Ja, inderdaad. Dus ik neem maar een grote fles champagne mee, voor als er wat te vieren valt.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha dat laatste scheelt sowieso al een hoop!
Ooh je krijgt het bericht wel op locatie? Hendig sjiek, da's helemaal ontspannenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dus ik neem maar een grote fles champagne mee, voor als er wat te vieren valt.
M'n ouders zijn thuis, dus die kunnen het doorgeven.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ooh je krijgt het bericht wel op locatie? Hendig sjiek, da's helemaal ontspannen
meer hebben we niet hierquote:
Kan 'm wel uitprinten maar da's niet lekker.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand een koffiebroodje?
[ afbeelding ]
Dat wordt dan aan je scherm likken.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan 'm wel uitprinten maar da's niet lekker.
Met wat?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat wordt dan aan je scherm likken.
Damn, m'n auto zit vol met beading van de regen
Dan is het zeker netjes. Mijne staat er ook zo bij, waxlaag is twee maanden oud volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jazeker. Goede waxlaag erop zitten, terwijl hij er al een week of 4 a 6 op zit.
Ook netjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan is het zeker netjes. Mijne staat er ook zo bij, waxlaag is twee maanden oud volgens mij.
Turtle werkt best goed maar die witte zooi die er van af komt is echt waardeloos. Ik kreeg vorig jaar een flesje me wax van de Aldi (:')) maar die werkte wel aardig, totdat 'ie leegliep in mijn kofferbak. Volgende keer Mequiars proberen denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ook netjes.
Ik weet nog wel dat ik in het begin altijd helemaal weg was van Turtle, terwijl ik nu wel beter weet.
Ik heb een probeerflesje Poorboys EX-P staan, die houdt het (met een goede voorbereiding) +- 5-6 maanden.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Turtle werkt best goed maar die witte zooi die er van af komt is echt waardeloos. Ik kreeg vorig jaar een flesje me wax van de Aldi (:')) maar die werkte wel aardig, totdat 'ie leegliep in mijn kofferbak. Volgende keer Mequiars proberen denk ik.
Bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 6 juni 2011 13:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb een probeerflesje Poorboys EX-P staan, die houdt het (met een goede voorbereiding) +- 5-6 maanden.
Ik weet niet waar je ergens woont, anders kun je wel een beetje proberen van mij.
maar mijn broertje heeft nog spul van Meguiars dus dat ga ik eerst proberen.| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |