Ik altijd het tegenovergestelde van honger.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik krijg altijd honger van die epicmealtime videos
Braakneiging?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik altijd het tegenovergestelde van honger.
Okay, nee zou ik ook maar niet doen. Maar bijna alles wat ermee gebeurt kun je claimen, dus eigenlijk zijn je zorgen ongegrond!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Houten vloerDus daar kun je ook niet echt lang drinken ofzo op laten liggen
Klopt. Wij hebben al 1x geld gekregen om hem te laten vervangen door een vlekje ergens door brandschade.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, nee zou ik ook maar niet doen. Maar bijna alles wat ermee gebeurt kun je claimen, dus eigenlijk zijn je zorgen ongegrond!
Daar zou ik niet intrappen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Wij hebben al 1x geld gekregen om hem te laten vervangen door een vlekje ergens door brandschade.Alleen dat vlekje ziet er net zo uit als die donkere stipjes die er sowieso al op zitten, dus is toen niet vervangen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef Gridlok het volgende:
bijna al die bachelor frogs zijn toegepast op mij
Ik ben zelfs zo iemand die na elke paar zinnen cmd+s doetquote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik sla ook steeds om de 5 minuten op. Als ik dit kwijt raak ga ik echt dood
Als ik naast de pot pis dan dip ik gewoon mijn sok erin. gaat toch de was inquote:
Ik ook, want macbookproquote:Op zondag 5 juni 2011 18:40 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo iemand die na elke paar zinnen cmd+s doet
hahaha nee dat doe ik niet manquote:Op zondag 5 juni 2011 18:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Als ik naast de pot pis dan dip ik gewoon mijn sok erin. gaat toch de was in![]()
dames; jullie vriendje doet dit ook!
Niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Als ik naast de pot pis dan dip ik gewoon mijn sok erin. gaat toch de was in![]()
dames; jullie vriendje doet dit ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |