ditquote:Op zondag 5 juni 2011 10:45 schreef onzichtbare het volgende:
er zelf naast gaan staan zijn ze zo weg schrikken der eigen de tering van je
Luilak. Gewoon uitgraven.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:34 schreef Little_Acorn het volgende:
In mijn tuin staan een paar enorme struiken die heel snel groeien. Ik wil deze struiken weg hebben. Het liefst vergiftig ik ze om ze vervolgens op te ruimen. Is er een huis- tuin- en keukenmiddel dat ik kan gebruiken waardoor de planten gaan rotten en ze makkelijk op te ruimen zijn?
Geqoon helemaal leegsnoeien geen optie? Ziet er verzorgd uit o:)quote:Op zondag 5 juni 2011 10:57 schreef Little_Acorn het volgende:
Aangezien ik over een paar maanden ga verhuizen heb ik geen zin om alles uit te gaan graven. Mijn tuin is ook niet direct vanuit mijn huis te bereiken, ik moet een stukje omlopen om er te komen, ik zit er dan ook nooit. De woningbouwvereniging gaat waarschijnlijk wel eisen dat de boel opgeruimd wordt.
Dan maar een cirkelzaag huren bij de Gamma.
Deze tuin zal er ws. nooit verzorgd uitzien.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Geqoon helemaal leegsnoeien geen optie? Ziet er verzorgd uit o:)
Bedankt! Toevallig heb ik daar nog een vat van in de schuur staan.quote:
Dan zal de schade niet tot de tuin beperkt blijven.quote:
Nou en, je gaat toch verhuizen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:35 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Dan zal de schade niet tot de tuin beperkt blijven.
Gewoon wegsnoeien. In een uurtje of 2 moet je een heel eind komen. In die tijd ben je net naar de gamma geweest om dat geval te huren, je borg te betalen en uit te vinden hoe het geval nou precies veilig is te gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef zeeeend het volgende:
Denk dat je met een recipro of kettingzaag (ik weet niet of de 2e in de verhuur zit ) beter af bent dan een cirkelzaag.
Het zagend gedeelte is groter en hij slaat niet vast als een cirkelzaag in dat verse hout .
Handzaag kan ook ,die heb je voor dezelfde prijs als huur en hoef je niet alles in 1 keer te doen .
Kan het gewoon in de groene kliko ,anders moet je nog naar de stort rijden ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |