Dat vind ik te ver gaan, ik had sepo en hoop dat ze mij nu een pm stuurt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel PM's TS krijgt n.a.v. dit topic.
Misschien moet ik eens aan de vrouw hahaquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Beardy het volgende:
Kwiwi, je kunt je ex het best loslaten nadat je die aan de enkels over de balustrade van het balkon hebt getild?
Zo Nidori ben je nu toe aan een echte man?
Mits 12+ verdiepingen hoog uiteraard. Zekere voor het onzekere nemenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Beardy het volgende:
Kwiwi, je kunt je ex het best loslaten nadat je die aan de enkels over de balustrade van het balkon hebt getild?
0? Of zijn er zulke wanhopigen bij dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel PM's TS krijgt n.a.v. dit topic.
Hallo waar denk je dat je zit?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:33 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
0? Of zijn er zulke wanhopigen bij dan?
Als ze in het loslaten van de ex topic komt kunnen we haar waarschijnlijk van de markt halen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mits 12+ verdiepingen hoog uiteraard. Zekere voor het onzekere nemen
Wij hadden in het Wos-forum een keer 'een vrouw op bezoek' binnen 15 minuten was haar fotoboek 70 keer bekeken waaronder sommige users 3 keerquote:Op zondag 5 juni 2011 15:34 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
Hallo waar denk je dat je zit?
Is de paus katholiek?
Als je deze forums trollt om mensen zoals hier te pm en heb je wel een heel erg lage eigenwaardequote:Op zondag 5 juni 2011 15:34 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
Hallo waar denk je dat je zit?
Is de paus katholiek?
Geen stevige, wel zachtequote:Op zondag 5 juni 2011 15:34 schreef Nidori het volgende:
Ik hoef nu echt geen nieuwe hoor, wel stevige schouders om op uit te huilen
Ik zou persoonlijk kiezen voor uithuilen in een zakdoek, geeft minder troep.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:34 schreef Nidori het volgende:
Nooit meer? Was hij zo speciaal?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:34 schreef Nidori het volgende:
Mja kan zijn, beter honderd blauwtjes en één chick als geen blauwtjes en geen chick zullen ze wel denken. Ach ja, ieder zijn manier toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je deze forums trollt om mensen zoals hier te pm en heb je wel een heel erg lage eigenwaarde
Dat is ook niet typisch iets bij vrouwen hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, dat denkt elke vrouw nadat ze is gedumpt... Tot ze een nieuwe 'ware' tegenkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |