SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Joh , je hebt in ieder geval een stap gezet dus en nu dus vaker de stap kan zetten om iemand mee uit te vragen. Dus er zullen vast wel meer dates komen met meiden die je leuk vind.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn date van gisteren vond mij IRL toch wat tegen vallen. En ik haar ook eigenlijk wel een beetje. Maar ik hoopte dat het met wat tijd wel zou veranderen. Niet dus. Meer dan vriendschap zit er niet.
Dat is waar. Maar het kwam toch over als een heel aardige jongen? Niet iemand waarbij je gelijk zoiets hebt van "wat is dat een rare vogel". Dan zal het vast wel meevallen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een zetje in de juiste richting. Nu is het natuurlijk wel zo dat de mensen op de meet extra begripvol zijn voor hem en zijn situatie. De rest van de wereld kan wel eens wat minder mild zijn.
Inderdaad. Ik was er eigenlijk zelf verbaasd van dat ik zo goed met iemand kon praten. Ik had altijd het idee dat ik dat nooit zou kunnen. Dus dat is sowieso al een boost voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh , je hebt in ieder geval een stap gezet dus en nu dus vaker de stap kan zetten om iemand mee uit te vragen. Dus er zullen vast wel meer dates komen met meiden die je leuk vind.
Dat is dan ieder geval een winst, en dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was er eigenlijk zelf verbaasd van dat ik zo goed met iemand kon praten. Ik had altijd het idee dat ik dat nooit zou kunnen. Dus dat is sowieso al een boost voor mijn zelfvertrouwen.
Zo zie ik het ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan ieder geval een winst, en dat is het belangrijkste.
Okay, die ervaring heb je alvast in je zak - Op naar de volgende, zou ik dan zeggenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was er eigenlijk zelf verbaasd van dat ik zo goed met iemand kon praten. Ik had altijd het idee dat ik dat nooit zou kunnen. Dus dat is sowieso al een boost voor mijn zelfvertrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Okay, die ervaring heb je alvast in je zak - Op naar de volgende, zou ik dan zeggenmmm ja dat klinkt wel makkelijk zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:x Was het maar zo makkelijk.
Oh ja en dat is?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Kut.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn date van gisteren vond mij IRL toch wat tegen vallen. En ik haar ook eigenlijk wel een beetje. Maar ik hoopte dat het met wat tijd wel zou veranderen. Niet dus. Meer dan vriendschap zit er niet.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
huh welk mysterie ??? Oh ik ben opgelucht geen hatemail op mijn berichtje gehad aan hem , wat meestal wel goed is. Geen nieuws in dat geval met hem is goed nieuws en nu maar afwachten of die zelf inderdaad op me af komt stappen om met me te praten.
Nou , ik denk dat ze wel een beetje gelijk heeft , niet alleen qua daten maar ook qua contacten als je het eenmaal aangegaan bent en de eerste stap heb gezet komen er meerdere en uiteindelijk word het steeds makkelijker.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm ja dat klinkt wel makkelijk zo:x Was het maar zo makkelijk.
Oh ja en dat is?
Dat is zeker waarquote:Op zondag 5 juni 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou , ik denk dat ze wel een beetje gelijk heeft , niet alleen qua daten maar ook qua contacten als je het eenmaal aangegaan bent en de eerste stap heb gezet komen er meerdere en uiteindelijk word het steeds makkelijker.
Welke kerk is dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:16 schreef heloef het volgende:
Toepasselijke TT aangezien ik nu in de kerk zit.
Er zit trouwens hier een hele leuk vrouw het is een moeder van twee kinderen en ze is een jaar of 35 dat wel.
Ik had vaak kleurpotloden bij mij....quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb nog kerktrauma's van vroeger . Ik vond het echt niets.
M'n ouders zijn niet gelovig en ben ze eeuwig dankbaar dat ze me dat bespaard hebbenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Hier nog een. Sinds ik enige sinds zelfbewust voelde ik mij daar totaal niet thuis. Voor mij gevoel klopte de bijbel en het hele geloof niet. Toen was ik 8 ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Huh, wat zijn jullie wezen doen?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef -Engel- het volgende:
Met toestemming van Tijntje... een verslag met bevindingen en adviezen n.a.v. een vraag ergens in de topics van Singles/Datingsiteservaringen.
Datum: vrijdag 3 juni 2011
Tijd: 12:00
Wie: TijnBrein
Adviseur/coach: -Engel-
Slippers? Gatverdamme, ik hoop dat je hem niet aanraadt om die dingen te dragen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef -Engel- het volgende:
Met toestemming van Tijntje... een verslag met bevindingen en adviezen n.a.v. een vraag ergens in de topics van Singles/Datingsiteservaringen.
1ste indruk:
Zag me aan komen lopen en bleef daar toen niet staan, maar liep gelijk op mij af. ( +) Geen hippe slippers maar van die jezusdingen(-)
Pff. Loop regelmatig op teenslippers, niks mis mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:46 schreef Supersoep het volgende:
Slippers? Gatverdamme, ik hoop dat je hem niet aanraadt om die dingen te dragen.
Kleding en stijl advies geven aan mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Huh, wat zijn jullie wezen doen?
Sorry als ik dit eerder gemist heb, maar jij en Tijn hebben elkaar ontmoet zodat hij jou advies kon geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |