Dat is een goede prijsquote:Op zondag 5 juni 2011 01:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je sowieso naar Praag wilt: in het voorjaar waren we er. 200 euro voor 7 nachten in een chalet van Vacancesoleil
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil een gifje van sue sylvester..eens even iemand regelen die dat kan!
het heet toch een gifje? dat het beweegt? #nerdquote:Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83
Daar zijn moet best een vreemd gevoel gevenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:11 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Hier werd men zeg maar een kogel door het hoofd geschoten
Ja #durftevragenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het heet toch een gifje? dat het beweegt? #nerd
zeker wel. Meer omdat we de perfecte dag hadden uitgekozen. Koud, grauw en bewolkt.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zijn moet best een vreemd gevoel geven
Ja, dat klinkt inderdaad als de juiste dagquote:Op zondag 5 juni 2011 01:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
zeker wel. Meer omdat we de perfecte dag hadden uitgekozen. Koud, grauw en bewolkt.
We klagen natuurlijk allemaal regelmatig maar als je je toch een voorstelling moet maken bij hoe mensen (nog niet eens zo gek lang geleden) toen leefden vanwege hun geloofquote:Op zondag 5 juni 2011 01:14 schreef Renesite het volgende:
Terezin is gebouwd/gemaakt in een oude vesting. Dat was ook erg interessant om te zien
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
We klagen natuurlijk allemaal regelmatig maar als je je toch een voorstelling moet maken bij hoe mensen (nog niet eens zo gek lang geleden) toen leefden vanwege hun geloof
Ik wil wel naar Auschwitz maar dat is zo ver weg inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ach, je moet eens zoiets bekijken. De volgende WOII uitdaging is een écht concentratiekamp bezoeken. Alleen zie ik mijzelf niet vakantie vieren in Polen zeg maar...
Terezin ligt een steenworp afstand van de Duitse grens. Een stuk interessanter dan Westerbork in ieder geval.
Het is te doen...quote:Op zondag 5 juni 2011 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Auswitsch maar dat is zo ver weg inderdaad
Ja kloptquote:Op zondag 5 juni 2011 01:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het heet toch een gifje? dat het beweegt? #nerd
Ver manquote:Op zondag 5 juni 2011 01:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is te doen...
http://maps.google.nl/map(...)88,19.753418&t=h&z=6
Deze zomer zal het kunnen dat ik hier uitkom: http://maps.google.nl/map(...)8354&ie=UTF8&t=h&z=5quote:
Wat doen? Voor vakantie? Ga je met de auto?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deze zomer zal het kunnen dat ik hier uitkom: http://maps.google.nl/map(...)8354&ie=UTF8&t=h&z=5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |