Ik doelde eigenlijk op zero en chaiquote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben natuurtalent vriend, dat jij elke avond door je papa werd voorgelezen over sexboekjes waarna hij je nog een praktijkervaring gaf hoef je niet op mij af te bitchen
''vaak per definitie''quote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Fokkers zijn vaak per definitie autistisch
Doel je op mij, dan doel je ook op buffaloquote:
Je holmaat?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doel je op mij, dan doel je ook op buffalo
ntb4evah
Haan33 denkt dat hij 4 VWO doet, hij weet dat we hem sowieso niet serieus nemen, laat staan z'n enorm slechte beheersing van het Nederlands. Gewoon uitlachten die puistenbergquote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef honkhonk het volgende:
[..]
''vaak per definitie''
Wat is het nou dan?
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Monco10 het volgende:
TS is lelijk, komt niet aan de man en uit op deze manier haar frustraties
Haha, jij besteedt wel heel veel aandacht aan mijn Nederlands? Kijk eerst in de spiegel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Capi het volgende:
[..]
Haan33 denkt dat hij 4 VWO doet, hij weet dat we hem sowieso niet serieus nemen, laat staan z'n enorm slechte beheersing van het Nederlands. Gewoon uitlachten die puistenberg
Och och. De frustratie.quote:
Ik volg jullie nevendiscussie niet zo, maar was jij niet degene die begon over de taalbeheersing van andere users?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Haha, jij besteedt wel heel veel aandacht aan mijn Nederlands? Kijk eerst in de spiegel.
Ik kom nog wel eens buiten ja, jij niet zo te zien.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Och och. De frustratie.
Zeg monc, houd je er nog hobby's op na of is het gewoon de hele dag tandenknarsen en potloden breken van ergernis?
Ja, maar er zijn mensen die het hele topic volspammen met kritiek over -dtquote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Och och. De frustratie.
Zeg monc, houd je er nog hobby's op na of is het gewoon de hele dag tandenknarsen en potloden breken van ergernis?
[..]
Ik volg jullie nevendiscussie niet zo, maar was jij niet degene die begon over de taalbeheersing van andere users?
Haha doe ik zo vaak, als jij het doet ga je zeker huilend naar je bed wetende dat je qua uiterlijk gezien gefaald bentquote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Haha, jij besteedt wel heel veel aandacht aan mijn Nederlands? Kijk eerst in de spiegel.
Spelling trol.quote:
Had je er maar niet zelf over moeten beginnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn mensen die het hele topic volspammen met kritiek over -dt
Geweldige comeback die je nu maakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens buiten ja, jij niet zo te zien.
Je snapt wel meer dingen niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij van miljoenen zaadjes de snelste bent geweest...
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Onnozelaar het volgende:
Meen je dat nou?
Piemels zijn juist mooooooooooooi, zelfs slap.
Echt, ik vind het mannelijk geslachtsorgaan zo fascinerend.
Waarschijnlijk 14, de perfecte leeftijd voor een vader die haar dochter wilt ontdekken.quote:
Over pak 'm beet gesproken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Over nat gesproken, jij bent echt nog zo nat achter de oren op elk gebied... doe jezelf een plezier en log uit voor de komende pak em beet 20 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Fraech het volgende:
[..]
Over pak 'm beet gesproken.WauwwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Fraech het volgende:
[..]
Over pak 'm beet gesproken.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |