Heb em gezien, vond em te flauw :3 was te easy allemaal haha.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:40 schreef Maisnon het volgende:
Dat plaatje is wel erg karig maar het is gewoon een comedy van vorig jaar
quote:Op zondag 5 juni 2011 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Worden 11 leuken dagen ja, schoonbroer.
Flash ga ik niet aanraken, kut vectors, ga het maken met animation in pheuteushop als het werktquote:Op zondag 5 juni 2011 03:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb dat wel eens een beetje in flash gedaan maar dat wil ik nog wel eens een keer opnieuw doen
Wat voor spitzenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 03:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Flash ga ik niet aanraken, kut vectors, ga het maken met animation in pheuteushop als het werkt
[..]
Wat voor spitzen
Ga ja ballet doet? Tevens wat was die site met al die katten, heb afbeelding van mooi kattenheufd nodigquote:
Maar zit je dan uberhaupt onder klassiek ballet en kan je ubihaut op die dingen lopen (want dat moet je toch ook al heel vroeg beginnen te oefenen)quote:
Ik deed ballet. Maar je mag nooit gelijk op spitzen, but what fucks do I give, ik ga er toch alleen op door de huiskamer.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga ja ballet doet? Tevens wat was die site met al die katten, heb afbeelding van mooi kattenheufd nodig
Ik kan er wel op lopen. Maar ik wil er niet intensief mee balletten. En dat klopt, zie post hierboven, je mag eigenlijk pas spitzen als je leraar/lerares dat toestaat.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar zit je dan uberhaupt onder klassiek ballet en kan je ubihaut op die dingen lopen (want dat moet je toch ook al heel vroeg beginnen te oefenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |