Zo zakje, daar zit zo pakket 'Good Noodles' in.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:35 schreef loecje het volgende:
wat eet je daarbij dan?
of gewoon alleen zo'n zakje?
Vind ik heel erg meevallen, die bakjes van good noodles zijn ook 80ct of iets en die zijn niet echt lekker.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef RijstNatie het volgende:
Alleen cup noodles zijn toch de beste, alleen dan betaal je er ook grof voor.
1,20 per cup ofso of 1 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Groentesmaak is wel te doen.
Maar Indomie blijft het lekkerst.
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vind deze nog altijd de lekkerste:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
oei! Na 5-6 min koken kun je t niet meer doorroeren maar wordt het een zware meelbrei, niet lekker meerquote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef Lord Katundro het volgende:
1 van mijn favorieten:
[ afbeelding ]
Zitten 5 zakjes shit bij.
Ik maak mijn noodles altijd als volgt klaar:
Noodles een minuut of 5-6 koken in veel water, vervolgens het meeste water erafgieten, zakjes erbij, doorroeren en opeten.![]()
Ik kook ze juist een paar minuten langer omdat ze dan lekkerder zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oei! Na 5-6 min koken kun je t niet meer doorroeren maar wordt het een zware meelbrei, niet lekker meerik kook ze wel zodat ze iets uitzetten maar 2 tot max 3 min..precies goed
...die daarvoor nog 'Uno Noodles' heetten, en waar je destijds zo'n leuk groen plastic bakje bij kon krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die bakjes heb ik ook nog steedsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef female81 het volgende:
[..]
...die daarvoor nog 'Uno Noodles' heetten, en waar je destijds zo'n leuk groen plastic bakje bij kon krijgen.
Ik heb het bakje nog steeds (gewoon voor soep, zonder dat ene dingetje erbovenop, handig vanwege het handvat), word er zowat nostalgisch van als ik ernaar kijk. Doet me denken aan pakweg 1999/2000, toen ik het ene na het andere zakje wegkauwde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die bakjes heb ik ook nog steeds
Dat kon je doen met dat roostertje dat erbij geleverd zat, dat je op de foto ook ergens ziet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef MrEarcheese het volgende:
Waar is dat groene bakje voor, als ik vragen mag.. Puur om de noodles af te gieten?
Ik heb nog nooit zulke ranzige noodles gegeten als Supernoodles,quote:Op zondag 5 juni 2011 14:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Meld je het ff als een soortgelijk bakje hebt gescoord?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Dat bakje ziet er donders gaaf uit, even kijken of ik die of iets soortgelijks ergens kan kopen. Die noodles van de Unox vind ik zelf niet zo fantastisch, de hiervoor genoemde yumyum en indomie daarentegen. Phuhh.
Dat bakje staat hier ook. Alleen het dekseltje is in de loop der jaren aan beide kanten geknapt zodat ik het nu met een bord afgiet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef female81 het volgende:
[..]
...die daarvoor nog 'Uno Noodles' heetten, en waar je destijds zo'n leuk groen plastic bakje bij kon krijgen.
Ik heb het bakje nog steeds (gewoon voor soep, zonder dat ene dingetje erbovenop, handig vanwege het handvat), word er zowat nostalgisch van als ik ernaar kijk. Doet me denken aan pakweg 1999/2000, toen ik het ene na het andere zakje wegkauwde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |