Als ik iets wil betekend het niet dat ik daar mijn hele avond naar ga inrichten. Ik zie het gewoon als een extraatje.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Wie niet. Maar als je single bent, en wat van je vrienden ook dan wil je soms toch ook wel eens wat? Of ben jij er zo een die ''grappig'' gaat lopen doen als een van je vrienden met een meisje aan het praten is?
plus dat als ik hierr uit ga dan lopen er toch altijd wel 2/3 backup chicks van mij rondquote:Op zondag 5 juni 2011 15:13 schreef Fraech het volgende:
[..]
Als ik iets wil betekend het niet dat ik daar mijn hele avond naar ga inrichten. Ik zie het gewoon als een extraatje.
Jij bent zeker de womanizer van 020?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
plus dat als ik hierr uit ga dan lopen er toch altijd wel 2/3 backup chicks van mij rond
woon niet in 020quote:
Heb ik dan ook nergens beweerd. Chicks vinden grammatica trouwens ook kk geil, als je daar wat meer op let pull je waarschijnlijk nóg meer pussy dan je nu al doet.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:13 schreef Fraech het volgende:
[..]
Als ik iets wil betekend niet dat ik daar mijn hele avond naar ga inrichten. Ik zie het gewoon als een extraatje.
mensen die chicks regelen die slim genoeg zijn voor de tegenwoordige tijd is t regelquote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Heb ik dan ook nergens beweerd. Chicks vinden grammatica trouwens ook kk geil, als je daar wat meer op let pull je waarschijnlijk nóg meer pussy dan je nu al doet.
mensen met gemiddeld 12 berichten per dag op FOK! die zich nog steeds voordoen als straatsoldaatquote:Op zondag 5 juni 2011 15:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mensen die chicks regelen die slim genoeg zijn voor de tegenwoordige tijd is t regel
eet maar nog een boterhammetje met je eigengemaakte kaas, alsof een besnijdenis per definitie slecht isquote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Mensen die nog in de middeleeuwen leven
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Capi het volgende:
[..]
eet maar nog een boterhammetje met je eigengemaakte kaas, alsof een besnijdenis per definitie slecht is
Pest TS niet zo!quote:
20 per dag hier, ik heb dus ook geen leven verder?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef honkhonk het volgende:
[..]
mensen met gemiddeld 12 berichten per dag op FOK! die zich nog steeds voordoen als straatsoldaat!
Hoe kan je nou packs moven en zoveel fokken?
gemiddeld 12 berichte is niet zo super veel van man 1 discussie en je zit daar al opquote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef honkhonk het volgende:
[..]
mensen met gemiddeld 12 berichten per dag op FOK! die zich nog steeds voordoen als straatsoldaat!
Hoe kan je nou packs moven en zoveel fokken?
quote:
Wel als je er niet zelf voor hebt gekozen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Capi het volgende:
[..]
eet maar nog een boterhammetje met je eigengemaakte kaas, alsof een besnijdenis per definitie slecht is
Medische noodzaakquote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Wel als je er niet zelf voor hebt gekozen.
haha omdat anders een wat vuil in komt?quote:
Klopt, ja. Als je met iemand staat te praten hoor je het verschil. Echt een afknapper.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Heb ik dan ook nergens beweerd. Chicks vinden grammatica trouwens ook kk geil, als je daar wat meer op let pull je waarschijnlijk nóg meer pussy dan je nu al doet.
Je kan niet én connecten op de street én elke dag FOK!en. Het is het een of het ander, en jij doet sowieso niet ter zake in deze discussie. Tenzij je opium smokkelt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
20 per dag hier, ik heb dus ook geen leven verder?
iPhone 4 voor de smatjes, BB voor de deals?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gemiddeld 12 berichte is niet zo super veel van man 1 discussie en je zit daar al op
daar komt bij dat ik dit bericht gewoon stuur vanaf die oekoe van de straattie
deze bericht is verzonden van mijn iPhone 4
Haha, alleen omdat ik niet waardeerde dat jij het voor me 'opnam' ga je nu haten?quote:
Kijk naar eerste post.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, alleen omdat ik niet waardeerde dat jij het voor me 'opnam' ga je nu haten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |