Ja, daar is balletles toch voor uitgevonden?quote:Op zondag 5 juni 2011 03:17 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, iedereen kan op spitzen staan, het is meer een kunst om erop te bewegen.
Als je op ballet gaat word je niet gelijk in het diepe gegooid met spitzen aan hoor. Dan heb je gewoon zachte schoentjes. Voor spitzen zijn aparte lessen.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, daar is balletles toch voor uitgevonden?
Ik heb daar echt geen verstand vanquote:Op zondag 5 juni 2011 03:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je op ballet gaat word je niet gelijk in het diepe gegooid met spitzen aan hoor. Dan heb je gewoon zachte schoentjes. Voor spitzen zijn aparte lessen.
Je hebt zojuist elke vorm van topsport de grond in geboordquote:Op zondag 5 juni 2011 03:25 schreef Gridlok het volgende:
Sowieso een onnatuurlijke beweging voor je voeten, kan niet goed zijn.
lol " topsport "quote:Op zondag 5 juni 2011 03:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je hebt zojuist elke vorm van topsport de grond in geboord. We doen wel meer wat niet goed voor ons lichaam is
break a legquote:Op zondag 5 juni 2011 03:38 schreef oshiro het volgende:
Teveel pc-nerdheid, te weinig tech-nerdheidTe bedde!
![]()
Been there done that, they cut my shirt to pieces and i never got the poster.quote:
tata!quote:Op zondag 5 juni 2011 03:43 schreef Devvie het volgende:
Ik heb weer genoeg meter lijntjes getrokken in autocad voor vannacht, sweet dreams iedereen
Huu autocad.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:43 schreef Devvie het volgende:
Ik heb weer genoeg meter lijntjes getrokken in autocad voor vannacht, sweet dreams iedereen
Flashquote:Op zondag 5 juni 2011 03:53 schreef Maisnon het volgende:
animation is meer voor .gifs denk ik.
Anders moet je met ehm, dat animatieprogramma van Adobe werkenik kom er even niet op.. Premiere? was dat het
Neeheeeeeeeeeeeeequote:
Kun je niet in tekenen zelf, is een uitgebreide Premiere.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeee
Anders had ik toch wel Flash gezegd want dat zei ik al eerder
Adobe After Effects die was het!
Ja maar je moet het ook combinerenquote:Op zondag 5 juni 2011 04:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun je niet in tekenen zelf, is een uitgebreide Premiere.
Ye dat kan, alleen tietenveel werk, maak het liever in photoshop zelf met animation.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar je moet het ook combinerenmet illustrator of photoshop
Want je kan wel dus complete bestanden met alle lagen erin importeren enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |