Ik moet toch nog naar de kapper... laat ik me wel blonderen.... Voorkeur voor champagne?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:11 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hahaha kuthomo. Ik wil een hele specifieke. Voor vieze homoseks op zondagochtend met champagne en een opkomende zon met een blonde partner.
Ik heb gewoon UI van de vaste users die ik afgelopen week zag posten genomenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet toch nog naar de kapper... laat ik me wel blonderen.... Voorkeur voor champagne?
Misschien probeer ik die ook juist weg te jagen.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas jij even op met het aanroepen van onweer, daar kunnen bepaalde fokkers hier niet tegen
Hey, niet flirten zonder toestemming!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet toch nog naar de kapper... laat ik me wel blonderen.... Voorkeur voor champagne?
uurtje geleden gemaaktquote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas jij even op met het aanroepen van onweer, daar kunnen bepaalde fokkers hier niet tegen
\quote:Op zondag 5 juni 2011 01:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
uurtje geleden gemaakt
http://i55.tinypic.com/raw7yu.jpg
quote:
Je zou mijn tienervader kunnen zijn.quote:
pas nou op, straks pakken ze je de buit nog afquote:Op zondag 5 juni 2011 01:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hey, niet flirten zonder toestemming!
Dan stond ik wel in het guiness book of records als jongste vaderquote:
Beide correct doch irrelevant.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan stond ik wel in het guiness book of records als jongste vader
En dan zou ik je geen champagne geven
We zijn homo, dat kennen we gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is dan toch ver van voor jouw tijd ?
Klopt. Dus komende zondag?quote:
ELF JAAR HALLO.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |