Ligt 'ie in Monaco ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, wel 1500 euro havengeld per jaar
Nee, Rotterdam Centrum, dicht bij mijn huis en dicht bij de Maas, dat kost dik geld blijkbaarquote:
Coolhaven of zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam Centrum, dicht bij mijn huis en dicht bij de Maas, dat kost dik geld blijkbaar
ik bonk overal door met dat ding, waar mensen met hun rav'jes vitara's en weet ik wat omdraaien klap ik doorheen. ik heb altijd een staaldraadtakel bij dus meestal kan ik mij wel redden, maar om nu nog een kilometer lang mezelf vooruit te lieren zag ik niet zo zitten. als je maar blijft rijden is er niks aan de hand. hier geldt zeker Gang is alles, remmen is angstquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat deed je met die Berlingo in het zand, sterallures ?
Nope, Noorderhavenkade, bij het oude CBR (mocht je dat kennen).quote:
Ja en de meeste troep was van jouquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze heeft alleen de binnenkant gedaan
al die peuke die niet meer in de aslaai pastenquote:
Ok, ik zou er nog niet met een vitara ingaan, veels te los zand johquote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef densmee het volgende:
[..]
ik bonk overal door met dat ding, waar mensen met hun rav'jes vitara's en weet ik wat omdraaien klap ik doorheen. ik heb altijd een staaldraadtakel bij dus meestal kan ik mij wel redden, maar om nu nog een kilometer lang mezelf vooruit te lieren zag ik niet zo zitten. als je maar blijft rijden is er niks aan de hand. hier geldt zeker Gang is alles, remmen is angst
met mijn grand vitara draai ik mijn hand daar nog lang niet voor om.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok, ik zou er nog niet met een vitara ingaan, veels te los zand joh
Jup, is HDRquote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
HDR of niet? Is best mooi maar wel surrealistisch.
Nou als niemand het vraagt:quote:
Lekker snuggerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef densmee het volgende:
[..]
met mijn grand vitara draai ik mijn hand daar nog lang niet voor om.
die ploegt daar met zijn brede sloffen makkelijk door.
Mijn collega heeft een forester waarmee hij de tankbaan in oirschot afreed, mocht hij op de spuitplaats voor de tanks zijn auto ook laten wassen.
Is een soort wasserette maar dan voor tanks, dus hij dat ding op de betonnen brug geparkeerd.
Begon dat ding te sproeien tegen de onderkant, kwam de auto helemaal uit zijn vering, tectyl vloog alle kanten op en nadien brande alle lampjes op het dashboard en heeft de abs nooit meer gewerkt
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn auto geen distributie RIEM heeft maar een ketting.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou als niemand het vraagt:
vertel, waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
ja die militairen vonden het wel grappig, heel die auto verhoeren in een paar minuten.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker snugger
Flink wat bar zeker zo'n HD-Spuit ?
ze klinken wel geil die belzequote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn bovenburen liggen weer eens te ketsen. Het wordt tijd dat ik ook eens een leuke belgische vind
Amai poepeke, kunnen gij uwe friet niet in mijn poepert steken?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn bovenburen liggen weer eens te ketsen. Het wordt tijd dat ik ook eens een leuke belgische vind
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn auto geen distributie RIEM heeft maar een ketting.. En ik dacht dat die vervangen moest worden. De riem dan.
Hmm dat scheelt een hele hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Duidelijk een wannabee dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Amai poepeke, kunnen gij uwe friet niet in mijn poepert steken?
Terug schreeuwen:Dquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn auto geen distributie RIEM heeft maar een ketting.. En ik dacht dat die vervangen moest worden. De riem dan.
ik heb ook een ketting in mijn 2 liter j20a in de grandvitaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mijn honda cbr750 hurricane heeft tandwielenAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |