
Hij staat niet bekend als 4x01 :)
Meer mag ik hier waarschijnlijk niet zeggen.

* anoniemelurker is erg benieuwd wat deze halve veramerikanisering op z'n Russel T Davies' zal zijn geworden
pi_99228911
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Hij staat niet bekend als 4x01 :)
Meer mag ik hier waarschijnlijk niet zeggen.

* anoniemelurker is erg benieuwd wat deze halve veramerikanisering op z'n Russel T Davies' zal zijn geworden
Ik had inderdaad ook al wel naar de gangbare benamingen voor afleveringen van tv series gezocht, maar kon het niet vinden :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_99231022
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Hij staat niet bekend als 4x01 :)

Wat wel een beetje vreemd is, want het is toch echt gewoon seizoen 4.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 01:26:25 #219
244933 trovey
Nachtoele
pi_99231097
Als het zo moelijk zoeken is wacht ik wel op meer aanwijzingen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99231330
Beetje creatief zijn hoor, het is gewoon een mirakel op die baai voor de haven van Zweden :)

Maar helaas zijn de seeders gestopt dus je hebt er alsnog weinig aan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 01:22 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Wat wel een beetje vreemd is, want het is toch echt gewoon seizoen 4.
Helemaal mee eens, maar misschien wordt het zo gezien omdat het in Amerika het "eerste" seizoen is en deze ep nu vandaag alleen daar is uitgezonden?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 01:46:01 #221
244933 trovey
Nachtoele
pi_99231562
Ik heb wat gevonden en er zit beweging in...nou ja beweging....in dit tempo is die over een week of 3-4 binnen. *O* :')

Bedankt lurker. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 9 juli 2011 @ 02:38:48 #222
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_99232653
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 01:35 schreef anoniemelurker het volgende:
Beetje creatief zijn hoor, het is gewoon een mirakel op die baai voor de haven van Zweden :)

Maar helaas zijn de seeders gestopt dus je hebt er alsnog weinig aan.

[..]

Helemaal mee eens, maar misschien wordt het zo gezien omdat het in Amerika het "eerste" seizoen is en deze ep nu vandaag alleen daar is uitgezonden?
Tjonge wat wordt er moeilijk gedaan, de file heet Torchwood Miracle Day S01E01 - The New World
het is niet zo dat die hier te downloaden is dus voor brein e.d. is dit gewoon een stukje tekst. :P

En het wordt misschien gezien als spin-off van het orgineel,, ik neem tenminste aan dat de nieuwe naam van de serie Torchwood Miracle Day is.

[ Bericht 61% gewijzigd door SiGNe op 09-07-2011 02:46:44 ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 07:08:51 #223
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_99234248
eztv.it :+

Voor AL uw series.
  Admin zaterdag 9 juli 2011 @ 08:47:37 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99234519
Usenet!

Maargoed, dit topic gaat over de serie, niet over downloaden. Als je niet into downloaden bent moet je even tot donderdag op BBC One wachten.

Zullen we gewoon aanhouden dat dat onze formele datum is en dus elke week de boel tot donderdag in spoilertags doen, of gaat toch iedereen aan de download en maakt het dus niet zo uit?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:09:36 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99234675
Spoilertags, ik download nooit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zaterdag 9 juli 2011 @ 09:18:18 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99234750
Oeh, een advertentie voor Miracle Day was net op de radio. Straks maar even de aflevering kijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 9 juli 2011 @ 11:00:37 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99236184
Gezien! Gaaf. Ziet er goed uit. Voelt nog steeds wel als Torchwood, gelukkig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 9 juli 2011 @ 11:53:12 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99237433
Blog van the Guardian over 4x01: http://www.guardian.co.uk(...)acle-day-episode-one

Review van LA Times: http://www.latimes.com/en(...)0708,0,7037757.story

Variety: http://www.variety.com/re(...)id=32&cs=1&cmpid=RSS|News|LatestNews

Hollywood Reporter: http://www.hollywoodrepor(...)e-day-takes-a-208915

Sommige reviews zijn wat verwarrend; van wat ik eruit opmaak hebben diverse media de eerste drie afleveringen gekregen voor een review, dus sommige verwijzingen komen niet overeen met wat wij simpele kijkers al hebben gezien.

[ Bericht 65% gewijzigd door Breuls op 09-07-2011 12:14:54 ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:24:22 #229
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_99240450
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:47 schreef Breuls het volgende:
Zullen we gewoon aanhouden dat dat onze formele datum is en dus elke week de boel tot donderdag in spoilertags doen, of gaat toch iedereen aan de download en maakt het dus niet zo uit?
Tja, het is nu officieel een US serie en met US series hoef je geen spoilertags meer te plaatsen als ze te downloaden zijn.
pi_99241000
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:00 schreef Breuls het volgende:
Gezien! Gaaf. Ziet er goed uit. Voelt nog steeds wel als Torchwood, gelukkig. :)
Iets meer 'tieten, schieten en helikopters', maar nog steeds Torchwood inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:04:56 #231
133369 Jivis
Critikut
pi_99245011
Ook gezien net. De invloeden van Starz zijn duidelijk te herkennen, maar het overheerst niet gelukkig. Toffe scene met die heli ook. Jammer dat ze er geen dubbele premiere van hebben gemaakt, want dit was wel zo'n typische introductie aflevering.

Kreeg even kippenvel toen Captain Jack uit de schaduw stapte O+.
Amen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:06:31 #232
133369 Jivis
Critikut
pi_99245047
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:47 schreef Breuls het volgende:
Usenet!

Maargoed, dit topic gaat over de serie, niet over downloaden. Als je niet into downloaden bent moet je even tot donderdag op BBC One wachten.

Zullen we gewoon aanhouden dat dat onze formele datum is en dus elke week de boel tot donderdag in spoilertags doen, of gaat toch iedereen aan de download en maakt het dus niet zo uit?
Wat is dat voor onzin, de aflevering is toch al gewoon in Amerika uitgezonden?
Amen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:12:21 #233
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_99245235
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Iets meer 'tieten, schieten en helikopters', maar nog steeds Torchwood inderdaad.
Voor de BBC komt er een andere versie schijnt, daar zullen ze de tieten misschien uit hebben gehaald.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:13:55 #234
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99245279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Voor de BBC komt er een andere versie schijnt, daar zullen ze de tieten misschien uit hebben gehaald.
En een waarschuwing vooraf, this episode contains flashing
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zaterdag 9 juli 2011 @ 16:19:50 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99245472
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Voor de BBC komt er een andere versie schijnt, daar zullen ze de tieten misschien uit hebben gehaald.
Welke tieten?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:23:09 #236
133369 Jivis
Critikut
pi_99245578
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Welke tieten?
^^ Wat hij zegt.
Amen.
pi_99247449
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Welke tieten?
Niet letterlijk, maar ik kreeg toch wel de indruk dat ze probeerden het gehalte aantrekkelijke vrouwen iets op te krikken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:16:55 #238
133369 Jivis
Critikut
pi_99247598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet letterlijk, maar ik kreeg toch wel de indruk dat ze probeerden het gehalte aantrekkelijke vrouwen iets op te krikken.
Die blonde is nice ja :D. Vond de acteerkwaliteiten van de Amerikaanse cast wat tegenvallen eerlijk gezegd. CIA chief is wel tof.
Amen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:23:22 #239
244933 trovey
Nachtoele
pi_99249687
Was trouwens wel grappig om te zien dat die baby in ieder geval wel gehoorbescherming op had :') ....wel handig als je op de arm van de moeder zit die op dat moment bezig is om een pistool leeg te schieten :Y) ......en ook nog duidelijk te zien dat de baby een meisje was....roze gehoorbescherming. _O-
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:36:43 #240
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_99251799
Interessant begin van het nieuwe seizoen, baby met gehoorbescherming was inderdaad erg grappig :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:43:24 #241
244933 trovey
Nachtoele
pi_99251978
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:36 schreef SiGNe het volgende:
Interessant begin van het nieuwe seizoen, baby met gehoorbescherming was inderdaad erg grappig :)
Kind was ook :7 ....bleef gewoon 8-) kijken terwijl in de tussentijd bij iedereen de kogels om de oren vlogen....probeer dat in werkelijkheid maar eens. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:44:49 #242
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99261414
Duidelijk een amerikaanse Torchwood. Benieuwd naar de volgende afleveringen. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef trovey het volgende:
Was trouwens wel grappig om te zien dat die baby in ieder geval wel gehoorbescherming op had :') ....wel handig als je op de arm van de moeder zit die op dat moment bezig is om een pistool leeg te schieten :Y) ......en ook nog duidelijk te zien dat de baby een meisje was....roze gehoorbescherming. _O-
:D O+

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:53:19 #243
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99261726
Nog een review

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 10 juli 2011 @ 00:17:06 #244
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99262556
Mooie subtiele touch vond ik de FBI-naam die Jack zichzelf had gegeven _O_
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 10 juli 2011 @ 07:20:03 #245
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_99268366
Owen Harper O+
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_99279128
If you open your mind too much your brain will fall out
  zondag 10 juli 2011 @ 15:49:38 #247
4162 Lord Katundro
Jabba&Scully
pi_99280918
:D Ik wist helemaal niet dat Torchwood weer begonnen is. Gelijk maar even downloaden ^O^
I am happy
pi_99289719
ummm, is torchwood nou een amerikaanse serie geworden?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 10 juli 2011 @ 19:47:04 #249
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_99289974
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:39 schreef Slayage het volgende:
ummm, is torchwood nou een amerikaanse serie geworden?
Deels, het word gemaakt door een samenwerking van BBC Worldwide en Starz.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:42:07 #250
4162 Lord Katundro
Jabba&Scully
pi_99292499
Ik had begrepen dat de BBC volgende week dezelfde aflevering laat zien maar die aflevering is dan iets anders ofzo? :? Hoe zit dat precies? :?
I am happy
  Admin zondag 10 juli 2011 @ 21:57:55 #251
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99296782
Dat weten we zodra die is uitgezonden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 10 juli 2011 @ 22:03:29 #252
4162 Lord Katundro
Jabba&Scully
pi_99297086
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef Breuls het volgende:
Dat weten we zodra die is uitgezonden. :)
Ok :D

Wanneer wordt ie uitgezonden op BBC? :@
I am happy
pi_99305825
Donderdag.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:57:57 #254
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_99333400
:D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_99337668
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ] :D
Mwehe, sad Ten. Moar!
If you open your mind too much your brain will fall out
  maandag 11 juli 2011 @ 21:06:08 #256
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_99337697
http://www.bbc.co.uk/programmes/b012mbqm
quote:
Thursday, 21:00 on BBC One
dus donderdag om 22.00 nl tijd.

tevens tvp voor mezelluf.
Er is leven na de lach.
pi_99440343
Hij is goed in multi-tasking:
pi_99445604
Matt Smith was bijna prof voetballer toch ?
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 09:38:27 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99445634
Vanavond, 10 uur, BBC One: Torchwood.

Ik ga gewoon nog een keer kijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_99447050
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:38 schreef Breuls het volgende:
Vanavond, 10 uur, BBC One: Torchwood.

Ik ga gewoon nog een keer kijken. :)
Ben benieuwd of die heel anders is :D. (verwacht van niet eigenlijk)
Amen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:55:34 #261
244933 trovey
Nachtoele
pi_99449728
Als ze rekening met kinderen willen houden dan weet ik in ieder geval 1 scene die kan sneuvelen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 11:58:39 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99449828
Het is post-watershed, dus ik neem aan van niet. De serie is ook niet bedoeld voor kids. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 11:59:42 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99449861
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:51:03 #264
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_99454586
Vanavond TW *O*
Ik download ook niet, die vier dagen kan ik nu nog wel wachten. Maar misschien naarmate de serie vordert niet meer :)
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 21:37:51 #265
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99477559
Nog iets meer dan 20 minuten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 22:58:44 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99482554
En voorbij.

Er vielen me geen verschillen op; kan dus niet zeggen of die er zijn. Wel was er na de laatste scène en voor de aftiteling een montage van beelden uit de komende afleveringen. Die zat er in de Starz versie niet bij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:02:54 #267
244933 trovey
Nachtoele
pi_99482788
Dat was, naar mijn weten, ook het enige verschil.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 23:05:54 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99482955
Wat ik me intussen even bedacht: was dat stiekem Bad Wolf Bay? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 23:24:38 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99483915
Even uitgezocht; nee dat was een ander strand.

A = Rhossili (strand bij Gwen & Rhys)
B = Southerndown (Bad Wolf Bay)

Maar het scheelt niet veel. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:41:49 #270
244933 trovey
Nachtoele
pi_99484781
Trouwens nog even een opmerking: In dat archief/die loods of wat het ook was zat een man achter een bureau die was neergeschoten (en lekker bloed zat te pruttelen) door die vent die zichzelf opblies.......die man ontbreekt verder helemaal in het verhaal....toch raar, die moet er niet ongeschonden uit zijn gekomen maar moet nog steeds leven. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 23:42:42 #271
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99484819
Correct, maar er viel over hem vast niks boeiends te melden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:47:00 #272
244933 trovey
Nachtoele
pi_99484998
Dat soort dingen valt mij nou gewoon op :') ...zit je daar als figurant je best te doen in die seconden ben je gewoon kannonnenvlees maar dan levend. ;( :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 14 juli 2011 @ 23:50:10 #273
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99485146
Dat weet je van tevoren. :P

En hij had tekst, dus hij was geen figurant. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 15 juli 2011 @ 00:31:01 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99486747
Leuke review: http://tachyon-tv.co.uk/2011/07/starz-and-gripes/

Stipt goeie punten aan, ook, hoewel soms een beetje te picky.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:08:07 #275
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99492099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef trovey het volgende:
Trouwens nog even een opmerking: In dat archief/die loods of wat het ook was zat een man achter een bureau die was neergeschoten (en lekker bloed zat te pruttelen) door die vent die zichzelf opblies.......die man ontbreekt verder helemaal in het verhaal....toch raar, die moet er niet ongeschonden uit zijn gekomen maar moet nog steeds leven. :')
Hij was waarschijnlijk van het zelfde team als de helicopter en het wandelaarsechtpaar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:38:48 #276
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_99492611
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij was waarschijnlijk van het zelfde team als de helicopter en het wandelaarsechtpaar
Hij was waarschijnlijk gewoon een desk clerk van de CIA die in het verhaal er verder niet toe deed.

Ik vond het een beetje matig eerlijk gezegd. Te weinig Torchwood-sfeer. Misschien ook wel omdat ongeveer driekwart van de aflevering zich in Amerika afspeelde zonder al te veel bemoeienis van de originele Torchwoodlui. We zien volgende week wel...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:40:46 #277
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99492651
Het had niets van torchwood en wat torchwood leuk maakte.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:47:26 #278
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_99492783
Inderdaad. Er zijn inmiddels ook gewoon teveel castmembers vermoord. Het lijkt Whedonverse wel: je neemt een karakter dat iedereen leuk vindt... BAM vermoord.
Ik mis Ianto :(

En die Rex die op Wales en de Severn bridge zat te schelden.. eh.. alsof er geen tolbruggen in Amerika zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door SuperPoekie op 15-07-2011 10:02:15 ]
pi_99493174
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:47 schreef SuperPoekie het volgende:
Inderdaad. Er zijn inmiddels ook gewoon teveel castmembers vermoord. Het lijkt Whedonverse wel: je neemt een karakter dat iedereen leuk vindt... BAM vermoord.
Ik mis Ianto :(
Ik vind het tot nu toe ook maar matig. Maar misschien wordt het beter. Zo'n eerste aflevering is niet altijd geweldig...

Oh btw:
* Wild_Snake meld zicht als Doctor Who/Torchwood fan!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:10:52 #280
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_99493356
Wat me nog wel het meest irriteerde was toen Jack dat grietje een flesje water met Retcon gaf.. dat hij haar moest vragen om te vragen wat Retcon was. Net of ze haar tekst was vergeten.
  Admin vrijdag 15 juli 2011 @ 10:16:20 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99493458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:10 schreef SuperPoekie het volgende:
Wat me nog wel het meest irriteerde was toen Jack dat grietje een flesje water met Retcon gaf.. dat hij haar moest vragen om te vragen wat Retcon was. Net of ze haar tekst was vergeten.
Dat vond ik juist leuk. Het is als the Doctor die verwacht dat een nieuweling "it's bigger on the inside!" roept. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:22:59 #282
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_99493591
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat vond ik juist leuk. Het is als the Doctor die verwacht dat een nieuweling "it's bigger on the inside!" roept. :)
Dan was de dialoog gewoon niet goed geschreven. Het kwam gewoon knullig over.
  Admin vrijdag 15 juli 2011 @ 10:25:16 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99493645
Nee, vind ik niet. Jack is ruim 2000 jaar oud, waarvan hij ergens tussen de 150 en 200 jaar echt geleefd heeft en al erg lang bij TW in dienst is. Hij verwacht die vraag, wil het graag zeggen en Esther was al wat suffig, dus hij hielp haar met de volgende logische vraag.

Da's juist een leuk dialoog-dingetje. Als je haar zelf "what's retcon" laat vragen zonder dat hij het voorzegt, is het veel meer cliché.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:39:48 #284
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_99494015
Toch, als ik bij de Doctor iemand hoor zeggen 'It's bigger on the inside" zit ik niet op de bank van aah, wat slecht, en hier wel. Het was gewoon knullig, te snel achterelkaar.

Anyway, ik hoop dat deze serie wat meer sfeer krijgt, want dit was echt niet de Torchwood die we van de BBC gewend waren.
Wat ik wel leuk vond was dat ze Andy nog even lieten terugkomen. Rhys blijft een beetje een sta-in-de-weg.
  Admin vrijdag 15 juli 2011 @ 11:01:53 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99494549
Rhys is juist goed! Ik zat tijdens het kijken nog te denken dat het goed is dat ze later besloten hebben hem niet dood te laten gaan in de finale van seizoen 1, omdat hij zoveel toevoegt aan Gwens situatie. Hij staat z'n mannetje en weet evenwicht aan haar handelen toe te voegen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:16:12 #286
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_99494939
Haha, we zijn het overal over oneens of niet :)
Naja, behalve dan dat Doctor Who gaaf is :)
pi_99499568
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:16 schreef SuperPoekie het volgende:
Haha, we zijn het overal over oneens of niet :)
Naja, behalve dan dat Doctor Who gaaf is :)
En ik deel jullie beider meningen :P

Ik vond het wel grappig van het flesje Retcon, maar ik vind Rhys wel in de weg staan....

"It's bigger on the inside" komt in heel veel varianten terug bij Doctor Who, dat maakt het zo interessant. Zeker als ze ergens in de series met Rose met een takelwagen vol aan de TARDIS staan te trekken. _O_
  Admin zaterdag 16 juli 2011 @ 11:01:45 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_99534623
Tweede aflevering gezien. Er wordt wat meer bekend, da's wel interessant, maar ik heb het idee dat de serie zichzelf te serieus neemt. Als dat aanhoudt wordt het vervelend om naar te kijken. Maar dat moeten we nog zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:41:25 #289
133369 Jivis
Critikut
pi_99535445
Zo lekker de nieuwe kijken.
Amen.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:58:19 #290
133369 Jivis
Critikut
pi_99541340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:01 schreef Breuls het volgende:
Tweede aflevering gezien. Er wordt wat meer bekend, da's wel interessant, maar ik heb het idee dat de serie zichzelf te serieus neemt. Als dat aanhoudt wordt het vervelend om naar te kijken. Maar dat moeten we nog zien. :)
Laatste kwartiertje, met de ontsnapping, was toch niet echt serieus te noemen :D.

Vond het wel weer tof, alleen kwam het wat langzaam op gang.
Amen.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 16:05:47 #291
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99543948
Ben halverwege en moet mijzelf bedwingen het niet uit te zetten. Alles mbt die seriemoordenaar ( en CIA ), hoe tenenkrommend. :'(

Ok, alles mbt de amerikanen is om te huilen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 16 juli 2011 @ 16:36:09 #292
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99545346
Gwen. O+
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_99545388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:05 schreef yavanna het volgende:
Ben halverwege en moet mijzelf bedwingen het niet uit te zetten. Alles mbt die seriemoordenaar ( en CIA ), hoe tenenkrommend. :'(

Ok, alles mbt de amerikanen is om te huilen.
Eens.
I am happy
pi_99545409
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:36 schreef yavanna het volgende:
Gwen. O+
Ook eens. O+
I am happy
  zondag 17 juli 2011 @ 02:14:15 #295
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_99568156
Het is duidelijk een andere serie geworden tot nu toe, het grote plot is interessant maar alles wordt zo enorm lang gerekt dat het een tikje saai wordt.
Die CIA miep op het einde met haar hoofd achterstevoren was ook niet echt nodig trouwens.

Ik denk dat de serie pas interessant gaat worden als ze duidelijke vijand krijgen en gaan vechten voor leven en dood, volgende week misschien?
  zondag 17 juli 2011 @ 02:40:16 #296
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_99568608
Grootste bezwaar is de traagheid, inderdaad. En het Amerikaanse, I guess.Maar verder wel amusant.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 17 juli 2011 @ 03:29:12 #297
244933 trovey
Nachtoele
pi_99569263
Ik heb me wel vermaakt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99571570
Ik moet zeggen dat de tweede aflevering van Torchwood een stuk beter was.
pi_99580920
Zo, dit was dus de McGuyver editie. Eigenlijk is er deze hele aflevering geen flikker gebeurd. Beetje jammer.
  zondag 17 juli 2011 @ 16:30:04 #300
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_99581824
Geen idee of de Amerikanen Torchwood verder kennen dus misschien dat er daarom zo'n lange introductie is?
En het heet denk ik ook niet voor niets Torchwood: Miracle Day, dat lijkt me aan te geven dat het toch een directe spinoff is.
  maandag 18 juli 2011 @ 08:10:52 #301
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99608669
Lieve foto. O+

~Cheer up, the worst is yet to come.~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')