Hahah geniaalquote:
Ouwe fiets moette ut leren hé!quote:Op zondag 5 juni 2011 13:54 schreef Chriz4k het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn doelgroep aanpassen :$
Omdat ik nooit eerder gebanned was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef Chriz4k het volgende:
Waarschuwing! De volgende post kan als schokkend worden ervaren:er zit een schroef door d'r lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
jawelquote:
rv, c_n en ik zijn voorbeelden dat asians niet per definitie een kleine penis hebben.quote:
echte mooiheid zit van binnenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Die trekt een beetje een gek geizcht, anders zou ze wss wel mooi zijn
iemand afkraken op 1 fotoquote:Op zondag 5 juni 2011 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Die trekt een beetje een gek geizcht, anders zou ze wss wel mooi zijn
inderdaad jullie hebben micropenis whahahaquote:Op zondag 5 juni 2011 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
rv, c_n en ik zijn voorbeelden dat asians niet per definitie een kleine penis hebben.
dat is niet wat je zusje gister zeiquote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef Chriz4k het volgende:
[..]
inderdaad jullie hebben micropenis whahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |